Trump is ook een genie, zelfs een stabiel volgens het genie zelf. Dat klopt... maar op een enorm laag niveau, geen enkele kleuter is ooit zover gekomen.
Musk heeft zeker dingen verwezenlijkt en eigenlijk meer dan Trump maar een genie zou ik hem niet noemen. Hij is een goede initiator en motivator en dat helpt om zijn goede ideeën op technisch vlak te realiseren maar de man is compleet de weg kwijt. Sommigen wijten het aan de drugs anderen gewoon aan een ontploft ego, soit, het resultaat is vrij duidelijk, ontspoord.
En sociaal onhandig is het eufemisme van het jaar, ik ken veel sociaal onhandige mensen maar geen enkele gaat spontaan hitlergroeten brengen op een wereldwijd bekeken toneel, en ergens anders ook niet.
Wat de oorzaak van covid ook was, het is en blijft duidelijk dat de aanpak van Trump nefast was, helaas niet alleen voor hem. Hier zie je wraak als motief maar dat is niet in het belang van de VS.
Tarieven met buurlanden is gewoon oerdom, economisch bekeken. Boel maken met uw buren sowieso, beiden zullen verliezen dus tegen belang van VS in.
Parijs, so what? Het akkoord is gefaald omdat we niet genoeg doen, nog minder doen zal dat niet verbeteren en er zullen dus meer gevolgen zijn om mee om te gaan, vooral negatieve, ook voor de VS. Opnieuw niet in voordeel van VS en tegen de gehele mensheid in.
Die goedkope energie is wel het gevolg van het opdrijven van de negatieve gevolgen. Je spreekt dus hier voorgaand punt tegen. Als je ook maar iets geeft over het lot van de komende generaties moet je dat afkeuren, als uiteraard. In ieder geval zal het klimaat geen fake rampen veroorzaken, opnieuw tegen belang van VS.
Het beperken van middelen voor onderwijs, ongeacht het beleidsniveau, is nefast voor kansen van jongeren en eigenlijk hun toekomst. Je kan dat niet verdedigen of bekijken in het belang van de VS of ze zouden voordeel halen uit zoveel mogelijk domme kloten. Tiens, ik ken er eentje die hier wel van zou kunnen profiteren