Telenet promo
- Flying
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
- Bedankt: 80 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ik moet nu wel zeggen dat ik een promotie heb gekregen bij Telenet van bijna 600 euro. De ONEup 6 maanden voor 6 euro per maand.
Op de website kon ik die actie niet meteen terugvinden, maar dit is iets dat ik via Instagram kreeg aangeboden. Volgende week installatie en dan Mobile Vikings opzeggen. Binnen 5 maanden opnieuw overschakelen naar Mobile Vikings en dan ondertussen evenveel betaald voor internet op 6 maanden dan anders op een maand.
Op de website kon ik die actie niet meteen terugvinden, maar dit is iets dat ik via Instagram kreeg aangeboden. Volgende week installatie en dan Mobile Vikings opzeggen. Binnen 5 maanden opnieuw overschakelen naar Mobile Vikings en dan ondertussen evenveel betaald voor internet op 6 maanden dan anders op een maand.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Flying schreef: 5 maanden geleden Ik moet nu wel zeggen dat ik een promotie heb gekregen bij Telenet van bijna 600 euro. De ONEup 6 maanden voor 6 euro per maand.
Heb je de link bewaard?? Ik wil dat ook eens zien, ik heb dat nog nooit gezien. Of webpagina tenminste??
Gelieve door uw geschiedenis te scrollen voor de webpagina.
Ik heb ook het gevoel dat je 6 maanden bijna gratis internet krijgt maar zeker 1 jaar bij hen moet blijven anders moet je de “korting” terugbetalen.
Kijk eens naar de voorwaarden.
ISP+TV: TN
- Flying
- Premium Member
Ik kan daar zeker niet meer aan. Dat was een adverentie tussen de verhalen op instagram op mijn smartphone. Specifiek voor mijn gemeente ook. Formulier ingevuld en vandaag opgebeld.

Uit de voorwaarden terug te vinden in de overeenkomst:

Uit de voorwaarden terug te vinden in de overeenkomst:
Dat is natuurlijk logisch aangezien het kunnen overstappen wettelijk bepaald is.De overeenkomsten voor internet, telefonie, televisie en de combinatie-voordelen zijn overeenkomsten van onbepaalde duur en
kunnen op elk ogenblik opgezegd worden in overeenstemming met de Telenet algemene voorwaarden.
-
- Pro Member
@Flying Stond er echt op dat dat specifiek voor jouw gemeente was? Ik heb nog nooit reclame gezien dat specifiek voor een gemeente was.
Was de reclame van Telenet zelf of van een externe partner?
Was de reclame van Telenet zelf of van een externe partner?
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
Deze advertenties vind je op Facebook en Instagram.
Daar moet je formulier invullen en ze bellen je binnen 2 werkdagen terug op.
Blijven scrollen tot je het tegenkomt
Link zal uniek zijn waarschijnlijk
In plain tekst dat staat er keuze uit 2 abbo;
ONE
BIJNA 3x SNELLER DAN NU
250 Mbps max. downloadsnelheid
Onbeperkt downloadvolume
Onbeperkt of 10 GB mobiele data
Onbeperkt bellen en sms'en
vanaf
€75,80
€0,00per maand gedurende 6 maand(en)
ONEup
TOT 10x SNELLER DAN NU
1 Gbps max. downloadsnelheid
Onbeperkt downloadvolume
vanaf
€98,72
€6,00 per maand gedurende 6 maand(en)
Voorwaarden nog niet gevonden
Daar moet je formulier invullen en ze bellen je binnen 2 werkdagen terug op.
Blijven scrollen tot je het tegenkomt
Link zal uniek zijn waarschijnlijk
In plain tekst dat staat er keuze uit 2 abbo;
ONE
BIJNA 3x SNELLER DAN NU
250 Mbps max. downloadsnelheid
Onbeperkt downloadvolume
vanaf
€75,80
€0,00per maand gedurende 6 maand(en)
ONEup
TOT 10x SNELLER DAN NU
1 Gbps max. downloadsnelheid
Onbeperkt downloadvolume
vanaf
€98,72
€6,00 per maand gedurende 6 maand(en)
Voorwaarden nog niet gevonden
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- Flying
- Premium Member
Klopt volledig, behalve dat ik in een zone zit die nog niet aangesloten zal worden.raf1 schreef: 5 maanden geleden Wellicht eentje waar Proximus de eerste helft van 2025 iedereen op fiber zal kunnen aansluiten.
Anders zou Telenet dit nooit doen.
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Kan je die Facebook URL van die post delen aub? Vind die niet, merci.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1934 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Ik denk niet dat er een publieke url is, dit is gepersonaliseerde reclame op basis van je woonplaats en wellicht je IP-adres van een concurrerende provider. Telenet gaat zo'n promoties niet toekennen aan bestaande klanten in gebieden waar er geen sprake is van fiberaanleg door de concurrentie.
- Flying
- Premium Member
Ik kan die promotie ook niet meer terugvinden. Veel zitten scrollen enkel om advertenties te krijgen, maar deze staat er niet meer tussen. Mocht dat wel zo zijn dan neem ik een screenshot en bekijk in de url. Ook het antwoord op het ingevudle formulier toont niets van de promotie. Afhandeling volledig telefonisch.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 8 keer
Via de Telenet pagina op Facebook > Page transparency > Ad library kan je alle lopende advertenties vinden.
https://www.facebook.com/ads/library/?a ... ncy-widget
Volgens mij is dit de pagina met het fiberaanbod (6 maand gratis internet+mobiel / ONEup voor 6 euro etc). In de URL staat Dilsem-Stokkem als locatie parameter.
https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... BgAdQ6s3SA
edit: hier ook de link voor het invulformulier... Benieuwd of de advisors iedereen die hun gegevens achterlaat een aanbod mogen doen (ook bestaande klanten) en of ze streng controleren op regio/postcode. https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... -back-form
Volgens mij is dit de pagina met het fiberaanbod (6 maand gratis internet+mobiel / ONEup voor 6 euro etc). In de URL staat Dilsem-Stokkem als locatie parameter.
edit: hier ook de link voor het invulformulier... Benieuwd of de advisors iedereen die hun gegevens achterlaat een aanbod mogen doen (ook bestaande klanten) en of ze streng controleren op regio/postcode. https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... -back-form
-
- Pro Member
Wauw, bedankt. Dat is ook een super kleine gemeente.Marre schreef: 5 maanden geleden Via de Telenet pagina op Facebook > Page transparency > Ad library kan je alle lopende advertenties vinden.
Ik heb alle Telenet ads bekeken en deze reclame campagne gebeurt dus in heel veel gemeentes. WOW: Ik heb geen zin om te tellen, maar deze reclame is actief in 90 gemeentes.
Interessant dat alle ads in het Nederlands staan en allemaal voor Vlaamse steden zijn, niks voor Brussel/Wallonië. Vraag me af waarom.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
- Recent bedankt: 19 keer
De link (zonder gemeente) werkt hier ook: https://www2.telenet.be/residential/nl/promos/fibersnel
https://www2.telenet.be/residential/nl/promos/fibersnel
Neen: er staat duidelijk: alleen voor nieuwe klanten:
https://www2.telenet.be/residential/nl/promos/fibersnel
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
- VossyGamer
- Pro Member
@Kun Waar kan je die 90 gemeentes zien? Dank u!
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
- Recent bedankt: 19 keer
Neen, een korting op het abonnement moet je nooit terugbetalen (alleen als je een toestel koopt met korting, betaal je de restwaarde volgens de aflossingstabel als je vervroegd opstapt.Kun schreef: 5 maanden geleden Ik heb ook het gevoel dat je 6 maanden bijna gratis internet krijgt maar zeker 1 jaar bij hen moet blijven anders moet je de “korting” terugbetalen.
De contracten van Telenet zijn van onbepaalde duur: dat wil zeggen dat je op ieder ogenblik kan opzeggen (dan ben je natuurlijk je korting voor de volgende maanden kwijt

VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
-
- Pro Member
“Alles” -> België
Alle advertenties en zoek dan “Telenet” op.
Je moet helemaal naar beneden scrollen om alle gemeentes te zien.
- buthead
- Elite Poster
Iemand die al meer weet of je na 6 maand kan opzeggen zonder gedoe?
Zou me wel straf lijken als dat echt gaat.
Hier vervalt Edpnet contract 6 maanden in maart.
Staat er toevallig eind datum van de adv bij?
Misschien ik wel eens die gigabit proberen voor 6/maand kan je niet sukkelen indien na 6maand opzeggen zonder gedoe
Zou me wel straf lijken als dat echt gaat.
Hier vervalt Edpnet contract 6 maanden in maart.
Staat er toevallig eind datum van de adv bij?
Misschien ik wel eens die gigabit proberen voor 6/maand kan je niet sukkelen indien na 6maand opzeggen zonder gedoe
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Staat onderaan bij “voorwaarden” die je moet openklappen
Persoonlijk aanbod geldig tot 31/1/2025. Niet cumuleerbaar met andere acties en promoties. Alleen geldig in door Telenet specifiek bepaalde regio’s.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1934 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Dat klopt totaal niet: Telenet toont die advertenties in Genk, Temse, Maldegem, Opwijk, Nijlen, Boom, Kruibeke, Willebroek, Bonheiden, Rumst, Sint-Niklaas, Edegem, Blankenberge, Temse, Laarne, Olen, Oud-Turnhout,...
In al deze gemeentes is Fiberklaar bezig en op sommige adressen zijn er al fiberabonnementen actief.
In al deze gemeentes is Fiberklaar bezig en op sommige adressen zijn er al fiberabonnementen actief.
- VossyGamer
- Pro Member
Ik heb gewoon in mijn gemeente in West-Vlaanderen, die NIET onder @raf1 zijn gemeentes valt, gewoon ONE voor 6 maanden gratis gekregen. Ze checken je gemeente gewoon niet, want de persoon die een half uur na het indienen v.h. formulier belde was enthousiast.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 20 keer
Tijd om af te splitsen?
Heb het formulier ingevuld (zelfs al stond er Heusden-Zolder) en vorige maandag reeds telefoon.
De promo zou voor iedereen geldig zijn zonder actief Telenet abo, ongeacht de regio. Ik ga de overstap maken van Proximus naar Telenet.
Wil je tv erbij dan moet je € 22,91 extra rekenen.
Technieker komt morgen al. Ik vroeg naar self install maar na mijn overstap in 2021 werd er een filter geplaatst.
Heb het formulier ingevuld (zelfs al stond er Heusden-Zolder) en vorige maandag reeds telefoon.
De promo zou voor iedereen geldig zijn zonder actief Telenet abo, ongeacht de regio. Ik ga de overstap maken van Proximus naar Telenet.
Wil je tv erbij dan moet je € 22,91 extra rekenen.
Technieker komt morgen al. Ik vroeg naar self install maar na mijn overstap in 2021 werd er een filter geplaatst.
- keerekeerweere
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 21 keer
Ik ben woonachtig in één van de gemeentes die Raf hier opsomde. Fiberklaar is wel nog (lang) niet klaar met de werken, of het moet zijn dat ze nu plots heel snel vooruit gaan.
Deze namiddag het formulier ingevuld en zonet telefoon gekregen van Telenet. Volgens de medewerkster geen verplichtingen na de 6e maand. Dus overstap van Orange giga fiber naar Telenet One Up. Wel een reminder voor in m'n agenda na 5-6 maand, dan gaan we van 6,- eur naar 91,32 eur..
Ik mag zelf installeren en mag de modem afhalen. Zou straks al actief kunnen zijn.
Nadat ik het formulier had ingevuld kreeg ik dan plots de advertentie te zien, voor helemaal een andere gemeente.... Nieuwpoort
Deze namiddag het formulier ingevuld en zonet telefoon gekregen van Telenet. Volgens de medewerkster geen verplichtingen na de 6e maand. Dus overstap van Orange giga fiber naar Telenet One Up. Wel een reminder voor in m'n agenda na 5-6 maand, dan gaan we van 6,- eur naar 91,32 eur..
Ik mag zelf installeren en mag de modem afhalen. Zou straks al actief kunnen zijn.
Nadat ik het formulier had ingevuld kreeg ik dan plots de advertentie te zien, voor helemaal een andere gemeente.... Nieuwpoort

Telenet OneUp 1000/40 - Edpnet 100/40 - OPNSense
-
- Pro Member
Niks, vaste klanten krijgen nooit iets. Behalve kleine korting op dingen.Cecemel schreef: 5 maanden geleden Wow! Straffe promo voor nieuwe klanten. Ben zelf al jaren vaste klant. Toch eens polsen wat ze voor mij kunnen doen en hun met de neus op de feiten drukken.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
In zwevegem en emelgem izegem is het ook deze actie. Misschien toeval, maar in deze 2 gemeenten zijn ze volop bezig met fiber van proximus aan het aanleggen.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 43 keer
Kan je deze promo nemen en je Hey! abbo pauzeren (maximaal 3 maanden) en dus beide internet abbo's actief hebben op dezelfde "kabel"? Zo verlies je je 10 euro korting niet op je Hey! internet. Zo bespaar je toch 3x29 euro uit...?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 12 keer
Tuurlijk kan dit. Als je gewoon een niu met 2 data uitgangen hebt of een splitter erop en je kan 2 modems op dezelfde kabel hebben. Eenmaal op straat zitten alle modems ook op dezelfde kabel.
- buthead
- Elite Poster
Hier ook ingetekend op de promo.
EDPnet loopt nog tot begin maart dat contract.
Heb gevraagd voor installatie begin maart. Technieker moest wel komen ondanks alles voorzien was ze wouden zeker zijn dat installatie goed gedaan was door Hey/Orange in verleden want idd zagen ze problemen met die 29eu promo
Heel vriendelijke medewerken en tevens alle voorwaarden overlopen.
Kort er zijn geen voorwaarden je kan downgraden of zelfs opzeggen na 6 maanden met knipoog gaf medewerker aan.
In men account staat alles al mooi met installatie op 1 maart.
Heb maar eens zot gedaan en gelijk oneup genomen voor die 6/maand eens leuk om te testen hoeveel er effectief uitkomt
EDPnet loopt nog tot begin maart dat contract.
Heb gevraagd voor installatie begin maart. Technieker moest wel komen ondanks alles voorzien was ze wouden zeker zijn dat installatie goed gedaan was door Hey/Orange in verleden want idd zagen ze problemen met die 29eu promo

Heel vriendelijke medewerken en tevens alle voorwaarden overlopen.
Kort er zijn geen voorwaarden je kan downgraden of zelfs opzeggen na 6 maanden met knipoog gaf medewerker aan.
In men account staat alles al mooi met installatie op 1 maart.
Heb maar eens zot gedaan en gelijk oneup genomen voor die 6/maand eens leuk om te testen hoeveel er effectief uitkomt
- buthead
- Elite Poster
Geen idee gewoon vragen lijkt me.
Hier 3 maanden al.
Afspraak staat mooi in de app al klaar met uren bij
Hier 3 maanden al.
Afspraak staat mooi in de app al klaar met uren bij
- VossyGamer
- Pro Member
Ik heb gewoon die 6 maanden gratis genomen voor de "onbeperkte" MOBIELE data. Die internet-installatie heb ik ergens in maart gepland, en ga ik dan in maart weer eens 3 maanden verzetten, en na 6 maanden de hele boel opzeggen. Ik wil mijn 10 euro levenslange korting op internet bij hey! niet verliezen.
En ja ik weet dat je met splitters kan werken, maar dat risico neem ik liever niet. Of kan dit echt wel eenvoudig en robust werken?
En ja ik weet dat je met splitters kan werken, maar dat risico neem ik liever niet. Of kan dit echt wel eenvoudig en robust werken?
- buthead
- Elite Poster
Die 2 kunnen gewoon naast elkaar werken geen zorgen
Vroeger ook Telenet en het toenmalige Mobistar naast elkaar gehad( als tester )
Vroeger ook Telenet en het toenmalige Mobistar naast elkaar gehad( als tester )
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 32 keer
We hebben nu base interternet en tv.
Hebben we recht op de promo? Zoja, dan schakel ik over met behoudt van Base tv
Hebben we recht op de promo? Zoja, dan schakel ik over met behoudt van Base tv
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
-
- Pro Member
Onbeperkt is bij Telenet nog altijd 300 GB aan volle snelheid en dan verder aan 512 Kbps.thmj schreef: 5 maanden geleden Blijkbaar is de 300 Gb in een one en data kaart van 300 Gb naar onbeperkt gegaan.
De 40 Gb in Europa zou naar 100 Gb gaan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
Dat is toch anders dan wat ze mij aan telefoon zeiden toen ik belde voor familielid dat de "360 wifi pods" wou opzeggen die nog in een 3 maanden gratis promo liep, er zouden kosten komen bij vroegtijdige opzeg, beste manier zou zijn opzeggen op de zelfde dag dat de promo vervalt.