Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 137 keer

Tomby schreef: 5 maanden geleden Ga je met je kindje ook op een forum vragen wat het zou kunnen hebben ?
Maar voor een kind is het gelukkig niet zo duur om langs te gaan ;).

Maar idd, altijd best de juiste hulp zoeken
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 211 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

heist_175 schreef: 5 maanden geleden De Miele die we gekocht hebben doet prima z'n werk. Maar de beperking van "wacht 2u" is eigenlijk heel lastig. Hopelijk doet de nieuwe wasmachine ook weer 15 jaar.
Ga je dan serieus kijken achter het verhaal van die verkoper? Ik zou gewoon doen wat ik wil doen, en heeft hij dan gelijk en is ze eerder stuk, jammer (of gelukkig). Maar no way dat ik me hopelijk 15 jaar ga ergeren om mijn was routine aan te passen aan een eventueel stukgaande kogellager
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 10 keer

€1000 afschrijven op 2-3 jaar of op 15 jaar is niet echt hetzelfde, wel :)?
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

Koning Filip zijn voorgelezen preek elk jaar, hij had beter pastoor geworden.
mipa
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 9 keer

heist_175 schreef: 5 maanden geleden hoewel de gecumuleerde inflatie in diezelfde periode ongeveer 45% is) zijn de kogellagers niet meer "gesealed", waardoor zeep en warm water tot aan de kogellager geraakt.
De kuip wordt toch afgedicht? Zie hier bij een vervanging:
https://youtu.be/284e-fAClOM?t=143

Het zou me verbazen moesten ze daar op besparen. Voorbeeld:
https://www.partsnl.nl/wasmachine-onder ... 6-lagerset
pfuhu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 4 keer
Te Koop forum

woutervh schreef: 5 maanden geleden

Ga je dan serieus kijken achter het verhaal van die verkoper? Ik zou gewoon doen wat ik wil doen, en heeft hij dan gelijk en is ze eerder stuk, jammer (of gelukkig). Maar no way dat ik me hopelijk 15 jaar ga ergeren om mijn was routine aan te passen aan een eventueel stukgaande kogellager
Bedenkingen die ik me maak:

- een lager die heet loopt is versleten/kapot. Een goede lager loopt niet heet. Ook niet van 1600rpm.
- Als er water en zeep aan de lager kan, betekent dit ook dat de temperatuur hieraan overgedragen kan worden: Dit betekent ofwel 1) dat de lager ook heet wordt als je een programma kookwas draait en 2) dat de lager gekoeld wordt (als hij al zou heet lopen) door het water dat ermee in contact komt.

Ik hecht 0,0% geloof aan de uitleg.
heist_175
Moderator
Moderator

pfuhu schreef: 5 maanden geleden Ik hecht 0,0% geloof aan de uitleg.
Uw redenering is alvast niet fout.
Bij gebrek aan technische kennis, zijn we meegegaan in dat verhaal :).
Het verhaal heeft ie zeker gedaan, maar misschien was het niet met "lager", maar met iets anders (niemand gebruikt het wordt "kogellager" :)).

Het was iets met smering, warmteproductie bij het draaien van een was, afkoeling met 2u etc.
Als iemand met meer technische bagage... doet dat geen belletje rinkelen?
Het lijkt me straf - niet onmogelijk natuurlijk - dat die verkoper zomaar iets uit zijn mouw schudt. Het was niet bij Fnac of Mediamarkt, gewoon de elektroboer achter de hoek. Die ook de herstellingen doet op onze elektro.
mipa
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Wij kopen onze wasmachine altijd bij 'De witte winkel" en het eerste wat ze
vragen is: "hoeveel wasjes doe je per week". De ene machine is al wat robuuster
(en duurder) dan de andere. Wij hebben wel geen Miele omdat de deur daar
anders opendraait en dat kan je niet veranderen zoals bij een koelkast.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 211 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Het kan ook verkoopspraat geweest zijn hé. Dat hij voelde dat je misschien ging happen voor een duurder toestel...
Eigenlijk moet je zoveel mogelijk was doen kort na elkaar, dat de fout zich binnen de 2 jaar voordoet :wink:
heist_175
Moderator
Moderator

woutervh schreef: 5 maanden geleden Het kan ook verkoopspraat geweest zijn hé. Dat hij voelde dat je misschien ging happen voor een duurder toestel...
Strijd ik niet af, maar het ging niet tussen duur of goedkoop. De keuze van het toestel was obv de duurtijd van een was.
Het probleem dat naar boven kwam in "Het Verhaal", was voor alle toestellen van toepassing, aangezien "De Component Waarvan Sprake" in elk toestel zit.
woutervh schreef: 5 maanden geleden Eigenlijk moet je zoveel mogelijk was doen kort na elkaar, dat de fout zich binnen de 2 jaar voordoet :wink:
Goeie tip :banana:
Paddestoel
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 8 keer

Tomby schreef: 5 maanden geleden
Paddestoel schreef: 5 maanden geleden Mijn hond is mijn kindje, mijn alles, daarmee dat ik heel bezorgd ben.
Ga je met je kindje ook op een forum vragen wat het zou kunnen hebben ? Of zou je er zo snel mogelijk mee naar de dokter gaan ? ;)
Hoedanook, veel beterschap en sterkte gewenst.
Omdat er mss nog mensen zijn die hetzelfde hebben gehad. Of forums (ook elders) vragen mensen ook zulke dingens, zelfs van hun partner of huisdier etc... Je kan niet altijd meteen een antwoord krijgen of er naartoe gaan.
Natuurlijk heb ik de dierenarts gecontacteerd, vandaag gereageerd wat ik niet had verwacht en ze zei dat het al niets te maken had met dat voor zijn tanden dus dat is al oef.
Ze gaat het waarschijnlijk volgende week moeten bekijken maar zei om te kijken of het zou beter zijn na het weekend of niet.
Ze kon niet meteen via de foto vaststellen wat het juist zou zijn.

Jullie reacties hier wauw zeg, nie normaal.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 91 keer
Provider

heist_175 schreef: 5 maanden geleden Maar de beperking van "wacht 2u" is eigenlijk heel lastig.
Dat valt eigenlijk best mee, de deur openkrijgen als de was gedaan is dat is pas frustrerend.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 328 keer
Recent bedankt: 3 keer

heist_175 schreef: 5 maanden geleden Ik vloekte met die uitleg en zei dat ik dat "niet tof" vond,
beter niet gevloekt en een ander machien gekocht... :roll:
jezelf zjossen heet dat dan :lol:
3u15 per was, wat een nachtmerrie. :angel:

hier duurt de was 50 minuten, 7 machienen vlak na elkaar om de 14 dagen,
het machien is 3 jaar oud, heeft minder dan €400 gekost en heeft 5 jaar garantie :banana:

al lang afgeleerd van dure merken witgoed te kopen
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

hier duurt de was tussen de 45min en 2u, afhankelijk van belading, het programma en of je de 'speed" of "eco" modus kiest, keuze genoeg dus.
machine (een bosch) is ondertussen bijna 8j en werkt nog steeds prima.

als ik geen haast heb is het mij eenvoudiger dat programma gewoon op eco te laten, duurt wat langer, maar maakt niet zo uit als ik toch vanalles bezig ben
(anders denk ik er toch een halfuur ofzo te laat aan dat het klaar is)

7 ladingen na elkaar hoeven hier ook niet, gelukkig, maar zou ik sowieso ook niet willen.... krijg je toch teveel vocht/warme in die berging naar mijn zin,
dus hier is het gewoon 2 ladingen na elkaar en dan gewoon 1-2-3x / week, afhankelijk van wat nodig is en wat samen kan/mag/moet etc.

erg tevreden van bosch in het algemeen, qua kwaliteit en service, en heb hier over de jaren ook alles van witgoed vervangen naar bosch (dus koelkast met vriesvak, wasmachine, en droger zijn allemaal bosch)
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Stroomuitval tussen 14u en 16u in deel regio noord Limburg. Tijdens de uitval was mobiel internet ook onbeschikbaar en het telefoonsignaal zeer instabiel. Lastig wanneer je net begonnen was aan de kerstmenu voorbereiding. Chance dat er niks al half warm was …

Toegevoegd na 15 uren 51 minuten 54 seconden:
En gisteren eropuit gekomen dat zowel de verwarming (mazoutbrander) als mijn nieuwe homeserver (1 maand oud) de stroomstoring niet hebben overleeft :(

Back to the stone ages met petroleum (zibro) en olieradiators (elektrisch) ... (maar wel straf, eigenlijk werkt dat wel héél goed)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

een zibro, eens dat ding op temperatuur is, werkt dat idd nogal redelijk goed. maar een heteluchtkanon is nog wat sneller
en de timing valt ook mee, het is toch de tijd van buiten slapen in een kribbe enzo, dus je kan het kerstgevoel nog wat mee nabootsen :angel:

in all seriousness, eigenlijk heb je "geluk" dat je hardware nog maar een maand oud is, dan kan je dat inbrengen bij de verzekering/fluvius, en zou je normaalgezien dat moeten terugkrijgen, toch ?

heb hier ooit ook een stroomissue gehad, en het enige dat ik daruit kan aanraden is een goede UPS.... niet voor de battery backup, maar voor de "klap" op te vangen bij storingen.
de UPS ging er wel aan, maar alles erachter blijft leven - en je weet het gelijk, want alles valt natuurlijk uit als de UPS eraan gaat.
Laatst gewijzigd door Splitter 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
JUD
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Provider

Sasuke schreef: 5 maanden geleden En gisteren eropuit gekomen dat zowel de verwarming (mazoutbrander) als mijn nieuwe homeserver (1 maand oud) de stroomstoring niet hebben overleeft :(
Geen UPS voor je netwerk kast staan?
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 261 keer

Of overspanningsbeveiliging in de kast laten inbouwen (en dan bedoel ik niet de bliksembeveiliging, maar specifiek een toestel dat direct afschakelt bij te hoge spanning).
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

JUD schreef: 5 maanden geleden
Sasuke schreef: 5 maanden geleden En gisteren eropuit gekomen dat zowel de verwarming (mazoutbrander) als mijn nieuwe homeserver (1 maand oud) de stroomstoring niet hebben overleeft :(
Geen UPS voor je netwerk kast staan?
Die zit nog in de doos, samen met de netwerkkasten & nieuwe switchen :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Postbodes die niet kunnen lezen.
Gisteren, post half uit de brievenbus laten hangen en dus nat.
1 brief voor buren een paar huizen verder, 1 magazine voor iemand enkele straten verder (één waar ik ook een abo op heb en waar de lidkaart 2025 ingesloten zit).
Ik hoop dan altijd dat onze post ook niet bij anderen terecht komt, ijdele hoop natuurlijk aangezien we toch regelmatig iets in de bus vinden buiten de normale bedelingen en dus door buren in onze bus gedropt.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Daarnet op het radionieuws.
"Onze journalist sprak met de vader van het meisje dat overleed in het ongeval".
Laat diene mens gerust!!!

Oh, en ze vond het nodig om te beginnen met "het was een enorme klap"
No shit sherlock.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

gisteren aan mijn cursus gewerkt en vandaag gemerkt dat mij bestand corrupt is, ik ben het extra werk kwijt...
Met geen middelen te recupereren jammer genoeg.
Ik zal maar denken aan wat ik dan zeg tegen anderen: "de 2de keer gaat het altijd sneller". :-|
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
Bedankt: 227 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Vandaag iets gelijkaardigs meegemaakt: OneDrive die niet meer syncte en daardoor mijn werk van gisteren en vandaag liet verdwijnen.
Gelukkig volstond een reboot om het terug oké te krijgen, maar 't was wel efkes paniek (voorbereiden voor een examen vlak na de kerstvakantie).
De extra kopie naar mijn NAS (met FreeFileSync) werd nog niet gemaakt omdat die blijkbaar nog niet lokaal op schijf stond.
Heel vreemd allemaal en dat geeft me (nog) minder vertrouwen in al die cloudopslag...

Geen idee ook waar ik het recentste bestand ging moeten zoeken (een Word- en een Excel-bestand waarbij de versie van het Excel-bestand van gisteren was).
Computer(k)nul
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 137 keer

Bij onedrive kan je dan altijd best kijken via de webversie en dan kan je daar desnoods bij versciegeschiedenis kijken.
De online versie is de meest betrouwbare moest iets kwijt of corrupt zijn
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Ik heb mijn wachtwoordmanager(1Password) ingesteld om standaard random wachtwoorden te genereren van 32 karakters, en er zijn vandaag de dag nog altijd sites die dan plots een waarschuwing geven van maximum 24/31/18/... karakters voor je wachtwoord. :bang: :bang:
Daar is geen enkele goeie reden voor.
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
Bedankt: 183 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

/sarcasm
die programmeur is gewoon niet lui genoeg geweest. in plaats van enkel op de eerste 24/31/18/... karakters te controleren. en hier verder niets over zeggen

/sad
ik dacht hier omdat ik dit in ver verleden zelf ooit heb gedaan (toen https nog uitzonderlijk was en google en php3 net waren uitgekomen)
ik sloeg maar de eerste 20 characters op en controleerde hier ook enkel op.
verder geen vereiste van de inhoud enkel een minimum lengte van 8.
Dus ik had de check & melding zonder enige moeite de kunnen aanpassen zodat deze ook de maximum weer gaf. En dit makkelijk kunnen verhogen door dit hoger in te stellen en het textveld in de DB groter te maken. maarja toen.
-waarom zijn meer dan 20 characters nodig.
-waarom gebruikers wegjagen met irritante vereisten en melding.
-waarom niet gewoon alles in plain tekst opslaan...

dit was gelukkig nooit iets wat ergens voor heeft gediend. (of waar echte users in zaten)
Greetz cyberbug

Afbeelding
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 21 keer
Provider

Wil krantenabo stopzetten (Nieuwsblad)...is al betaald voor komende halfjaar, geen probleem maar wilde het al stopzetten voor ik het weer vergeet. Ik bel dus (want blijkbaar moet je bellen, gaat niet via andere weg), krijg je te horen dat het te vroeg is en dat je maand voordien moet bellen. En moesten ze nu nog vriendelijk zijn aan de telefoon, maar neen ik was degene die moeilijk aan het doen was.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

zucht....
Screenshot from 2024-12-30 17-32-31.png
Screenshot from 2024-12-30 17-32-31.png (8.99 KiB) 1110 keer bekeken
en als je dan wil chatten gaat de chat niet open (firefox, edge, edge incognito):
Screenshot from 2024-12-30 17-37-37.png
Screenshot from 2024-12-30 17-37-37.png (9.13 KiB) 1104 keer bekeken
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Splitter schreef: 5 maanden geleden en als je dan wil chatten gaat de chat niet open (firefox, edge, edge incognito):
De chat werkt niet in de klantenzone.
Hier lukte het wel als je de chat opstart in de publieke site.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

klantenzone kan ik nog niet in, want ik kan mijn kaart niet activeren, want mijn email is niet geldig :roll:

(via mobiel werkt de chat trouwens wel, lijkt enkel op pc niet te lukken...)
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer

Clemens2 schreef: 5 maanden geleden Wil krantenabo stopzetten (Nieuwsblad)...is al betaald voor komende halfjaar, geen probleem maar wilde het al stopzetten voor ik het weer vergeet. Ik bel dus (want blijkbaar moet je bellen, gaat niet via andere weg), krijg je te horen dat het te vroeg is
Nee hoor, werk gewoon met de klassieke kennisgeving: een aangetekende brief. Met hun "enkel telefonisch" is er een groot probleem: je hebt geen bewijs dat je het opgezegd hebt. Als men het contract gewoon verlengd en u een nieuwe periode aanrekent, ga je nooit kunnen bewijzen dat je het opgezegd hebt. Bovendien dient dat "enkel telefonisch" ook alleen maar om u te overtuigen om toch te verlengen met een lager tarief oid.

Dus, wat doe je? Je keert de situatie om.

Stuur een aangetekende brief. Nu heb je een bewijs. Als ze dan nog durven verlengen (wat ze niet gaan doen, maar soit), naar de rechtbank. Zij kunnen nooit bewijzen dat jij NIET gebeld hebt om het op te zeggen. Jij kan WEL bewijzen dat je een aangetekende kennisgeving verstuurd hebt van de opzegging. Rechter volgt het bewijs dat hij heeft, rechter stelt u in gelijk.

Maar goed, zover zal het niet komen, want ze zullen het opzeggen met uw aangetekende brief alleen, ondanks de "telefonisch" vereiste. Heb al meerdere keren die ervaring. Je mag die brief ook nu al sturen trouwens, je moet niet wachten tot het dichter bij de opzegtermijn is.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

CCatalyst schreef: 5 maanden geleden Stuur een aangetekende brief. Nu heb je een bewijs. Als ze dan nog durven verlengen (wat ze niet gaan doen, maar soit), naar de rechtbank. Zij kunnen nooit bewijzen dat jij NIET gebeld hebt om het op te zeggen. Jij kan WEL bewijzen dat je een aangetekende kennisgeving verstuurd hebt van de opzegging. Rechter volgt het bewijs dat hij heeft, rechter stelt u in gelijk.
Grapjas.
Nog efkes €5,92 uitgeven om op te zeggen? :roll:

Zet in uw agenda wanneer je kan opzeggen en doe dat dan. Eventueel met een app waarin je je gesprek opneemt. Als je de correspondent hiervan verwittigt ben je helemaal zeker dat er geen gezever van kan komen.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

cadsite schreef: 5 maanden geleden Nog efkes €5,92 uitgeven om op te zeggen? :roll:

Dat is nog altijd hoe je het correct doet met een algemeen aanvaard bewijs. Het moet niet met bpost zijn he, u mag evengoed de diensten gebruiken van TBC POST, de Koninklijke TNT Post, Deutsche Post, Deutsche Post Global Mail, de Belgische Distributiedienst, G3Worldwide Belgium of de Maatschappij voor de distributie van Periodieken, Pers en Publiciteit. Ook de afleverbewijzen van UPS Letter, FedEx, of DHL Express zullen aanvaard worden in de rechtbank.
cadsite schreef: 5 maanden geledenZet in uw agenda wanneer je kan opzeggen
Dat is vanaf het moment dat je het abonnement afsluit al.
cadsite schreef: 5 maanden geledenEventueel met een app waarin je je gesprek opneemt. Als je de correspondent hiervan verwittigt ben je helemaal zeker dat er geen gezever van kan komen.
Daar opent u een doos van Pandora.

U mag het gesprek inderdaad opnemen. Maar mag u het ook zomaar als bewijs voor de rechtbank inroepen, waarvan de tegenpartij de aanvaardbaarheid van het bewijs niet kan betwisten? Bekijk inzake eens art. 124, 4° van de Telecomwet.

Verder is het ook maar de vraag wat de bijkomende implicaties zijn als u het telefoongesprek niet analoog over een koperdraad (POTS) voert met behulp van eenvoudige voltageverschillen, maar daarentegen het gesprek via elektronische datatransmissiemethodes (dus met behulp van een codec en mogelijks met behulp van compressie en encryptie) durft te voeren. De gegevensbeschermingsautoriteit is heel wat strenger als een telefoongesprek voert via elektronische datatransmissie, en in principe moet u vanaf dat ogenblik ook voldoen aan de vereisten van de AVG. En zou u voor de rechtbank kunnen aantonen dat de codering, en desgevallend de compressie en encryptie, van uw gesprek via elektronische datatransmissie volledig foutloos verlopen zijn? Heeft u daar de expertise voor, of zou daarvoor beroep moeten doen op een (betalende) expert?

Misschien is de aangetekende zending dan toch nog het beste?
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Zeker da…
Man man man…

Bellen en stopzetten.sue me
tom35
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Niet vergeten een negatieve review te zetten bij die krant met duidelijke vermelding dat je niet zomaar kan opzeggen, dat het specifiek de laatste maand moet zijn ed meer....Heb hetzelfde voor gehad bij dobbit..had daar een digitaal abo afgesloten voor de periode van 1 jaar...bij de bevestiging die ze stuurden was een link ingevoerd naar algemene voorwaarden waar in stond dat het automatisch verlengd werd en belangrijker dat je pas 4w op voorhand kon opzeggen, wat gewoon gangsterpraktijken zijn want ze weten maar al te goed dat niemand die leest.... die algemene voorwaarden vond je trouwens niet terug op hun website, je moest de rechtstreekse link hebben..Achteraf op de reviews van pmg die achter dobbit zit gelezen dat dit schering en inslag is om de mensen gewoon meer geld afhalen te troggelen..
Dat de kranten vandaag de dag nog altijd dergelijk ranzige praktijken gebruiken is onbegrijpelijk...en dan schrikken dat de mensen zich niet meer abonneren..

Tom
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

tom35 schreef: 5 maanden geleden en belangrijker dat je pas 4w op voorhand kon opzeggen
Zo'n beding mag je negeren gelet op art. 5.75 van het Burgerlijk Wetboek dat bepaalt dat een contract van onbepaalde duur te allen tijde opgezegd kan worden. Een contractuele bepaling die tegen de wet ingaat is automatisch nietig.
on4bam
Moderator
Moderator
Provider

Vandaag eens gekeken om een afspraak te maken bij de autokeuring, 2 maanden op voorhand maar geen vrij slot meer.
Gelukkig in februari nog wel plaats in een ander station (+25Km i.p.v op 3Km). En ik die dag dat de bevoegde minister met een grote smile kwam verkondigen dat de problemen opgelost waren... Niet dus.
Het kaartje met uitnodiging zal waarschijnlijk binnen een week of 2-3 ook wel in de bus zitten.
Bye, Maurice
silentkiller
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 97 keer
Provider
Te Koop forum

@on4bam : er zijn regelmatig mensen die hun afspraak annuleren. als je regelmatig kijkt, vind je soms een gaatje
on4bam
Moderator
Moderator
Provider

Klopt, maar ik ga dat risico niet nemen, je moet dan ook het geluk hebben dat de vrijgekomen plaats niet opnieuw bezet is... ik ga geen 50 keer per dag de site checken.
Bye, Maurice
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
Bedankt: 508 keer

Al ettelijke jaren Crashplan gebruiker en altijd tevreden van geweest. Maar de laatste maanden is de upload belachelijk traag. Ik lees nu op hun website dat je ongeveer 10GB per dag mag verwachten. WTF, dat is dus nog geen 1Mbps. Vroeger haalde ik tot 10Mbps.
Toch maar eens een alternatief zoeken.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”