Weet iemand of het überhaupt mogelijk is om een EDP Voip nummer te regsitreren op een hosted 3CX Free 'centrale'?
Het lukt me niet om dit werkende te krijgen, en tenzij ik ergens iets verkeerd invul vermoed ik zo half en half dat je een EDPvoip account enkel kan laten registreren vanop het eigen EDP netwerk?
EDPNET + 3CX(hosted)
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
- Recent bedankt: 16 keer
Een EDPNet VoIP nummer kan je inderdaad alleen registreren vanop een EDPNet internet aansluiting.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 227 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Contacteer:
@TS: Misschien is RasPBX een optie voor jou, al lijkt dat niet meer echt onderhouden te worden?
Ik draai die op bedrijf al jaren op een RPi1 met edpnet als SIP-provider en die doet het gewoon...
Wel wat zitten spelen met codecs zodat de Pi zelf niet moet gaan transcoden...
Ik draai die op bedrijf al jaren op een RPi1 met edpnet als SIP-provider en die doet het gewoon...
Wel wat zitten spelen met codecs zodat de Pi zelf niet moet gaan transcoden...
Computer(k)nul
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 45 keer
Ik test momenteel vitalpbx (https://vitalpbx.com/) op mijn Proxmox cluster, en die zal het waarschijnlijk wel worden. Redelijk aan de prijs als je speciale toeters en bellen wil, maar de community/gratis versie is uitermate compleet. Ik moet enkel nog even een goeie client voor de smartphone zien te vinden (icm de juiste firewall config...)