Ik heb iets vreemds.
Mijn nummer werd overgezet van digi naar andere provider.
Kreeg opeens deze mail
Bedankt voor het bestellen van uw simkaart bij DIGI!
U zou deze inmiddels ontvangen moeten hebben.
Momenteel kunt u uw DIGI-simkaart nog niet gebruiken met behoud van uw nummer, aangezien we nog wachten op onze externe partners om uw nummer vrij te geven. We hebben de nodige stappen al ondernomen.
Houd uw nieuwe DIGI-simkaart bij de hand.
Zodra de verwerking is voltooid, verliest u met uw huidige simkaart de netwerkverbinding. Op dat moment kunt u uw nieuwe DIGI-simkaart insteken en gebruiken.
Kan ik die gewoon negeren?
DIGI overstap naar andere provider
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Dit leest toch als "overdracht naar DIGI"? Ik zie nergens dat het gaat over een overdracht naar een andere provider?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 4 keer
Dat is waarschijnlijk vertraging met de nummeroverdracht omwille van de feestdagen. Heb hetzelfde momenteel. Waarschijnlijk zal dat op 2 Januari wel in orde zijn.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
titel is idd niet helemaal duidelijk.
maar als het gaat over dat je van een andere provider NAAR digi gaat, is er misschien iets aan gegevens niet helemaal correct?
of, idd, zoals deep4space zegt, vertraging door de feestdagen, omdat er wss geen portaties gaan uitgevoerd worden nu?
anderzijds, als je al overgezet bent, mss een mail die te laat binnenkomt door spamfiltering o.i.d,
of een mailtje dat naar het verkeerde adres is gegaan.
maar als het gaat over dat je van een andere provider NAAR digi gaat, is er misschien iets aan gegevens niet helemaal correct?
of, idd, zoals deep4space zegt, vertraging door de feestdagen, omdat er wss geen portaties gaan uitgevoerd worden nu?
anderzijds, als je al overgezet bent, mss een mail die te laat binnenkomt door spamfiltering o.i.d,
of een mailtje dat naar het verkeerde adres is gegaan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik denk dat het mailtje te laat kwam.
Het gaat duidelijk van Digi naar een andere provider.
Toen de overdracht van Digi naar de andere provider gebeurde kreeg ik die mail van DIGI.
Dus ergens vertraging of ik heb die mail nooit ontvangen en dat was nu getriggerd.
Want het is duidelijk dat ik niet meer hij DIGI ben.
Het gaat duidelijk van Digi naar een andere provider.
Toen de overdracht van Digi naar de andere provider gebeurde kreeg ik die mail van DIGI.
Dus ergens vertraging of ik heb die mail nooit ontvangen en dat was nu getriggerd.
Want het is duidelijk dat ik niet meer hij DIGI ben.
- nerph
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik ben van DIGI terug naar Mobile Vikings gegaan en heb dit niet voor.
Ik merkte wel dat mijn DIGI sim nooit zijn verbinding verlies na het nummer overdracht terug naar MV. Ik veronderstel dat het nog altijd verbonden is met een DIGI 0451 nummer. Hierdoor heb ik ook een ingevulde herroepingsrechtformulier doorgestuurd, dat ze mijn abo gewoon kunnen scrappen.
Ik merkte wel dat mijn DIGI sim nooit zijn verbinding verlies na het nummer overdracht terug naar MV. Ik veronderstel dat het nog altijd verbonden is met een DIGI 0451 nummer. Hierdoor heb ik ook een ingevulde herroepingsrechtformulier doorgestuurd, dat ze mijn abo gewoon kunnen scrappen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Op Trustpilot gelijkaardig probleem gevonden, Digi naar Hey:
Sim werd inderdaad binnen 48 werkuren geleverd, tot daar alles ok. Maar na het activeren was ik onbereikbaar omdat de simkaart nog niet geactiveerd was. Volgens hun site duurt dit 24u en meestal veel sneller... Na 24u een bericht gestuurd via Instagram (professioneel...) en daar heeft iemand of iets zogezegd een dossiernummer aangemaakt met het probleem. Volgens deze zou ik hen altijd mogen contacteren als het niet in orde kwam na enkele uren. Rarara, geen succes en niemand meer te bereiken.
Vorige week was ik al "overgestapt" van Orange naar Digi, exact hetzelfde probleem... Morgen ga ik gewoon terug naar een winkel, laat u niet misleiden door abonnementen van een paar euro per maand.
Sim werd inderdaad binnen 48 werkuren geleverd, tot daar alles ok. Maar na het activeren was ik onbereikbaar omdat de simkaart nog niet geactiveerd was. Volgens hun site duurt dit 24u en meestal veel sneller... Na 24u een bericht gestuurd via Instagram (professioneel...) en daar heeft iemand of iets zogezegd een dossiernummer aangemaakt met het probleem. Volgens deze zou ik hen altijd mogen contacteren als het niet in orde kwam na enkele uren. Rarara, geen succes en niemand meer te bereiken.
Vorige week was ik al "overgestapt" van Orange naar Digi, exact hetzelfde probleem... Morgen ga ik gewoon terug naar een winkel, laat u niet misleiden door abonnementen van een paar euro per maand.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Het ligt wss aan mij, maar gaat dit nu over een niet-bedoelde overdracht naar een andere provider, of naar DIGI?
Volgens de tekst in de OP gaat het naar DIGI, maar de OP zegt van niet. Plus, heeft ie zelf al iets gemerkt of toegekregen van een andere provider?
Volgens de tekst in de OP gaat het naar DIGI, maar de OP zegt van niet. Plus, heeft ie zelf al iets gemerkt of toegekregen van een andere provider?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Het gaat over een succesvolle overdracht van DIGI naar MV. Maar die mail had ik nog nooit ontvangen toen ik initieel naar DIGI overstapte. Die kreeg ik dus pas als ik terug overstapte van DIGI naar MV.
Dat is dus wat verwarrend is. Die mail moet dus ergens in de systemen van DIGI pas geactiveerd zijn toen ik het nummer weghaalde bij DIGi.
Dat is dus wat verwarrend is. Die mail moet dus ergens in de systemen van DIGI pas geactiveerd zijn toen ik het nummer weghaalde bij DIGi.