Neen ik stop met One en neem All Internet, is iets sneller.
En onze zoon studeert ICT, maakt apps en games en gaat dat hier ne keer allemaal aanpakken zegt ie

Neen ik stop met One en neem All Internet, is iets sneller.
De start Fiber is voor mij €15 duurder dan nu bij Hey!ddd schreef: 5 maanden geleden Serieus off-topic, maar als je voor internet-only gaat, en op coax wil blijven, kijk dan ook zeker naar Orange: https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... et-bij-jou
Meer voor minder.![]()
Wat voor problemen had je dan? Hier is Hey even stabiel als Telenet is/was.daydreamke schreef: 5 maanden geleden bekijk ook zeker BASE internet eens, veel stabieler dan internet van Hey/Orange. En ik spreek uit ervaring.
2.5 jaar geleden begonnen met pak grotere volumes dan de concurrenten. NIEMAND kon mee. Ze bradeerden. (denk in aanloop van DIGI zoveel mogelijk klanten binnenhalen)Fluppeke schreef: 5 maanden geleden Maar wel een beetje eerlijk blijven, de aanpassingen van HEY vorige week zijn puur te danken (aan de reactie van HEY op) aan DIGI.
Bovendien is de korting -5€ for life er momenteel niet voor nieuwe klanten dus het heeft ook geen zin om DIGI te vergelijken met een promoprijs die momenteel enkel van toepassing is voor (een deel van de) bestaande klanten.
Via helpdesk kan je extra verbruik laten blokkeren op 0 euro.Tomsworld schreef: 5 maanden geleden Ik wil 5 euro abbo gebruiken als backup internet ( heb nog 4G modem staan hier ). Kan je ergens het extra dataverbruik blokkeren op 0 euro ( of minste bv 1 euro ? ).
Alleen roaming 0 euro “travel data control”Avenger 2.0 schreef:Via helpdesk kan je extra verbruik laten blokkeren op 0 euro.Tomsworld schreef: 5 maanden geleden Ik wil 5 euro abbo gebruiken als backup internet ( heb nog 4G modem staan hier ). Kan je ergens het extra dataverbruik blokkeren op 0 euro ( of minste bv 1 euro ? ).
Ook dat zou ik toch weer sterk willen nuanceren, tot een verbruik van 21,6GB is digi goedkoper , tussen 21,6 en 25,213gb is hey m inderdaad goedkoper maar dat voordeel zal nooit meer dan 2 euro zijn (max voordeel zit op 25gb). Boven 25,213GB is digi weer goedkoper en dat verschil loopt zeer snel op (0,6 € per GB ten opzichte van 10€).maar de M is toch een stukje goedkoper dan DIGI. (en 5G en andere voordelen)....
Goed om te weten. Is er een €50 max op die binnenin BE trouwens? Of loopt dat onbeperkt op tot een monsterfactuur?buthead schreef: 5 maanden geledenAlleen roaming 0 euro “travel data control”Avenger 2.0 schreef:Via helpdesk kan je extra verbruik laten blokkeren op 0 euro.Tomsworld schreef: 5 maanden geleden Ik wil 5 euro abbo gebruiken als backup internet ( heb nog 4G modem staan hier ). Kan je ergens het extra dataverbruik blokkeren op 0 euro ( of minste bv 1 euro ? ).
Deze week ook gevraagd en konden ze niet voor verbruik binnenin BE
te zien. Iemand daar nog last van? Dit is al een paar maand zo."Sorry! We kunnen je verbruik momenteel niet tonen. Probeer het later opnieuw." .
Zonder dan natuurlijk erbij te zetten welke telefoon dit veroorzaakte.. en dan nog terwijl er bijna niet gebeld is met de gsm en het quasi "unlimited" zou moeten zijn.Mobiele telefonie: nationale oproepen 13,78"
limeypluto schreef:Als ik inlog krijg ikSinds 2 weken maar de meters werken wel gewoon weer"Sorry! We kunnen je verbruik momenteel niet tonen. Probeer het later opnieuw." .