Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

Is dat een stoel van 1300 euro? Mag dan ook wel goed zitten, niet?
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

was een korting op, maar ja, nog steeds 1000 euro, mijn kerstcadeautje aan mezelf....
het is natuurlijk een stuk meer dan de 500 van een secretlabs of de 50 van een ikea stoeltje....
maargoed, ik werk dan ook van thuis uit, dus ik zit ook veels te lang op zo'n stoel, en dan heb je toch echt wel iets nodig dat je rug wat ontziet
(dat en een zit/sta bureau waarmee je wat kan afwisselen tussen zitten en staan)

ben het eens dat zo'n dure stoel ook "goed mag zitten", maar ik heb in het verleden ooit nog eens overwogen om zoveel geld aan een stoel te geven (en niet gedaan),
en toen heb ik er een stuk of 5 een paar dagen uitgeprobeerd en die waren ook allemaal 1000+ euro, maar zaten toch allemaal slecht (voor mij).
het is niet omdat je vind dat voor zo'n bedrag iets goed dient te zijn, dat het ook goed is natuurlijk
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Recent bedankt: 7 keer
Te Koop forum

Groot gelijk, een rug is onbetaalbaar, een goede investering.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

Splitter schreef: 5 maanden geleden de eerste "zitting" was ook wel degelijk "he, dat zit best goed" gevolgd door een paar keer 'holy crap, kan je dit ook al aanpassen" (echt best wel veel persoonlijk instelbaar... maargoed, dat mag wel voor de prijs)
nu is het nog even uittesten, alles goed instellen, en dan kijken of de stoel geschikt is voor mij (ik kom van een secretlabs stoel)
Ik heb nu ook een SecretLabs. Op zich wel tevreden van, maar vindt het zitvlak nogal "hard" na een dagje en krijg die niet 100% ingeregeld om goed recht te zitten. Heb wel een goeie positie met rug ondersteuning, maar is toch nog altijd een beetje naar achterhangend zo.

Ervaarde jij dat ook zo ? Of waarom heb je de SecretLabs weggedaan ?
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

het zitvlak van de titan stond me wel redelijk goed aan, vond ik niet te hard of te zacht, maar de hoofd/neksteun en rugsteun waren niet voldoende,
en zoals je zegt, je kreeg hem nooit "helemaal" goed geregeld (voor te liggen was die wel vrij ideaal though)
alsook dat de stoel me wat te koud was, zeker in de winterperiodes (had de nep-leer versie, niet de stoffen versie - en mijn thuiskantoor krijg ik maar niet goed "op temperatuur", dus dat viel nog wat extra op met de stoel)

verder wel heel tevreden geweest van de ondersteuning/herstelling van secretlabs, dus daar zeker geen klachten, en had nog even getwijfeld om gewoon opnieuw voor secretlabs te gaan... maargoed, ik denk dat het toch een beetje eigen is aan gamingstoelen dat je ze niet helemaal goed zal krijgen, dus ben nu voor de wat meer "pro" versie van stoel gegaan.

heb ook wel een mailtje gedaan naar health2work om te kijken naar stoelen die zij hebben in datzelfde budget, maar had dat natuurlijk misschien eerst moeten doen (hun proefplaatsing is toch net iets meer zekerheid dan de return policy van steelcase denk ik dan) - dus ik ben nog niet 100% zeker of het de steelcase blijft,
dat hangt een beetje af van health2work en de 30 dagen denkperiode van steelcase :)
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 49 keer
Provider

Matt555 schreef: 5 maanden geleden Gisteren melding Van Hp ink , dat ik 7 maand gratis HP ink nog tegoed heb ....? Raar want ik had HP instant ink niet aangevinkt bij installatie ..., ofwel is dit via de Mediamarkt aankoop/aanmaak van HP account gedaan :think:
Allez 7 maand ink tegoed tot juli 2025 dan maar van die "slechte HP " , toch mooi meegenomen tijdelijk... :wink:
Update , zojuist mijn eerste van 7 gratis zendingen Inkpatronen met postbode ontvangen ,HP opvolging is zeer accuraat , ( standaard bij aankoop cartridges nog voor 85% approx gevuld )
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
Bedankt: 624 keer

Gestopt met vapen in 2024, direct aan een ander verslaving begonnen ;-). (Eindelijk een bierkelder gekocht dus)
IMG_20250102_195227.jpg
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: bollewolle
Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
Bedankt: 96 keer
Te Koop forum

Oh, very nice, staat ook op de wishlist ooit eens aan te schaffen (nu staan de flessen ergens in een donker hoekje). Maar wordt er voor bier niet aangeraden de flessen rechtop te laten staan ipv plat te leggen?
frodo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 21 keer

Nu ik vervroegd met pensioen ben het gamen eens hernemen.
IMG20241006174651.jpg
stybola
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 9 keer
Provider
Te Koop forum

@iceke: mooie aankoop, heb er zelf twee staan. Een grote van Liebherr en een kleine van aeg. Beide voor bieren (hoofdzaak geuzes).

Wat mooie Boerenerfflessen, zo te zien! Geniet ervan!
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
Bedankt: 624 keer

bollewolle schreef: 5 maanden geleden Oh, very nice, staat ook op de wishlist ooit eens aan te schaffen (nu staan de flessen ergens in een donker hoekje). Maar wordt er voor bier niet aangeraden de flessen rechtop te laten staan ipv plat te leggen?
Ja, maar dat is een beetje persoonlijke goesting, niet ?
Wij drinken het bezinksel altijd op en bewaren ons bier ook nooit echt, 95% van wat we kopen is fruitlambiek en dat wordt niet echt beter door jaren te liggen.
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 1 keer

Shokz OpenRun Pro 2 Black.
Eerste bone conduction headphones.
Geluidskwaliteit valt reuze mee.

Afbeelding
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Heb de eerste versie, geluid is inderdaad goed enkel wat minder bass dan andere maar het voordeel is dat je oren vrij zijn en dat je ook nog omgevingsgeluiden hoort. Ideaal om mee te lopen!
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 104 keer
Te Koop forum

Ik heb een compacte NAS/appserver gemaakt voor mijn storage/backup/plex benodigdheden.
Redelijk gebaseerd op deze youtube video

Specs:
Mobo: gigabyte mc12-le0
Memory: 2x16 GB 2666Mhz ECC
CPU: AMD Ryzen 5650g Pro
Disk controller: Dell Perc H200 geflashed naar LSI IT mode bios (dus geen onboard raid, enkel disk controller)
Disks:
256GB NVME M2 (OS drive)
500GB SSD SATA (clone/backup drive voor OS)
4TB SSD SATA (disk waarop de "linux iso's" gedownload worden)
8x 14TB SATA (main storage disks)
1-backplane.jpg
2-mobo side.jpg
3-back.jpg
4-front.jpg
5-front without cover.jpg
De 8 disks zitten er nu nog in om te testen, maar uiteindelijk zal de pool ZFS RaidZ2 worden met 7x 14TB, met één slot vrij om een disk te vervangen. Bij mijn huidige nas is het zo stressy dat hij vol zit en ik altijd een disk moet verwijderen als ik een replacement doe. Die defecte disk heeft meestal nog 99% ok data, dus is het logisch dat hij deelneemt aan de rebuild zo veel hij kan.

Ondanks het kleine formaat is de disk area echt wel veel beter gekoeld dan bij mijn voorige full tower. Gewooon omdat die disk backplane area een echte windtunnel is. Die achterste ventilators zuigen lucht aan (daarom ook de stoffilter) en de lucht kan geen kant uit buiten via de voorkant naar buiten.

Ik was het ook beu om continu met KB/M bezig te moeten zitten en 3rd party/externe IP KVM oplossingen zijn meestal toch nog wat halfbakken om echt IPMI mogelijkheden te bieden. Dus het is wel handig dat dit mobo een degelijke IPMI heeft. Het was wat zweten om de 5650G aan de klap te krijgen want Zen3 was niet ondersteund door de bios die er bij zat, maar de management interface kon toch de laatste bios flashen en op die manier had ik compatibiliteit.

Softwarematig heb ik nogal wat werk voor de boeg, want mijn oude server is een mishmash van tools die wel en niet op docker zitten, de bedoeling is dat het nu 99% docker (compose) wordt met enkel wat cruciale tools buiten docker (de SMB filesharing, UPS service, SMART service, en zo nog cruciale dingen blijven buiten docker)

En dan wordt het enkele dagen kopieren, want mijn netwerk is nog maar 1 Gbit en ik heb 18TB over te zetten.
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Leuke setup! Wat heeft dat +- gekost?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 104 keer
Te Koop forum

Mobo: 87,54
Memory: 170,14
CPU: 166,93 (Hier kon je wss wel wegkomen met een 4650, maar ik bouw voor de komende 10 jaar (vorige nas is van 2013) dus heb ik hier wat veel aan uit gegeven.
Low Profile koeler: 28,90
5 PWM Fans: 45,42
PSU: 56,28
OS 256 GB NVME: 29,38
Case: 147,73

Dus de basis NAS zonder disks was 732,32

De Dell PERC H200 had ik als een spare maar heb me er nog een gekocht voor 23 euro op ebay, die dingen zijn spotgoedkoop. Enkel moet je er nog een ventilator op monteren want die dingen zijn gewoon om in server cases te zitten met grote hoeveelheden airflow.

De 500 GB was nog een oude SSD die ik over had, de 4TB echter heb ik nieuw gekocht voor 222 euro
De hoofd 14TB disks heb ik gekocht voor 165 euro/stuk en zijn allemaal refurbished/recertified drives (https://diskprices.com/ was van ontelbare waarde)

En dan heb je nog de misc kosten van die stoffilters (19 euro)

Alles tesamen komt de hele boel uit op 732 + 23 + 222 + 8*165 = 2297 euro.

Wat natuurlijk gene kattenpis is. Maar mijn oude NAS heeft ofwel een slechte disk controller of 4TB disks zijn niet meer wat ze geweest zijn, maar ik ga daar zowat om de 3 maand door een disk heen, en die 4TB disks zijn niet meer prijsconcurrentieel. En aangezien die 12x4TB draait zijn dat nogal wat disks. De i5 4690 begint ook al wat op leeftijd te graken.

En natuurlijk geen IPMI, wat wou zeggen dat telkens er iets aan was ik ter plaatse moest gaan kijken en toetsenbord/muis/scherm moest aansluiten.
Los daarvan zit die ook in een LianLi PC-V2000 case, wat een log beest is en deze niet echt een degelijke plaats had. In de zomer kon hij niet op zolder (ongeïsoleerd, te warm), en in de winter stond hij beneden in de kelder naast de watermeter.

De nieuwe staat nu permanent in de kelder, maar dan op het hoogste schap, wat het veeel minder risicovol maakt voor waterschade.
kelder.jpg
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

seagull schreef: 4 maanden geleden Shokz OpenRun Pro 2 Black.

Afbeelding
Sinds mijn oor is afgesloten* ben ik ook Shokz beginnen gebruiken. Bij Bol staat de pro2 in promotie, dus vandaag besteld.
De pro is redelijk, ik hoop dat de 2 iets meer bass kan genereren.

*Oor is een steriele ruimte geworden om een nieuwe hersenvliesontsteking te elimineren ten gevolge van een cholesteatoom**
Trommelvlies en dergelijke is links allemaal weg. Middenoor hebben ze kunnen redden.
Dus ik ben blij dat die bone conduction headsets bestaan. Op het moment de enige manier dat ik voorlopig nog echt stereo kan ervaren.

**Cholesteatoom is een chronische ontsteking van het middenoor, waarbij de huid van het trommelvlies het middenoor ingroeit.
Het is een langzaam uitbreidend proces met een agressieve groeiwijze: de ontsteking kan door bot heen groeien.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

NinjaOne als nieuwe RMM tool :-) Ik ben alvast fan ...
Screenshot 2025-01-27 211527.png
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Provider
Te Koop forum

Vorig jaar op de Cybersec beurs in Brussels Expo gezien. Te weinig tijd gehad om het helemaal te bezien, maar zag er wel interessant uit. Vooral het patchmanagement leek me wel interessant.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

GARMIN Smartwatch Epix Pro (Gen 2) 51 mm Standard Slate Grey (010-02804-21)

Gekocht bij MEdiamarkt voor 500 euro :D
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 110 keer

Dan hoop ik dat je met u garmin watch dit niet aan de hand gaat hebben.

“Blauwe driehoek des doods”: Gebruikers van Garmin-horloges kampen met softwareprobleem

https://www.hln.be/tech/blauwe-driehoek ... ~aaa46419/
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Ik heb hier ook de eindejaarspremie laten rollen en volgende impulsaankopen voltooid:

- Meta Quest 3
- Pixel 8 Pro

Over beiden heel enthousiast na een paar weken in gebruik!
ooh. shiny.
Paddestoel
Member
Member
Bedankt: 8 keer

devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Een Samsung Galaxy S25 Ultra. Komende van een S22 Ultra is het een serieus verschil.
(dankzij bijdrage werkgever is de prijs 1/3, de volle pot zou ik hier nooit aan kunnen geven)
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 763 keer
Te Koop forum

Heh, ik had niet door dat ik hier jaren zit te werken op een oude 14" macbook pro met M1 CPU, dus hebben we die maar geüpgrade naar een M4 Pro model met nanodisplay 😀
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Paddestoel
Member
Member
Bedankt: 8 keer

devilkin schreef: 4 maanden geleden Een Samsung Galaxy S25 Ultra. Komende van een S22 Ultra is het een serieus verschil.
(dankzij bijdrage werkgever is de prijs 1/3, de volle pot zou ik hier nooit aan kunnen geven)
Die phone is toch echt een monster.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 763 keer
Te Koop forum

13" Air met M3 Midnight Black
14" Pro met M1 Pro Space Gray
14" Pro met M4 Pro Space Black

(althans denk ik dat de kleuren zo noemen)
IMG_0982.jpeg
IMG_0994.jpeg
Én uiteraard het kuisdoekje dat compatible is met ál m'n apparaten 😀
IMG_1018.jpeg
En dan ken ik ineens de reden ook waarom die M1 Pro nog zo goed werkte, op 3 jaar tijd en met 3 nieuwe generaties is de M4 pro maar dubbel zo snel 😀
Screenshot 2025-02-07 at 07.32.46.png
Screenshot 2025-02-07 at 07.32.39.png
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
qless
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 155 keer

Heb nog veel oefening nodig, maar de avata 2 is een leuk speelgoed ;)

(Volgende keer onthouden dat ik stabilisatie (rocksteady of gyroflow) aanzet, stabiliseren met final cut pro werkt niet zo goed)
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 141 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Afbeelding

Lenovo M720q
i5-9400T variant.
Is ter vervanging van Proxmox Dell desktop met i7 4th gen CPU. Dus iets wat 24/7 draait zal dit nu toch ook tikkeltje energiezuiniger draaien.
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer

Dali Katch G2 bluetooth speaker voor on the go.
Afbeelding
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
tom35
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

seagull schreef: 4 maanden geleden Shokz OpenRun Pro 2 Black.

Afbeelding
Hey,

gebruik je die ook om te gaan hardlopen.
Mijn super cheap oortjes van amazon hebben het na 5j opgegeven, heb hier nog jbl liggen die met mijn sporthorloge meegeleverd zijn maar die vallen uit tijdens het lopen.
Daarnaast zijn die dingen eigenlijk niet zo veilig om te lopen want je hoort het verkeer niet echt en ik loop veel op combi fiets- voetpaden...Geluidskwaliteit moet wat goed zijn maar moet niet geweldig zijn, het is maar om te gaan hardlopen dus moeten niet de duurste zijn maar gewoon deftig zitten..

Tom
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 293 keer
Bedankt: 43 keer
Provider

Ik gebruik het tijdens het fietsen en de misses tijdens het lopen (variërend tussen 5km en 30km en ze is er heel tevreden over)
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

M'n vriendin heeft ook een shokz (ouder model) waar ze zeer tevreden van is, gebruikt tijdens het sporten maar je blijft alles horen.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 5 keer

tom35 schreef: 3 maanden geledenGeluidskwaliteit moet wat goed zijn maar moet niet geweldig zijn, het is maar om te gaan hardlopen dus moeten niet de duurste zijn maar gewoon deftig zitten
Ik ben heel tevreden van m'n Jabra oordopjes.
Om te sporten wel de 'active' kiezen en die blijven goed zitten.
Je kan 'hear thru' aanzetten en dan krijg je het omgevingsgeluid toch door je dopjes zodat je zich geen ongeluk loopt.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
tom35
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Hey

Thx allemaal, ik ga die shokz openrun pro bestellen..

Tom
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Gebruik die Shokz pro ook om te lopen en inderdaad om het verkeer nog te horen onderweg.

De kwaliteit is meer dan voldoende, enkel bass is iets minder maar dat hangt af van soort muziek dat je luistert.

Het is zodanig licht dat je niet merkt dat je het draagt en het kan niet zomaar vallen vermits het achter je oren zit. Batterij gaat ook redelijk lang mee. Ik zou er meteen een nieuwe kopen als deze ooit stuk zou gaan.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

ESR Apple Stylus met kantelbare gevoeligheid voor iPad
Afbeelding
frodo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 21 keer

1200x743.jpg
asus rog strix g18 g814jir-n6003w
FredericV
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Upgrade van een Google Pixel Pro 7 128 GB (na val op steentje en gat in glas camera eiland) naar een Google Pixel 9 Pro XL 256 GB

De 1e phone in de leaderboard was geen optie:

https://www.dxomark.com/smartphones/
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 5 keer

FredericV schreef: 2 maanden geleden Upgrade van een Google Pixel Pro 7 128 GB (na val op steentje en gat in glas camera eiland)
Je kan die nog verkopen, niet?
Niet iedereen zoekt een telefoon met een werkende camera.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”