Zijn er nog klanten van DIGI waar er " onbekend " nummer staat bij 'simbeheer' en ' info telefoon' ?
Volgens de klantendienst zou dit vanzelf in orde komen, tegen ten laatste morgen (24 december), ondanks overdracht gebeurd is ?!
Overdracht is vandaag, 23 december, om 14u00 gedaan zei de medewerker van de klantendienst.
Overdracht gebeurd >> DIGI nummer onbekend
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
In heel m'n leven is dat altijd "onbekend" geweest, Mobile vikings, Hey telecom, nu Digi... Je moet dat zelf instellen dacht ik, da's gewoon een geheugensteuntje voor jezelf
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 3 keer
Ah ja ?michaelbelgium schreef: 5 maanden geleden In heel m'n leven is dat altijd "onbekend" geweest, Mobile vikings, Hey telecom, nu Digi... Je moet dat zelf instellen dacht ik, da's gewoon een geheugensteuntje voor jezelf
Bij mijn vorige provider (Yoin) stond mijn nummer gewoon vermeld bij simkaartbeheer, en info telefoon.
Geen idee hoe je dit dan zelf kan instellen. Tips welkom!
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Normaal wordt dit wel vanzelf ingesteld. Maar zoals michaelbelgium al zegt, dient het hier vooral als geheugensteuntje. De waarde die hier weergegeven wordt heeft geen invloed op je werkelijke telefoonnummer.
-
- Starter Plus
ym2003 schreef: 5 maanden geleden Normaal wordt dit wel vanzelf ingesteld. Maar zoals michaelbelgium al zegt, dient het hier vooral als geheugensteuntje. De waarde die hier weergegeven wordt heeft geen invloed op je werkelijke telefoonnummer.
Bedoel je met " normaal wordt dit vanzelf ingesteld " , dat de provider hier voor moet zorgen ? Of ?
-
- Starter Plus
Ah, dat is zeer interessante informatie! Dank je welFrankyBru schreef: 5 maanden geleden Bij mij (iPhone 13 pro) verscheen het correcte nummer onder "Settings", "Mobile service", "My number" automatisch, een paar dagen na de overdracht van Base

Dan zal ik nog even geduld moeten hebben, denk ik dan.
Heeft u toevallig nog een idee hoe lang dit heeft geduurd, met dat u schrijft, enkele dagen. Bedoel, spreek je dan over 3 werkdagen ... 5 werkdagen .... ?
-
- Starter
Hallo. Hier hetzelfde probleem. Al bijna 2 weken omgeschakeld naar DIGI, en mijn telefoonnummer is nog steeds 'onbekend'. Komt dit echt vanzelf in orde, of moet dit toch via DIGI geregeld worden?