Fritzbox gebruikersinterface
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 29 keer
Wanneer ik buitenshuis ben en de MyFritz app open lijk ik enerzijds wel verbinding te hebben want in het tabblad Meldingen zie ik dat dit geupdate wordt wanneer er met de voip telefoon gebeld is maar wil ik de gebruikers interface openen wordt de login en paswoord gevraagd, ik laat dit invullen door de paswoord manager maar dat blijkt dan een verkeerd e login te zijn? Thuis werkt die login wel
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 27 keer
Ken jij je eigen paswoord niet dan? Lijkt me wel handig dat je dit ergens opgeschreven hebt, of zo simpel dat je er makkelijk in kan.
Groeten Joop.
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 29 keer
met dat antwoord ben ik niets. IK gebruik bitwarden om mijn passwoorden op te slaan dus nee ik leer ze niet vanbuiten en schrijf ze al zeker nergens op. Ondertussen ben ik al een stap verder en las dat wanneer je wil inloggen van buitenaf je een apart wachtwoord moet hebben dat verschillend moet zijn dat het inlogwachtwoord wanneer je op je eigen netwerk zit. Ik diende ook een bevestiging te doen met een dect telefoon. Toch vreemd dat ik nog steeds niet op de gebruikersinterface geraak en blijkbaar ziet de fritzbox niet dat ik een apart passwoord heb voor gebruiker fritz4351
Toegevoegd na 16 minuten :
ben al stap verder wanneer ik via de iphone wil inloggen krijg ik een EmailForWebUIHintAlert.Title window en de app lijkt vast te lopen
Toegevoegd na 16 minuten :
ben al stap verder wanneer ik via de iphone wil inloggen krijg ik een EmailForWebUIHintAlert.Title window en de app lijkt vast te lopen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 6 keer
heb je dat standaard fritz wachtwoord van de onderzijde al eens veranderd? misschien is dit een benodigde vereiste
en een tweede gebruiker
kan je er op verbinden op ip niet van in de app?
zelf gebruik ik de app hier niet maar uw probleem heb ik toch nog niet ondervonden via ip van de fritz apparaten zelf
en een tweede gebruiker
kan je er op verbinden op ip niet van in de app?
zelf gebruik ik de app hier niet maar uw probleem heb ik toch nog niet ondervonden via ip van de fritz apparaten zelf
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
- Recent bedankt: 18 keer
Als je thuis inlogt, met alleen het paswoord dat op de sticker staat, dan heb je geen user-id nodig
De FritzBox maakt automatisch een user aan (vb fritz1234)
Het user-id dat met dit paswoord overeenstemt kan je terugvinden onder Systeem > FRITZ!Box-gebruikers
Als je remote inlogt, dan heb je een gebruikersnaam en paswoord nodig
Je kan de best via Systeem > FRITZ!Box-gebruikers een nieuwe Gebruikersnaam aanmaken.
Je kan thuis dan ook inloggen met dezelfde Gebruikersnaam en paswoord
De FritzBox maakt automatisch een user aan (vb fritz1234)
Het user-id dat met dit paswoord overeenstemt kan je terugvinden onder Systeem > FRITZ!Box-gebruikers
Als je remote inlogt, dan heb je een gebruikersnaam en paswoord nodig
Je kan de best via Systeem > FRITZ!Box-gebruikers een nieuwe Gebruikersnaam aanmaken.
Je kan thuis dan ook inloggen met dezelfde Gebruikersnaam en paswoord
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.