Ik heb een Digi abo aangevraagd met overzetting van bestaand Yoin nummer via de website met vermelding van mijn Yoin klantennummer. Alle persoonlijke gegevens werden via Itsme overgemaakt. Na 4 dagen ontving ik de nieuwe sim kaart. Ik volg de procedure tot activatie. Na 2 uur ontvang ik een 1e sms, nog steeds via mijn Yoin account, dat er "iets" is misgelopen, en de vraag om te bellen naar nummer 080041041. Dat doe ik, er wordt me verteld wordt dat mijn ID-card nummer verkeerd is!! Maar dit werd via Itsme medegedeeld! Reactie: oh, dat snap ik niet... ik zal eens opnieuw proberen.... Dezelfde dag krijg ik in totaal 5 sms-berichten met een nieuwe "mislukking". Variaties op "mijn probleem" waren o.a.: 2x fout klantennummer (dat juist was), 2x verkeerde provider(die juist was), Yoin is onbekend bij Digi, enz... Telkens werd me 100% gegarandeerd, zelfs door een supervisor, dat de transfer na een nieuwe poging zeker in orde zou zijn.
Niets van dat alles, dit zijn gewoon de grootste prutsers en incompetenten in de telecom business.
Er zit niets anders op dan de overdracht te annuleren.
Voor degenen die dezelfde overstap zouden overwegen: geef een paar meer euro uit, maar spaar jezelf een boel onheil!
Yoin naar Digi..... Here comes big trouble!
Alle data vergeleken en deze zijn identiek.
Intussen een 6e sms-bericht ontvangen met dezelfde foutmelding. Opnieuw contact genomen, ze weten het ook niet meer. Dus het abo mondeling opgezegd gezien de onmogelijkheid om te activeren en gevraagd al mijn gegevens uit hun database te verwijderen. Een bericht van opzegging kan je blijkbaar niet online sturen. Top is echter dat voor beide zaken geen bevestiging per e-mail kon worden overgemaakt. Mooi zo! Dit is de allerslechtste en absurdste ervaring met eender welke telecom provider waar ik ooit mee te maken heb gehad.
Intussen een 6e sms-bericht ontvangen met dezelfde foutmelding. Opnieuw contact genomen, ze weten het ook niet meer. Dus het abo mondeling opgezegd gezien de onmogelijkheid om te activeren en gevraagd al mijn gegevens uit hun database te verwijderen. Een bericht van opzegging kan je blijkbaar niet online sturen. Top is echter dat voor beide zaken geen bevestiging per e-mail kon worden overgemaakt. Mooi zo! Dit is de allerslechtste en absurdste ervaring met eender welke telecom provider waar ik ooit mee te maken heb gehad.
-
- Premium Member
- Berichten: 512
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 46 keer
je hebt recent geen nieuwe id-kaart gekregen en deze nog niet geupdate in itsme?
Na het afhalen van je nieuwe id-kaart, dien je deze manueel in itsme te updaten...
Wordt nogal eens vergeten: https://support.itsme-id.com/hc/nl/arti ... a-wijzigen
Maar dan zou je wel steeds dezelfde foutmelding moeten krijgen uiteraard, niet dat het eerst je id-kaart is, dan je klantennr enz...
Na het afhalen van je nieuwe id-kaart, dien je deze manueel in itsme te updaten...
Wordt nogal eens vergeten: https://support.itsme-id.com/hc/nl/arti ... a-wijzigen
Maar dan zou je wel steeds dezelfde foutmelding moeten krijgen uiteraard, niet dat het eerst je id-kaart is, dan je klantennr enz...
-
- Plus Member
- Berichten: 149
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 13 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ter info: Mijn adres en id gegevens stonden nog fout in itsme. Dat was geen probleem om een aanvraag te doen bij DIGI, alles toen vlot verlopen.jorisx schreef: 4 maanden geleden je hebt recent geen nieuwe id-kaart gekregen en deze nog niet geupdate in itsme?
Na het afhalen van je nieuwe id-kaart, dien je deze manueel in itsme te updaten...
Wordt nogal eens vergeten: https://support.itsme-id.com/hc/nl/arti ... a-wijzigen
Maar dan zou je wel steeds dezelfde foutmelding moeten krijgen uiteraard, niet dat het eerst je id-kaart is, dan je klantennr enz...