mijn opa, die nog samen met mijn oma in hun huis woont, is zwaar dement en heel soms is hij verdwenen. Zoals afgelopen donderdag, toen was hij weg met de fiets en was iedereen ongerust en op zoek.
Daarom zouden we graag zijn locatie tracken met een smartwatch. Ik en mijn wederhelft hebben een Iphone, mijn ouders gebruiken Android. Mijn grootouders hebben geen smartphone.
De smartwatch moet dus gekoppeld worden aan mijn iphone of aan de android smartphone van mijn ouders. Of is dit geen goed idee? Kopen we beter een nieuwe smartphone voor mijn grootmoeder en de watch aan te koppelen?
Ik zie momenteel 2 opties nl de Apple watch SE LTE en de Samsung galaxy watch 7 LTE
Als ik de LTE wil gebruiken van de uurwerken dan zal ik waarschijnlijk moeten zorgen voor een extra gsm abonnement? De zoekmijniphone functie bij Apple vinden we heel handig, kan ik dan op mijn iphone een apple watch toevoegen? Ik wil enkel gps tracken, dus het is niet de bedoeling dat als ik een op roep krijg op mijn iphone de smartwatch van mijn opa begint te trillen en hij afneemt

Alvast bedankt voor de antwoorden want zie momenteel door de bomen het bos niet meer