Ik wist niet dat ik de enige was die DVB-C gebruikte...Dizzy schreef: 03 dec 2024, 20:14 Net zoals bij alles veranderen de voorwaarden voortdurend. TV of streaming is niet verplicht, wil je de voorwaarden niet dan kan je je abo opzeggen als je het niet de moeite vind. Je kan niet verwachten dat men voor uw voorkeur een gans systeem gaat behouden. De vraag bepaalt of investeringen gebeuren of niet. Uiteindelijk draait het allemaal om geld en niet om jouw toffe televisieavond.
Nog eens, het is een vals gevoel van vrijheid dat je verkoopt, want eens DVB-C er niet meer is, zul je sowieso meer betalen.
Jij doet alsof minder keuze beter is.
Dat is niet zo.
Tot ze merken dat ze veel meer moeten betalen.Dizzy schreef: 03 dec 2024, 20:14 Mensen interesseren zich minder in de tech an sich, dat is hier anders omdat we op een techforum zitten maar de meeste kijkers interesseren zich geen bal of hun beeld er via een kabel van koper of fiber komt of via gsm netwerk, als er maar goed beeld is.
Ik heb hier ook een massa klagers gezien toen het sharen van Netflix beperkt werd.
Maar zoals altijd zijn er die voor zichzelf het klagen goedkeuren maar voor een ander niet.
Wat een onzin, het hele topic gaat precies over het stopzetten in 2030.Dizzy schreef: 03 dec 2024, 20:14 Streaming wordt niet opgedrongen, je kan kiezen om te streamen en je kan ook nog altijd je kabelabo houden zolang men het zal ondersteunen.
Dus die keuze is er binenkort niet meer.
En hier vlak boven beweer je dat streaming niet wordt opgedrongen, terwijl je zelf zegt dat het alternatief afgebouwd wordt...Dizzy schreef: 03 dec 2024, 20:14 Conclusie van heel het verhaal is dat DVB-C een aflopend verhaal is
Er IS GEEN KEUZE, in tegenstelling tot wat je beweert.Dizzy schreef: 03 dec 2024, 20:14 en dat je er op verschillende manieren mee om kunt gaan, proactief of gewoon mijmeren over de schone oude tijd toen de ster van DVB-C nog blonk. In een prachtig land als het onze zijn alle opties mogelijk maar heeft ook alles consequenties. Kiezen is immers verliezen.
Het enige wat je kunt doen als je geen streaming wilt, is zo lang mogelijk je DVB-C gebruiken, en dat is wat ik ga doen.