voor 10 euro heb je iptv via TVV met meer zenders dan wat base geeft...Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geleden Nu alleen nog IPTV bij Hey! voor €9 extra zoals Base en ik ben tevreden![]()
[Mod] afgesplitst van BASE Mobile nieuwe tarieven
voor 10 euro heb je iptv via TVV met meer zenders dan wat base geeft...Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geleden Nu alleen nog IPTV bij Hey! voor €9 extra zoals Base en ik ben tevreden![]()
Aantal interesseert me niet, het aanbod wel.Splitter schreef: 5 maanden geleden voor 10 euro heb je iptv via TVV met meer zenders dan wat base geeft...
Waarom heeft BASE TV geen BBC 1 & 2??..
Ik zou het echt nemen, zeker voor de goede prijs met DAZN, maar geen opneem-mogelijkheid is vervelend.
Hier al enkele jaren TVV via de app ipv een decoder. Opnemen kan idd niet, maar niemand mist het hier. Er is genoeg te zien.Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geleden Interessant, bedankt. Wist niet dat ze IPTV aanboden.
Maar geen mogelijkheid om op te nemen (voor bv die Canal+ series)?
Base z'n TV decoder gebruikt toch ook IPTV (en geen coax dacht ik) ?satsurfer schreef: 5 maanden geleden Maar de beeldkwaliteit is toch niet op hetzelfde niveau als Telenet DVB-C?