Overdracht gebeurd >> DIGI nummer onbekend

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Plaats reactie
metoyou
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 3 keer

Zijn er nog klanten van DIGI waar er " onbekend " nummer staat bij 'simbeheer' en ' info telefoon' ?

Volgens de klantendienst zou dit vanzelf in orde komen, tegen ten laatste morgen (24 december), ondanks overdracht gebeurd is ?!
Overdracht is vandaag, 23 december, om 14u00 gedaan zei de medewerker van de klantendienst.
Bijlagen
Screenshot_20241223_160712_Call settings.jpg
michaelbelgium
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

In heel m'n leven is dat altijd "onbekend" geweest, Mobile vikings, Hey telecom, nu Digi... Je moet dat zelf instellen dacht ik, da's gewoon een geheugensteuntje voor jezelf
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
metoyou
Starter Plus
Starter Plus

michaelbelgium schreef: 5 maanden geleden In heel m'n leven is dat altijd "onbekend" geweest, Mobile vikings, Hey telecom, nu Digi... Je moet dat zelf instellen dacht ik, da's gewoon een geheugensteuntje voor jezelf
Ah ja ?
Bij mijn vorige provider (Yoin) stond mijn nummer gewoon vermeld bij simkaartbeheer, en info telefoon.

Geen idee hoe je dit dan zelf kan instellen. Tips welkom!
ym2003
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Normaal wordt dit wel vanzelf ingesteld. Maar zoals michaelbelgium al zegt, dient het hier vooral als geheugensteuntje. De waarde die hier weergegeven wordt heeft geen invloed op je werkelijke telefoonnummer.
metoyou
Starter Plus
Starter Plus

ym2003 schreef: 5 maanden geleden Normaal wordt dit wel vanzelf ingesteld. Maar zoals michaelbelgium al zegt, dient het hier vooral als geheugensteuntje. De waarde die hier weergegeven wordt heeft geen invloed op je werkelijke telefoonnummer.

Bedoel je met " normaal wordt dit vanzelf ingesteld " , dat de provider hier voor moet zorgen ? Of ?
FrankyBru
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 4 keer

Bij mij (iPhone 13 pro) verscheen het correcte nummer onder "Settings", "Mobile service", "My number" automatisch, een paar dagen na de overdracht van Base
metoyou
Starter Plus
Starter Plus

FrankyBru schreef: 5 maanden geleden Bij mij (iPhone 13 pro) verscheen het correcte nummer onder "Settings", "Mobile service", "My number" automatisch, een paar dagen na de overdracht van Base
Ah, dat is zeer interessante informatie! Dank je wel 8)

Dan zal ik nog even geduld moeten hebben, denk ik dan.
Heeft u toevallig nog een idee hoe lang dit heeft geduurd, met dat u schrijft, enkele dagen. Bedoel, spreek je dan over 3 werkdagen ... 5 werkdagen .... ?
FrankyBru
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 4 keer

Toch wel een 3 a 4 werkdagen zeker.
Kan zijn dat het er sneller was, maar heb niet elke dag gechecked.
JeanAllonsius
Starter
Starter

Hallo. Hier hetzelfde probleem. Al bijna 2 weken omgeschakeld naar DIGI, en mijn telefoonnummer is nog steeds 'onbekend'. Komt dit echt vanzelf in orde, of moet dit toch via DIGI geregeld worden?
bralm
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Idem, vandaag getelefoneerd Digi naar Digi en de tegenpartij mijn naam niet te zien maar iets in de trend van privé nummer.
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”