Hi
Ik heb een huis gekocht zou de buitenmuren, daken willen extra isoleren en kijken voor een verwarming.
Ik zie dat er een renovatielening of een andere is kan ik die inbrengen in de belastingen
renovatie leging of andere en balastingen.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
Beste
Zoals we jou reeds gezegd hebben, is Userbase geen Chat GPT, waar je zomaar alles kan vragen en het antwoord voorgeschoteld krijgt.
Doe tenminste eens de moeite op zoveel mogelijk zelf opzoekingen te doen.
En als je dan iets niet begrijpt, of nog vragen hebt, zullen hier wel mensen zijn die jouw graag verder helpen.
Er zijn verschillende systemen (verbouwlening, rentesubsidie, ... ) naargelang uw persoonlijke situatie (welke EPC score heb je, naar welke EPC score wil je gaan, etc ...). En wellicht had je dat al moeten aanvragen samen met het woonkrediet ...
Zoals we jou reeds gezegd hebben, is Userbase geen Chat GPT, waar je zomaar alles kan vragen en het antwoord voorgeschoteld krijgt.
Doe tenminste eens de moeite op zoveel mogelijk zelf opzoekingen te doen.
En als je dan iets niet begrijpt, of nog vragen hebt, zullen hier wel mensen zijn die jouw graag verder helpen.
Er zijn verschillende systemen (verbouwlening, rentesubsidie, ... ) naargelang uw persoonlijke situatie (welke EPC score heb je, naar welke EPC score wil je gaan, etc ...). En wellicht had je dat al moeten aanvragen samen met het woonkrediet ...
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
Looooool
Je opent een topic om te melden dat je renovatielening kan inbrengen in jouw belastingen.
Ok, bedankt voor deze info. Was dat echt nodig om een topic hierover aan te maken?
Het is niet jouw eerste topic over het huis van je ouders dat je gekocht hebt.
Ga fysiek naar de instanties die je kunnen helpen ipv steeds met alles naar UB te komen.
offtopic:
Er bestaan bedankjes, maar meer en meer begin ik het idee te krijgen dat een dislike/kerfstok systeem ook wel welkom zou zijn...
Je opent een topic om te melden dat je renovatielening kan inbrengen in jouw belastingen.
Ok, bedankt voor deze info. Was dat echt nodig om een topic hierover aan te maken?

Het is niet jouw eerste topic over het huis van je ouders dat je gekocht hebt.
Ga fysiek naar de instanties die je kunnen helpen ipv steeds met alles naar UB te komen.
offtopic:
Er bestaan bedankjes, maar meer en meer begin ik het idee te krijgen dat een dislike/kerfstok systeem ook wel welkom zou zijn...
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
- Bedankt: 17 keer
Yep! Zeer goed idee, democratisch gezien.TheCeet schreef: 5 maanden geleden offtopic:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
- Bedankt: 114 keer
Ik denk dat we allemaal kunnen beamen dat er in de Userbase community echt wel moeite wordt gedaan om iedereen te helpen op eender welk niveau. Dit soort reacties wekken echt geen sympathie op, dus neem alsjeblieft de feedback een beetje ten harte.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
Er zijn wel wat regels om aan te voldoen.glda19 schreef: 5 maanden geleden Mijn vraag is blijkbaar niet duidelijk kunnen we een renovatielening nog aftrekken van de belastingen ?
Als je een persoonlijk antwoord wil kan je misschien eens contact nemen met het telefoonnummer 1700.
Dat werkt zeer goed. Je kan je situatie daar uitleggen, en wanneer ze niet direct een antwoord kunnen geven dan komen ze daar later op terug (per telefoon of mail).
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Of vraag het aan uw bankier.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...