Digi verlaten

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Ikkehr
Starter
Starter

Ik ben klant bij digi maar niet zo heel tevreden. Er zijn al een heel aantal zaken verbeterd
(ik kan ondertussen altijd bellen en gebeld worden, sms’en versturen lukt, ondertussen zelfs ook 2de oproep en imessage actief)
Maar de kwaliteit van de lijn blijft slecht. De meeste mensen hebben moeite om mij te verstaan.

Daarom wil ik terug overstappen.

Overstap naar base=mislukt. Ze kregen mijn simkaart niet geactiveerd maar wisten zelf niet waaraan het lag.

Dan contract opgezegd en proberen via yoin.

Ik ben nu al meer dan 24u aan het wachten op nummer overdracht naar yoin. En het lijkt ook niet in orde te komen.
Ik heb nog geen contact gehad met yoin maar zou het kunnen dat digi dit tegenhoudt omdat mijn 1ste maand nog niet voorbij is?

Is er al iemand overgestapt van Digi naar ergens anders terwijl de 1ste maand nog liep?

Ik ben er me bewust van dat ik de maand volledig moet betalen, maar ik hoop toch dat ik vroeger weg kan.
Dimieke
Starter
Starter

Richting Mobile Viking was het op 1 dag en een halve klaar.
FrankyBru
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 4 keer

Ik ben zelf met 3 van mijn 5 nummers overgestapt van Digi, 2 naar Hey (familielid wou weer voicemail) en 1 naar Base (familielid wou weer visual voicemail).
Alle 3 perfect verlopen: geactiveerd binnen de 12h en eentje zelfs binnen de 5 minuten.

Digi houdt dit dus zeker niet tegen.

Zelf blijf ik nog met 2 nummers bij Digi, omdat ik hen wil steunen en best wel tevreden ben. Het ontbreken van voicemail bij Digi vind ik zelf een voordeel :)
nerph
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 17 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Ze houden dat zeker niet tegen, ik had een gelijkaardig ervaring met oproepkwaliteit en na 6 dagen ben ik terug gegaan naar MV.
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 37 keer
Provider

Ben na een drietal weken zonder problemen overgestapt naar hey telecom (Orange). Te veel diensten waarbij OTP-sms-en niet aankwamen.

Kan best zijn dat het niet de schuld van DIGI was en ja, natuurlijk, OTP via SMS is sowieso niet ideaal. Maar soms heb je geen alternatief, en ik ga nu ook niet stoppen met andere diensten te gebruiken gewoon om DIGI principieel te steunen.
Nordic
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum

Ik merk zelf dat de gesprekskwaliteit er zeker niet op achteruit is gegaan, maar zelfs verbeterd.
Als ik in mijn gesprekgeschiedenis kijk, zie ik vanaf 11januari de "hd" tag bij gesprekken. Die ervoor hadden dat niet. Zelf vanaf 24/12 bij Digi.

Ook mijn gesprekspartners merken niets op.
gvo7
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 13 keer
Recent bedankt: 2 keer

1 van de 2 nummers overgezet van DIGI naar Hey om zelfde reden als hierboven (2FA, call routing fouten, ...)
1minuut na simactivatie op Hey website viel mijn signaal weg op de DIGi sim. Transfer is dus vlot verlopen.
telemans
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 5 keer

Wie van DIGI naan MV terug gaat belt en surft toch over het zelfde netwerk
ik heb met bellen en surfen nog geen nadeel ondervonden, dat gaat zeer goed zelf voor 1/3 van de prijs
Ook MV is het netwerk van proximus

Toegevoegd na 1 minuut 39 seconden:
nerph schreef: 4 maanden geleden Ze houden dat zeker niet tegen, ik had een gelijkaardig ervaring met oproepkwaliteit en na 6 dagen ben ik terug gegaan naar MV.
De kwaliteit is het zelfde twee keer het netwerk van Proximus .
nerph
Plus Member
Plus Member
Provider

@telemans dat zou je idd denken maar toch was het oproepkwaliteit veel slechter bij DIGI dan bij MV. Ik weet niet hoe het komt, maar er was zeker een verschil. Wordt 5G gebruikt tijdens bellen of is dat enkel voor data?
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Je gebruikt misschien dezelfde antennes, maar daar stopt het wel zo'n beetje.
Al het achterliggende is van Digi zelf en heeft niets met Proximus te maken.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
bralm
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Geen VoLTE, dus indien je terugzakt op 2G bel je dus met een audio codec van begin jaren 90. Verre van HD dus. Ook weet ik niet of de audio afhandelijk tussen twee providers 'HD' is. Om dat verschil te testen moet je ook eens bellen tussen twee DIGI klanten.
freddie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Provider

Welke codec verstaan mobiele operators eigenlijk onder "HD" ? Is dat G711 ?
telemans
Plus Member
Plus Member

ygeffens schreef: 4 maanden geleden Je gebruikt misschien dezelfde antennes, maar daar stopt het wel zo'n beetje.
Al het achterliggende is van Digi zelf en heeft niets met Proximus te maken.
Onmogelijk ze hebben een zeer beperkt core netwerk .Ze gebruiken de zelfde E node b als proximus 4G
Dus nemen ze vandaar over , ik heb beide netwerken en zowel bellen als data gebruiken gaat even goed
enig verschil is geen 5G of je nu MV Scarlet of DIGI het werkt even goed
ik werk al jaren in de sector.
nerph
Plus Member
Plus Member
Provider

het zal aan VoLTE liggen dat (bij mij alleszins) bellen bij MV veel beter is dan bij DIGI.
replica
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Hier hetzelfde verhaal.

Ik probeer al meer dan een week over te stappen van DIGI naar Hey met vijf telefoonnummers. En dat lukt maar niet. Ik krijg telkens een andere uitleg bij de Hey-klantendienst: softwareproblemen, een verkeerd e-mailadres dat werd ingegeven, DIGI dat de nummers niet heeft overgedragen...

Nu heeft men het probleem naar de back-office overgedragen, daar wisten ze mij te melden dat het probleem nog "minstens twee werkdagen" zal duren. Als het in twee werkdagen geklaard is, zal de hele procedure bijna twee weken in beslagen genomen hebben.

Wat DIGI betreft: niks dan miserie mee gehad...

OTP-sms'jes die niet aankomen, de helft van mijn contacten die ik niet kan bellen, kiestonen die niet overgaan, gesprekken die uit het niks afgebroken worden,... noem het op en ik kan er over meespreken :-). Hun klantendienst is van goede wil, maar het geraakt niet opgelost.
Joop
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 27 keer
Provider

nerph schreef: 4 maanden geleden Ze houden dat zeker niet tegen, ik had een gelijkaardig ervaring met oproepkwaliteit en na 6 dagen ben ik terug gegaan naar MV.
Zit tussen je oren want zowel Digi als MV gebruiken hetzelfde Proximus netwerk.

Het enige waar een verschil kan zitten is de VOIP-servers van beiden.

Als heb ik geen verschil gemerkt bij mijn overstap. Ligt er maar net aan waar je je begeeft.

Probeer Limburg eens voor goed bereik, dan kom je er achter dat geen enkele provider deftig werkt tenzij in Hassel en Genk.

Leopoldsburg is een ramp in de buitengebieden, behalve in het Centrum waar de politiekers wonen en werken :roll:
Groeten Joop.

EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
Te Koop forum

Dus je zegt dat hetzelfde zou moeten zijn, en direct erna zeg je dat het toch verschillend kan zijn 🤔

Kan dus perfect dat de oproep kwaliteit verre van goed is. Combinatie tussen toestel, locatie, enz.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
nerph
Plus Member
Plus Member
Provider

@Joop het zit wel degelijk niet tussen mijn oren hoor, MV biedt VoLTE en DIGI niet, dus bij MV bel je over 4G en bij DIGI over 2G, waardoor er duidelijk een verschil in kwaliteit is.
Joop
Plus Member
Plus Member
Provider

Het netwerk door de lucht is hetzelfde, daar kan het verschil niet zitten.

Maar waar de VOIP-servers staan en welke connectie DIE hebben, peering enzo, dat kan verschil maken.

De locatie van je GSM, slecht bereik Proximus netwerk (4G) dan is het voor MV/Proximus/Digi hetzelfde, want de mast zal hetzelfde zijn.

Pas op, VOIP hangt van heel veel factoren af, ik draai zelf VOIP-servers en die werken point-to-point veel beter dan de meeste provider-servers, omdat die ook heel vaak nog een codec-conversie doen.

Probeer maar eens een Asterisk-server op te zetten. Dan kom je er rap achter wat er nog allemaal fout kan gaan, meer dan je denkt.

@nerph Digi gebruikt 4G van Proximus, 2G is onzin. Deze 4G gebruiken ze tijdelijk tot ze voldoende eigen 5G masten hebben geplaatst. Zelfs 3G gaat dadelijk afgeschakeld worden.
2G is nog actief....maar mijn GSM pakt echt 4G, ik heb hem net eens op 2G gezet en ja dat werkt ook. Pakt je GSM dan misschien 2G, want de masten zijn hetzelfde.
Laatst gewijzigd door Joop 4 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Groeten Joop.

EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
nerph
Plus Member
Plus Member
Provider

ja ik ben verre van een deskundige hierover maar ik dacht dat je VoLTE moest ondersteunen om over 4G te kunnen bellen, anders is het over 2G (of 3G?). 2G is denk ik nog actief hoor, omdat het nog van belang is voor andere diensten. 3G moest uitgeschakeld zijn begin dit maand.
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
Te Koop forum

Joop schreef: 4 maanden geleden 2G is allang niet meer actief voor zever ik weet.
Ik zou je toch eens aanraden je wat in te lezen over 2G: https://en.wikipedia.org/wiki/2G

SMS gaat daarover, vele centrales maken gebruik van 2G... dat is _verre_ van afgeschakeld. 3G zal eerder uitgefaseerd zijn dan 2G.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
telemans
Plus Member
Plus Member

Proximus heeft beslist zijn 2G netwerk niet af te zetten voor 2028 !!! het is nog overal atief
3G gaat gefaseerd er uit de komende weken en maanden
nerph
Plus Member
Plus Member
Provider

Joop schreef: 4 maanden geleden2G is nog actief....maar mijn GSM pakt echt 4G, ik heb hem net eens op 2G gezet en ja dat werkt ook. Pakt je GSM dan misschien 2G, want de masten zijn hetzelfde.
Dat je gsm 4G aan kan, en op 4G staat, maakt volgens mij niets uit. Als DIGI VoLTE niet ondersteunt, bel je niet over 4G, maar over 2G.
Joop
Plus Member
Plus Member
Provider

I stand corrected.....2G is nog altijd actief, net getest en ja het werkt.

Maar ik zit gewoon over 4G hoor, maar 2G is ook mogelijk. Ik denk dat 2G online blijft vanwege alarmsystemen en andere systemen die maximaal bereik/verbinding nodig hebben. Want 2G heeft een veel beter bereik dan 4/5G.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gsm_(communicatie)

Op 800MHz kan je behoorlijk goed in de bossen werken, maar 4G valt daar gewoon uit.

Hoe dan ook, de masten van Proximus werken zowel voor Scarlet/Digi/Proximus (buiten 5G)/MV gewoon hetzelfde.
Digi heeft geen 5G contract met Proximus voor zover ik weet, dus dat gaat niet werken, maar al het andere moet hetzelfde werken vanuit de mast.

Toegevoegd na 4 minuten 53 seconden:
nerph schreef: 4 maanden geleden
Joop schreef: 4 maanden geleden2G is nog actief....maar mijn GSM pakt echt 4G, ik heb hem net eens op 2G gezet en ja dat werkt ook. Pakt je GSM dan misschien 2G, want de masten zijn hetzelfde.
Dat je gsm 4G aan kan, en op 4G staat, maakt volgens mij niets uit. Als DIGI VoLTE niet ondersteunt, bel je niet over 4G, maar over 2G.
Sorry maar dat kan me eigenlijk geen bal schelen, ik moet er goed mee kunnen bellen en dat gaat prima.
Ik moet er af en toe data mee kunnen doen en dat werkt perfect.

Ik had hiervoor een EDPnet 1€ abbo voor noodgevallen....mij kan dat stomme apparaat verder geen bal schelen buiten de krant lezen en spelletjes spelen....via WIFI :banana:

In mijn auto ligt die in de middenconsole, uitgeschakeld, want ik heb een hekel aan GSM's en steeds lastig gevallen te worden.
Groeten Joop.

EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
nerph
Plus Member
Plus Member
Provider

Dat ze beide de masten van Proximus gebruiken maakt toch niet uit? Als je belt over 4G met VoLTE, wat het geval is bij MV, is het goed mogelijk dat de kwaliteit stukken beter is dan bellen over 2G bij DIGI, toch?

Toegevoegd na 1 minuut 39 seconden:
Joop schreef: 4 maanden geleden Sorry maar dat kan me eigenlijk geen bal schelen, ik moet er goed mee kunnen bellen en dat gaat prima.
Ik moet er af en toe data mee kunnen doen en dat werkt perfect.

Ik had hiervoor een EDPnet 1€ abbo voor noodgevallen....mij kan dat stomme apparaat verder geen bal schelen buiten de krant lezen en spelletjes spelen....via WIFI :banana:

In mijn auto ligt die in de middenconsole, uitgeschakeld, want ik heb een hekel aan GSM's en steeds lastig gevallen te worden.
Ja, eerst zeg je dat het tussen mij oren zit toen ik zei dat er een verschil is tussen oproepkwaliteit, en als ik het je dan uitleg waarom er wel degelijk een verschil is, kan het je niet schelen...

Can't win with some people.
Joop
Plus Member
Plus Member
Provider

Ik nam Digi omdat ik graag de laaste zeezender-piraat (nu legaal) in de auto wil streamen, ik ben een enorme fan van Radio Caroline.

Moet je maar eens beluisteren:

"Radio Caroline", "url" : "http://sc3.radiocaroline.net:8030/listen.pls"

Ik heb dit getest via Mercedes Internet (=Proximus 90 euro per maand, belachelijk duur) en werkt niet, hapert zodra ik in de bossen of heuvels kom van Limburg.
Dus dan bij EDPnet een data-kaart aangevraagd om te testen, die kreeg ik, zelfde probleem, onmogelijk te streamen, wel maar 4 euro per maand ex btw.

Gezien ik af en toe toch ergens moet bellen en data nodig hebt, laatste maand 19MByte....heb ik Digi genomen.

GSM-verkeer werkt niet in Limburg, valt gewoon constant uit. Welke kwaliteit heb jij het dan over? Weet niet waar je zit, maar hier tussen de heuvels en bossen is GSM-verkeer data of bellen gewoon belachelijk slecht.

Ben al blij als ik normaal kan bellen. Doet er niet toe welke kwaliteit als het maar verstaanbaar is. Dito streamen. Je moet echt eens deze kant op komen, zien en ervaren wat voor ramp het is. En men geeft niks om Limburg. We hebben niet eens fatsoelijk FM of DAB, valt gewoon uit.
Groeten Joop.

EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 104 keer

Joop schreef: 4 maanden geleden Op 800MHz kan je behoorlijk goed in de bossen werken, maar 4G valt daar gewoon uit.
Operatoren in België gebruiken oa de 800Mhz band voor 4G en dit is ook zo voor DIGI op het Proximus netwerk. Hoe kan dit dan goed werken en toch uitvallen?
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 7 keer

Joop schreef: 4 maanden geledenIk nam Digi omdat ik graag de laaste zeezender-piraat (nu legaal) in de auto wil streamen, ik ben een enorme fan van Radio Caroline.
Zou het kunnen dat die muziek nogal een hoge bitrate heeft?
Ik denk dat dat dit radiostation ook te vinden is op TuneIn Radio en vroeger kon je daar een lagere bitrate stream kiezen om zodoende altijd muziek te hebben wanneer de internetverbinding niet je dat was.
Nog een mogelijk is om een Playlist van Radio Caroline te downloaden, ik zag er net 1 op Spotify.
38 uren muziek van Radio Caroline.. (maar misschien heb je geen Spotify?)

"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Joop
Plus Member
Plus Member
Provider

Hier heb je de link met alle streams van Caroline en je kan nog steeds bitrates kiezen.

https://carolinestreams.weebly.com/

Ik heb niks van streaming diensten, in de auto gebruik ik gewoon een dikke 128GB USB stick die random muziek afspeeld als de zenders weer eens falen.

BTW, In Limburg tot in Luxemburg, gister getest, werkt als enige R2 Limburg....al de rest valt uit, Joe, Nostalgie, DAB, MNM etc R2 Limburg werkt tot ver in Luxemburg (land bedoel ik).

Toegevoegd na 13 minuten 5 seconden:
lithion schreef: 4 maanden geleden
Joop schreef: 4 maanden geleden Op 800MHz kan je behoorlijk goed in de bossen werken, maar 4G valt daar gewoon uit.
Operatoren in België gebruiken oa de 800Mhz band voor 4G en dit is ook zo voor DIGI op het Proximus netwerk. Hoe kan dit dan goed werken en toch uitvallen?
Als ik mijn GSM op 2G zet heb ik duidelijk beter signaal dan op 4G, meer streepjes en minder haperingen.
Misschien de operatoren eens vragen of die 800MHz effectief wel gebruiken voor 4G. Met 4G LTE = -121dBm zet ik hem op 2G dan is het signaal -95dBm.
Beduidend beter. Gemeten met een GSM signaal monitor.

Dan zou 4G toch moeten overschakelen? Blijkbaar niet.
Groeten Joop.

EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
bralm
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Radio 2 Limburg op FM in Luxemburg? In het noorden van het land misschien? In de praktijk geraakt Studio Brussel tot maximum Baraque de Fraiture voor mij.

Nu de topic ging over streaming, meestal is mijn positie dat je met het Proximus netwerk het meeste ontvangst hebt en dat de situatie in Limburg vele malen beter moet zijn dan de provincie Luxemburg en het noorden van het land Luxemburg.

Kan het eventueel aan het toestel dat je gebruikt om te streamen liggen?
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Het topic gaat over DIGI verlaten, niet over streaming, niet over de kwaliteit van telefoongesprekken (en ook niet over FM ontvangst in de auto).
Dus on-topic graag.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Esabresu
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Hallo,

Wat is eigenlijk de procedure om digi te verlaten? Ik vind daar niets van terug in de faq op eerste zicht...
ym2003
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Als je je nummer wilt behouden, abonnement met nummeroverdracht aanvragen bij een andere provider.
Als je dat niet wilt, het herroepingssformulier invullen en doormailen.
nerph
Plus Member
Plus Member
Provider

Het is te zien, als je al meer dan 14 dagen klant bent (of als je sim al meer dan 14 dagen actief is) heeft het toch geen zin om het herroepingsformulier door te sturen?

Toen ik weg ging bij DIGI heb ik beide gedaan. Eerst abonnement met nummerbehoud aangevraagd bij een andere provider, en toen mijn nummer overgedragen was, herroepingsforumulier doorgestuurd (mijn DIGI sim was maar 6 dagen actief).
Esabresu
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

De herroeping is inderdaad voor binnen de 14 dagen. Ik heb in dit document [https://www.digi-belgium.be/en/general- ... conditions] het volgende gevonden:
5. Term of the Contract and Cancellation

5.1. Term

The Contract is concluded for a term of 1 month. After this period, it will be renewed automatically for an unlimited period, unless it is cancelled in accordance with the present agreement.

5.2. Cancellation by the Customer

The Customer can cancel his contract at any time, without having to provide a specific reason.

To cancel the Contract, the Customer can complete the contact form on the Site, send a simple letter, or a registered letter to the following address Rue de l´Hôpital 31, 1000 Brussels, or contact DIGI by telephone at the following number: 0800 41 0 41. DIGI will do everything in its power to stop the Service on the date chosen by the Customer, or immediately if possible, while taking technical constraints into account. The Customer will receive written confirmation (e-mail) of the Contract termination date.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

Ikkehr schreef: 4 maanden geleden Ik ben klant bij digi maar niet zo heel tevreden. Er zijn al een heel aantal zaken verbeterd
(ik kan ondertussen altijd bellen en gebeld worden, sms’en versturen lukt, ondertussen zelfs ook 2de oproep en imessage actief)
Maar de kwaliteit van de lijn blijft slecht. De meeste mensen hebben moeite om mij te verstaan.

Daarom wil ik terug overstappen.
Ik vrees dat ik ook DIGI zal moeten verlaten, om dezelfde reden.
Vandaag had ik ook weer meerdere malen dat mensen mij zeiden dat ze mij niet konden verstaan, of dat de kwaliteit van de lijn heel slecht was.
Ik heb DIGI een kans gegeven, omdat ik dergelijke nieuwe initiatieven toejuich, maar de absolute basis van een GSM abonnement moet toch het bellen zijn.
Als dat niet goed werkt dan ben je er niet veel mee, en het gebeurt mij veel te vaak dat mensen mij zeggen dat ze mij nauwelijks kunnen horen, of dat ze denken dat ik mij ergens in een heel diepe tunnel bevind.
Ik vermoed dat het beter zal gaan als ze hun eigen 5G netwerk hebben, maar de backup oplossing die ze momenteel hebben is onvoldoende, en ik kan moeilijk een jaartje wachten tot dat eigen 5G netwerk er is.
Je kunt eventjes wachten tot de kinderziekten eruit zijn, maar dit duurt gewoon te lang.

Nu vraag ik mij wel af hoe het verder moet, ik betaal met domiciliëring, maar ze hebben nog altijd niets afgehouden.
Ik heb roaming gebruikt buiten Europa in de periode januari-februari, maar daar was in de rekening van februari nog niets van te merken.
Is het dan best een omschakeling te vragen naar de nieuwe provider, de betaling van het openstaande bedrag manueel te doen, en de domiciliëring stop te zetten?
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 23 keer
Provider

Ik zou:
  1. overstappen en nummer porteren.
  2. niet manueel betalen (de domiciliëringen worden de eerstkomende dagen uitgevoerd.
  3. domicilëring stopzetten nadat de eindafrekening vereffend is.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Een vraagje wat doe je met een creditnota van 32 cent en je bent geen klant meer(voorlopig)

Dat is toch te weinig om echt mij zorgen om te maken?
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 23 keer
Provider

Je hebt het antwoord al zelf gegeven?
Niets dus :-D
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

philippe_d schreef: 2 maanden geleden Ik zou:
  1. overstappen en nummer porteren.
  2. niet manueel betalen (de domiciliëringen worden de eerstkomende dagen uitgevoerd.
  3. domicilëring stopzetten nadat de eindafrekening vereffend is.
OK, ik vind het wel spijtig, maar ja, het duurt mij te lang en ik vind het vervelend als mensen mij opbellen of omgekeerd en ze begrijpen mij niet omdat de kwaliteit van de lijn te slecht is.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”