Sinds eind december 2024 proberen om van provider te wisselen.
In bezit van proximus large promo voor 12 maanden.
Overstap wordt telkens geweigerd door proximus wegens onbestaand nummer.
De rekeningen van proximus komen wel elke maand.
Proximus klant nummer 1003313
Hoe het op te lossen.
Sinds 1 januari nieuwe fusie gemeente van toepassing woon adres is niet gewijzigd.
overstap proximus naar orange
- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 952
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Elite Poster
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik begrijp dat de auteur van Proximus naar Orange wil overstappen
Easyswitch is enkel te gebruiken indien een vaste telefoonaansluiting en/of vaste internetaansluiting (eventueel samen met mobiel) bij de overdracht betrokken is
De ombudsdienst telecom kan soelaas brengen, maar best eerst de info op de Proximus facturen raadplegen (correcte nummers?) en indien nodig Proximus (center/forum contacteren waarom de overdracht geweigerd wordt indien de betrokken nummers correct zijn
U dient immers aan de ombudsdienst telecom info te verstrekken m.b.t. de door u gemaakte contacten voor oplossing
Een interventie van de opmbudsdienst neemt +/- 2 à 3 weken in beslag (u - ombudsdienst - Proximus - ombudsdienst - u)
Easyswitch is enkel te gebruiken indien een vaste telefoonaansluiting en/of vaste internetaansluiting (eventueel samen met mobiel) bij de overdracht betrokken is
De ombudsdienst telecom kan soelaas brengen, maar best eerst de info op de Proximus facturen raadplegen (correcte nummers?) en indien nodig Proximus (center/forum contacteren waarom de overdracht geweigerd wordt indien de betrokken nummers correct zijn
U dient immers aan de ombudsdienst telecom info te verstrekken m.b.t. de door u gemaakte contacten voor oplossing
Een interventie van de opmbudsdienst neemt +/- 2 à 3 weken in beslag (u - ombudsdienst - Proximus - ombudsdienst - u)