Hosting bij dommel (of andere)?
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Omdat de meerderheid hier blijkbaar voor dommel kiest en iets dicht bij huis vertrouwen de meesten beter.
Trouwens, als ge korting gaat vragen voor de SUB-leden ergens hier in belgie, of in amerika... in amerika weten ze niet wat sub is. Dommel weet dat skynet een van de grootste in belgie is en dat in zo een SUB dus ook potentieel zit.
Trouwens, als ge korting gaat vragen voor de SUB-leden ergens hier in belgie, of in amerika... in amerika weten ze niet wat sub is. Dommel weet dat skynet een van de grootste in belgie is en dat in zo een SUB dus ook potentieel zit.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
- Erik
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 18 keer
hallo,
ik heb geen credit card ..... en buitenlandse overschrijven dan zen ik volgend jaar nog ni online en bij dommel heb je geen last van de grote uurverschillen niet dat ik te klagen heb over dominet hoor helemaal niet
ik heb geen credit card ..... en buitenlandse overschrijven dan zen ik volgend jaar nog ni online en bij dommel heb je geen last van de grote uurverschillen niet dat ik te klagen heb over dominet hoor helemaal niet
Registered Linux user #286313
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Nog zo een goeie reden.
PS Erik, ik mag hieruit opmaken dat ge met overschrijving kunt betalen? Sturen ze u dan ook een factureke enzo?
PS Erik, ik mag hieruit opmaken dat ge met overschrijving kunt betalen? Sturen ze u dan ook een factureke enzo?
- Erik
- Elite Poster
Pi R² schreef:Nog zo een goeie reden.
ik heb met online backing software betaald (idd overschrijving)
u kunt per overschrijving betalen.U doet dit door in het registeratieformulier te kiezen voor "wire transfer" u krijgt van alle kosten die u moet betalen een overzicht per e-mail en nadat u besteld hebt kan u al in het dommel control panel door uw e-mail als login te gebruiken en password (uw gekozen password) natuurlijk kan u dan nog niet in plesk hehe das normaal he.betalen met overschrijving is dus geen probleem.ge krijgt alles wat ge moet weten per e-mail toegestuurd .Nadat ge betaald hebt is het voldoende een bewijs van betaling te sturen naar [email protected] (of faxen ) en de mannen van dommel beginnen deraan u kan ook in het dommel control panel al uw facturen bekijken (inclusief de reeds betaalde facturen )
dan krijg je zo een e-mail waar je een bevestiging moet verzenden outlook express vraagt mij dat soms "de afzender heeft om bevestiging gevraagd"
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Waarom ik voor dommel gekozen heb?
- Een eerste reden was omdat ik een aantal sites kende die al op dommel liepen, en dat ging altijd al heel vlot
- Dommel was (is) goed en goedkoop
- Dommel geeft vrij veel mogelijkheden
- Hele goeie support in het Nederlands
- Die mensen bellen kost mij maar een lokaal telefoongesprek
- M'n toenmalig lief woonde in Landen
- Mogelijkheid tot overschrijving
Erik, waarom zou via een andere registrar langzamer gaan? Ik deed het via bNamed ZELF en een half uurtje later was de whois-database van DNS.be al aangepast.
Over die account details: nog voor dat ik van dommel een mail had gekeregen met de details had ik me zelf de details al toegestuurd via de crm-module van Dommel. Nog niet alles was ingevuld, maar ik had al wat gegevens waar ik mee kon spelen (nameservers onder andere).
- Een eerste reden was omdat ik een aantal sites kende die al op dommel liepen, en dat ging altijd al heel vlot
- Dommel was (is) goed en goedkoop
- Dommel geeft vrij veel mogelijkheden
- Hele goeie support in het Nederlands
- Die mensen bellen kost mij maar een lokaal telefoongesprek
- M'n toenmalig lief woonde in Landen
- Mogelijkheid tot overschrijving
Erik, waarom zou via een andere registrar langzamer gaan? Ik deed het via bNamed ZELF en een half uurtje later was de whois-database van DNS.be al aangepast.
Over die account details: nog voor dat ik van dommel een mail had gekeregen met de details had ik me zelf de details al toegestuurd via de crm-module van Dommel. Nog niet alles was ingevuld, maar ik had al wat gegevens waar ik mee kon spelen (nameservers onder andere).
- Erik
- Elite Poster
hallo,
bij mijn vorige registeratie agent heb ik mij eens kwaad moeten maken omdat het abnormaal lang duurde eer hij zijn dns bijwerkte daarom dacht ik dat meon enne uw oud lief ken ik ze ?? hier is een screenshot van het dommel control panel (niet van plesk)
http://erik.userbase.be/cp.jpg
bij mijn vorige registeratie agent heb ik mij eens kwaad moeten maken omdat het abnormaal lang duurde eer hij zijn dns bijwerkte daarom dacht ik dat meon enne uw oud lief ken ik ze ?? hier is een screenshot van het dommel control panel (niet van plesk)
http://erik.userbase.be/cp.jpg
- Erik
- Elite Poster
hallo,
jawel ik ben drie dagen online en de eerste aanval op mijn site is een feit in mijn server logs zie ik requets naar /default.ida ? etc etc dit is de code red worm (alleen IIS is geinfecteerd erdoor ) dus het gaat waarschijnlijk om kinderen die wat leuk willen doen amateurtjes
jawel ik ben drie dagen online en de eerste aanval op mijn site is een feit in mijn server logs zie ik requets naar /default.ida ? etc etc dit is de code red worm (alleen IIS is geinfecteerd erdoor ) dus het gaat waarschijnlijk om kinderen die wat leuk willen doen amateurtjes
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Dat hoeft niet zozeer kindertjes te zijn hoor, dat kan ook gewoon een geïnfecteerde server zijn. Je domein hoeft maar in een andere server z'n referer te staan en lap, ge hebt het zitten (voor zover ge het kunt hebben zitten in apache).
Nog een populaire, meestal niet bestaande file: Favicon.ico
Nog een populaire, meestal niet bestaande file: Favicon.ico
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
03/06/2003 - 22:26 belgian main time : bij dommel zou de userbase nu dus een maand extra hosting krijgen zonder te hoeven betalen...
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Dommel geeft wel een uptime garantie van 99%, maar vergeet niet dat dat op een jaar al 3 dagen is eh.
Eer zoiets gebeurt moet er toch al iets ernstigs mis zijn
Eer zoiets gebeurt moet er toch al iets ernstigs mis zijn
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
meon, uit faq dommel
Do you have an uptime guarantee?
Yes. All our services have a guaranteed uptime of 99.9%. If any given month we do not meet this requirement you will receive one month of free service.
een maand met 31 dagen, telt 24x31 = 744 uur.
744 x 0.001 = 0.744 (niet gegarandeerde uptime decimaal)
0.744 x 60 = 44min 38.4sec : niet gegerandeerde uptime in minuten/seconden.
ik denk dat de panne hier 45 minuten duurde
Do you have an uptime guarantee?
Yes. All our services have a guaranteed uptime of 99.9%. If any given month we do not meet this requirement you will receive one month of free service.
een maand met 31 dagen, telt 24x31 = 744 uur.
744 x 0.001 = 0.744 (niet gegarandeerde uptime decimaal)
0.744 x 60 = 44min 38.4sec : niet gegerandeerde uptime in minuten/seconden.
ik denk dat de panne hier 45 minuten duurde
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Het is hier dan ook goedkoper dan dommel en je krijgt veel meer....
Dus mja, het verschil in prijs zit hem altijd wel ergens he. (tenzij als je de prijzen van bv skyn?t voor hosting gaat bekijken, dat zijn gewoon di?v?n )
-> ? is een letter, rara wElkE;) )
greetz,
Nob
Dus mja, het verschil in prijs zit hem altijd wel ergens he. (tenzij als je de prijzen van bv skyn?t voor hosting gaat bekijken, dat zijn gewoon di?v?n )
-> ? is een letter, rara wElkE;) )
greetz,
Nob
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ah, het is nu 99,9% Dan zijn ze nóg beter geworden
Toen ik een aantal jaren geleden bij Dommel ging was het nog 99% dacht ik. Ach ja, het is wel leuk. Hm... Er is nog niet zo lang geleden een Moederbordcrash geweest waardoor de sites een 5-tal uur hebben platgelegen. Ze moesten wachten op wisselstukken van de leverancier, en die werken niet zo snel in een verlofweekend
Toen ik een aantal jaren geleden bij Dommel ging was het nog 99% dacht ik. Ach ja, het is wel leuk. Hm... Er is nog niet zo lang geleden een Moederbordcrash geweest waardoor de sites een 5-tal uur hebben platgelegen. Ze moesten wachten op wisselstukken van de leverancier, en die werken niet zo snel in een verlofweekend
-
- Elite Poster
- Contacteer:
99.989% uptime guarantee is hetgeen Dominet zegt op hun site, soit alle hosting providers zeggen wel iets gelijkaardigs...
Maar als er downtime is bij een provider kunnen ze er meestal niet zelf aan doen.. meestal overmacht --> levrancier nodig op verkeerde moment, router van een partner die eruit gaat, die de internet feed verzorgt etc etc...
Ik weet niet hoelang het effectief deze keer geweest is, nog niet gemailed of op support gekeken>examens
Maar als er downtime is bij een provider kunnen ze er meestal niet zelf aan doen.. meestal overmacht --> levrancier nodig op verkeerde moment, router van een partner die eruit gaat, die de internet feed verzorgt etc etc...
Ik weet niet hoelang het effectief deze keer geweest is, nog niet gemailed of op support gekeken>examens
I love it when a plan comes together!
-
- Elite Poster
- Contacteer:
In geval van overmacht niet.
In geval van zelfveroorzaakte problemen of fouten door medewerkers enzo wel of ernstige terkortkomingen...
Das trouwens bij de meeste gevallen.
In geval van zelfveroorzaakte problemen of fouten door medewerkers enzo wel of ernstige terkortkomingen...
Das trouwens bij de meeste gevallen.
I love it when a plan comes together!
Via Linux Systems heb je ook een control panel, je moet maar eens kijken
http://www.linuxsystems.be/index.php?lang=nl&page=cp
P.s. Een nieuwe website is in de maak, we weten dat het een nieuw laagje verf vandoen heeft
http://www.linuxsystems.be/index.php?lang=nl&page=cp
P.s. Een nieuwe website is in de maak, we weten dat het een nieuw laagje verf vandoen heeft
- Erik
- Elite Poster
hallo,
Tom het moet betaalbaar zijn he ...... die goedkope paketten daar krijg je maar weinig pop mails en der staat nergens dat ze php support hebben er staat MySQL maar MySQL kan ook met perl enz werken
ik krijg bij dommel unlimited pop mails , unlimited subdomains,
php /perl /coldfusion
voor 14.52 euro per maand geloof ik dat zie ik daar niet staan voor die prijs hoor ..... en dan nog iets hoe zit het met de technische support van linuxsystems ? als ik iets vraag aan de support van dommel dan ligt het antwoord een uurtje ofzo later in mijn mailbox dat is wat ik "service" noem en dan zwijg ik nog over dingen zoals
logfiles ?
ftp?
webstatistieken?
webmail?
heeft linuxsystems dat allemaal ??
in mijn bescheiden mening is linuxsystemens schandalig duur in vergelijking met wat je krijgt in hun hosting paketten ....
Tom het moet betaalbaar zijn he ...... die goedkope paketten daar krijg je maar weinig pop mails en der staat nergens dat ze php support hebben er staat MySQL maar MySQL kan ook met perl enz werken
php /perl /coldfusion
voor 14.52 euro per maand geloof ik dat zie ik daar niet staan voor die prijs hoor ..... en dan nog iets hoe zit het met de technische support van linuxsystems ? als ik iets vraag aan de support van dommel dan ligt het antwoord een uurtje ofzo later in mijn mailbox dat is wat ik "service" noem en dan zwijg ik nog over dingen zoals
logfiles ?
ftp?
webstatistieken?
webmail?
in mijn bescheiden mening is linuxsystemens schandalig duur in vergelijking met wat je krijgt in hun hosting paketten ....
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
schandalig duur, tis ook te zien wat ge krijgt he, 500 mb voor 100 euro is niet slecht, maar ge weet gewoon niet welke opties dat er zijn. Ook hun transferlimieten zijn enorm laag, en dan is het 4 euro per gig extra...
Erik schreef:hallo,
php /perl /coldfusion
logfiles ?
ftp?
webstatistieken?
webmail?
Alle webpakketten hebben standaard PHP/ CGI / Perl / FTP / Webstatistieken / Webmail / ...
Mysql is standaard inbegrepen vanaf webpakket 4. (anders met meerprijs)
Prijzen zijn per jaar (inc BTW), Dommel per maand ...
Pi R² schreef:schandalig duur, tis ook te zien wat ge krijgt he, 500 mb voor 100 euro is niet slecht, maar ge weet gewoon niet welke opties dat er zijn. Ook hun transferlimieten zijn enorm laag, en dan is het 4 euro per gig extra...
Servers staan in Zaventem met rechstreekse gigabit naar Telenet, Belgacom, ...
Kwaliteit is nu eenmaal iets duurder.
Edited by The Oddity
Posts samengezet.
- Erik
- Elite Poster
Anonymous schreef:Erik schreef:hallo,
php /perl /coldfusion
logfiles ?
ftp?
webstatistieken?
webmail?
Alle webpakketten hebben standaard PHP/ CGI / Perl / FTP / Webstatistieken / Webmail / ...
dat is niet waar u kan bij dommel ook opteren voor jaarlijkse betaling geen enkel probleem
en extra betalen voor MySQL ?? die zijn een betje zot daar bij linuxsystems trouwens om MySQL te gebruiken in een commercieele omgeving moet je eerst een commerciele licence van MySQL kopen
kwaliteit welke kwaliteit ???? ze zijn enorm gierig op hun datalimieten enkel commerciele bedrijven kunnen dat betalen zou ik zeggen de door particuliere betaalbare paketten trekken op niks
- meon
- Administrator
- Contacteer:
even dommel vergeleken met linuxsystems:
linuxsystems:
Pakket 13: webking
- Webspace: 1500 MB
- Traffic: 75.6 GB (6.3 GB/Month)
- POP 3: unlimited
- E-mail aliassen: unlimited
- E-mail forwards: unlimited
- Subdomeinen: unlimited
- MySQL: inbegrepen
- Prijs: 300 €
dommel:
* unlimited subdomains
* 1.500 Mb webspace
* unlimited e-mail addresses
* unlimited e-mail forwarders and aliasses
* unlimited MySQL databases
* 2 Access databases
* 15.000 Mb traffic / month
* connection to a 622 Mbit/sec backbone
Prijs: 231 € per jaar
Ik heb enkel de opties gegeven waar we mee kunnen vergelijken, dommel heeft in dat pakket (platinum pro) nog veel, veel meer zitten.
Mijn conclusie is nog steeds: Dommel is beter en beterkoop
linuxsystems:
Pakket 13: webking
- Webspace: 1500 MB
- Traffic: 75.6 GB (6.3 GB/Month)
- POP 3: unlimited
- E-mail aliassen: unlimited
- E-mail forwards: unlimited
- Subdomeinen: unlimited
- MySQL: inbegrepen
- Prijs: 300 €
dommel:
* unlimited subdomains
* 1.500 Mb webspace
* unlimited e-mail addresses
* unlimited e-mail forwarders and aliasses
* unlimited MySQL databases
* 2 Access databases
* 15.000 Mb traffic / month
* connection to a 622 Mbit/sec backbone
Prijs: 231 € per jaar
Ik heb enkel de opties gegeven waar we mee kunnen vergelijken, dommel heeft in dat pakket (platinum pro) nog veel, veel meer zitten.
Mijn conclusie is nog steeds: Dommel is beter en beterkoop
Erik schreef:Anonymous schreef:Erik schreef:hallo,
php /perl /coldfusion
logfiles ?
ftp?
webstatistieken?
webmail?
dat is niet waar u kan bij dommel ook opteren voor jaarlijkse betaling geen enkel probleem
en extra betalen voor MySQL ?? die zijn een betje zot daar bij linuxsystems trouwens om MySQL te gebruiken in een commercieele omgeving moet je eerst een commerciele licence van MySQL kopen
kwaliteit welke kwaliteit ???? ze zijn enorm gierig op hun datalimieten enkel commerciele bedrijven kunnen dat betalen zou ik zeggen de door particuliere betaalbare paketten trekken op niks
Met de data prijzen die ik nu betaal per gigabyte kan ik onmogelijk 15 gig per maand geven aan die prijs. (Tenzij ik ga hosten in NL (geen optie, kwaliteit en service komt eerst bij ons ...))
- Erik
- Elite Poster
hallo,
ooooh u komt een beetje reclame maken wel als mod is het mijn taak u erop te wijzen dat dit verboden is ..... zoals u in de forum rules kan lezen ...
nu laat ik de link naar uw site nog staan als u blijft spammen moet ik echter maatregelen nemen .....
greetz
Erik
ooooh u komt een beetje reclame maken wel als mod is het mijn taak u erop te wijzen dat dit verboden is ..... zoals u in de forum rules kan lezen ...
nu laat ik de link naar uw site nog staan als u blijft spammen moet ik echter maatregelen nemen .....
greetz
Erik
-
- Erelid
- Contacteer:
Tom schreef:Met de data prijzen die ik nu betaal per gigabyte kan ik onmogelijk 15 gig per maand geven aan die prijs. (Tenzij ik ga hosten in NL (geen optie, kwaliteit en service komt eerst bij ons ...))
Dit kan niet, geen reclame zoals Erik schrijft.
Je kent de gevolgen en ze zullen ook uitgevoerd worden, een gezonde discusie is niet misplaatst maar niet om reclame te maken.
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
maar mannekes toch, laat hem toch zijn product verdedigen tegenover dommel. Wij vinden voorlopig dommel goed om die en die redenen, aan hem om te bewijzen dat linuxsystems ook goed/beter is. Omdat hij nu toevallig den beheerder van dat bedrijf is maakt die toch geen reklame, hij zegt alleen waarom hij sommige dingen anders doet dan andere. Zo kunt ge ook zeggen dat wij reklame maken voor dommel als we roepen dat het beterkoop is. Als ge hem niet laat posten, dan vindt ik dat ge eigenlijk den hele topic moet wegdoen.
- Erik
- Elite Poster
Pi R²
ik zie onder uwe naam niet "modorator" staan he ik heb niks tegen een gezonde discussie maar niet over schandalig dure zoals linuxsystems.be trouwens de server(s) van dommel staan in brussel en die kunnen wel pakken goedkoper zijn ?????? hmmm die ruikt naar commerciele rommel als je het mij vraagt hoor
ik zie onder uwe naam niet "modorator" staan he ik heb niks tegen een gezonde discussie maar niet over schandalig dure zoals linuxsystems.be trouwens de server(s) van dommel staan in brussel en die kunnen wel pakken goedkoper zijn ?????? hmmm die ruikt naar commerciele rommel als je het mij vraagt hoor
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
euh erik, ik zeg niet dat ik moderator ben, ik deel gewoon mee dat ge in dit geval niet echt objectief optreedt naar mijn mening. Het is hier toch geen dictatuur van de moderators he (of vergis ik mij?).
Als jij het recht hebt om te zeggen dat ze schandalig duur zijt, en het is hier vrije meningsuiting zolang dat het deftig blijft, dan kan ik geargumenteerd stellen dat hun prijzen gemiddeld 30% lager zijn dan bij dommel voor evenveel webruimte (nee, ik heb geen percentje bij die mannen). Ge weet wel niet wat ge erbij krijgt, maar ik vermoed dat het wel iets meer is dan mail en webruimte.
Als jij het recht hebt om te zeggen dat ze schandalig duur zijt, en het is hier vrije meningsuiting zolang dat het deftig blijft, dan kan ik geargumenteerd stellen dat hun prijzen gemiddeld 30% lager zijn dan bij dommel voor evenveel webruimte (nee, ik heb geen percentje bij die mannen). Ge weet wel niet wat ge erbij krijgt, maar ik vermoed dat het wel iets meer is dan mail en webruimte.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Pi R², achter de zin dat gij geen mod zijt staat een dat wil zeggen dat je dat niet al te serieus moet opnemen.
Tot nu toe was deze thread geen reclame (vind ik). Maar er mag niet te veel meer uitgebreid worden, want anders is het van dat. Je mag gerust een gezonde discussie voeren over de voor- en nadelen van hosting. Als je je bevindingen kan staven moet het kunnen.
Cheers
Tot nu toe was deze thread geen reclame (vind ik). Maar er mag niet te veel meer uitgebreid worden, want anders is het van dat. Je mag gerust een gezonde discussie voeren over de voor- en nadelen van hosting. Als je je bevindingen kan staven moet het kunnen.
Cheers
- Erik
- Elite Poster
Pi R² schreef:euh erik, ik zeg niet dat ik moderator ben, ik deel gewoon mee dat ge in dit geval niet echt objectief optreedt naar mijn mening. Het is hier toch geen dictatuur van de moderators he (of vergis ik mij?).
ge moet ni alleen naar de prijs van de webspace kijken he met webspace allen zijde niks zenne enne linux systems goedkoper als dommel eeeuh ??? ik denk dat gij een brilleke nodig hebt Pi R²
als je alle features bekijkt die ge nodig hebt om een goeie website te maken komt dommel als winnaar uit de bus qua prijs
natuurlijk is dat hier geen dictatuur van de mods 100 euro voor 500 mb is idd geen slechte prijs MAAR das alleen de webspace dan kunde even goed uwe site op users.skynet.be en dergelijke zetten
Ik vind ook en dat is geen verwijt dat linuxsystems.be hun website niet echt duidelijk is ik bedoel da ze beter moeten derop zetten wat ze ondersteunen als alle account php support hebben kan u bijvoorbeeld dat aanduiden met een symbooltje * en beneden aan de tabel zegt u dan wat dit betekent * = php support
Laatst gewijzigd door Erik 10 jun 2003, 12:36, in totaal 1 gewijzigd.
- Erik
- Elite Poster
schandalig duur, tis ook te zien wat ge krijgt he, 500 mb voor 100 euro is niet slecht, maar ge weet gewoon niet welke opties dat er zijn. Ook hun transferlimieten zijn enorm laag, en dan is het 4 euro per gig extra...
man man ge hebt echt een brilleke nodig zenne:mrgreen: nu spreekt ge uw eigen al
tegen
Laatst gewijzigd door Erik 10 jun 2003, 12:37, in totaal 1 gewijzigd.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ik vind de discussie wel degelijk steek houden: Tom heeft er ons op attent gemaakt dat er nog een alternatief is voor bvb Dommel.
Wij reageren met te stellen dat Dommel een beter alternatief is.
Hij gaat in de verdediging en zegt dat hij die prijzen niet kan maken...
Ik vind dat dat niet veel met commercie te maken heeft, maar wel met reageren en in de verdediging gaan.
SuB zou zich objectief moeten houden tov de verschillende opties, als mensen die een dergelijke dienst wensen te reageren moet dat kunnen, of ga je de Belgacom-Staff mensen ook zeggen niet meer te reageren op een vraag over bijvoorbeeld de aankoop van een router?
Als Tom een nieuwe topic zou begonnen zijn en daar een banner had gezet voor zijn service, dan zou ik dat zien als commercie, maar dat is niet het geval.
In een vorige topic vermelde ik overigens dit samenvattend schema:
http://www.netwerk.be/scripts/getfile?f ... %2F161.pdf
Wij reageren met te stellen dat Dommel een beter alternatief is.
Hij gaat in de verdediging en zegt dat hij die prijzen niet kan maken...
Ik vind dat dat niet veel met commercie te maken heeft, maar wel met reageren en in de verdediging gaan.
SuB zou zich objectief moeten houden tov de verschillende opties, als mensen die een dergelijke dienst wensen te reageren moet dat kunnen, of ga je de Belgacom-Staff mensen ook zeggen niet meer te reageren op een vraag over bijvoorbeeld de aankoop van een router?
Als Tom een nieuwe topic zou begonnen zijn en daar een banner had gezet voor zijn service, dan zou ik dat zien als commercie, maar dat is niet het geval.
In een vorige topic vermelde ik overigens dit samenvattend schema:
http://www.netwerk.be/scripts/getfile?f ... %2F161.pdf
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Laat mij ook even mijn gedacht zeggen
Persoonlijk vind ik dat Tom zijn produkt zeker mag verdedigen (en dat doet hij goed) als het 'aangevallen' wordt.
Hij heeft gelijk als hij zegt dat de prijzen per Gig erg hoog zijn in België en idd, in Nederland kan dit 'veel' goedkoper, maar wie garandeerd een snel herstel aan een server indien die in Nederland staat?
Persoonlijk vind ik zijn prijzen (hosting, maar ook co-locatie) nogal goed meevallen (op voorwaarde dat de service ook goed is, daar kan ik nu niet over oordelen, maar het feit dat ze voor een server in Zaventem kiezen lijkt mij al een positief signaal).
Meer ga ik hier nu niet meer over zeggen, cursus Chemie is calling
Persoonlijk vind ik dat Tom zijn produkt zeker mag verdedigen (en dat doet hij goed) als het 'aangevallen' wordt.
Hij heeft gelijk als hij zegt dat de prijzen per Gig erg hoog zijn in België en idd, in Nederland kan dit 'veel' goedkoper, maar wie garandeerd een snel herstel aan een server indien die in Nederland staat?
Persoonlijk vind ik zijn prijzen (hosting, maar ook co-locatie) nogal goed meevallen (op voorwaarde dat de service ook goed is, daar kan ik nu niet over oordelen, maar het feit dat ze voor een server in Zaventem kiezen lijkt mij al een positief signaal).
Meer ga ik hier nu niet meer over zeggen, cursus Chemie is calling
Laatst gewijzigd door NuKeM 09 jun 2003, 20:58, in totaal 1 gewijzigd.
NuKeM
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
is dat tegenspreken??? Ff leren redeneren:
"maar ge weet gewoon niet welke opties dat er zijn"
OMDAT : "hun site is nogal beknopt."
Klopt toch? Moest hun site uitgebreider zijn zou ge weten dat er in alle gevallen PHP/ CGI / Perl / FTP / Webstatistieken / Webmail zit, zoals hij hier ook schreef. Ik snap echt niet waar ge naartoe wilt gaan ze erik
"maar ge weet gewoon niet welke opties dat er zijn"
OMDAT : "hun site is nogal beknopt."
Klopt toch? Moest hun site uitgebreider zijn zou ge weten dat er in alle gevallen PHP/ CGI / Perl / FTP / Webstatistieken / Webmail zit, zoals hij hier ook schreef. Ik snap echt niet waar ge naartoe wilt gaan ze erik