Maar voor een kind is het gelukkig niet zo duur om langs te gaanTomby schreef: 5 maanden geleden Ga je met je kindje ook op een forum vragen wat het zou kunnen hebben ?

Maar idd, altijd best de juiste hulp zoeken
Maar voor een kind is het gelukkig niet zo duur om langs te gaanTomby schreef: 5 maanden geleden Ga je met je kindje ook op een forum vragen wat het zou kunnen hebben ?
Ga je dan serieus kijken achter het verhaal van die verkoper? Ik zou gewoon doen wat ik wil doen, en heeft hij dan gelijk en is ze eerder stuk, jammer (of gelukkig). Maar no way dat ik me hopelijk 15 jaar ga ergeren om mijn was routine aan te passen aan een eventueel stukgaande kogellagerheist_175 schreef: 5 maanden geleden De Miele die we gekocht hebben doet prima z'n werk. Maar de beperking van "wacht 2u" is eigenlijk heel lastig. Hopelijk doet de nieuwe wasmachine ook weer 15 jaar.
De kuip wordt toch afgedicht? Zie hier bij een vervanging:heist_175 schreef: 5 maanden geleden hoewel de gecumuleerde inflatie in diezelfde periode ongeveer 45% is) zijn de kogellagers niet meer "gesealed", waardoor zeep en warm water tot aan de kogellager geraakt.
Bedenkingen die ik me maak:woutervh schreef: 5 maanden geleden
Ga je dan serieus kijken achter het verhaal van die verkoper? Ik zou gewoon doen wat ik wil doen, en heeft hij dan gelijk en is ze eerder stuk, jammer (of gelukkig). Maar no way dat ik me hopelijk 15 jaar ga ergeren om mijn was routine aan te passen aan een eventueel stukgaande kogellager
Uw redenering is alvast niet fout.
Strijd ik niet af, maar het ging niet tussen duur of goedkoop. De keuze van het toestel was obv de duurtijd van een was.woutervh schreef: 5 maanden geleden Het kan ook verkoopspraat geweest zijn hé. Dat hij voelde dat je misschien ging happen voor een duurder toestel...
Goeie tipwoutervh schreef: 5 maanden geleden Eigenlijk moet je zoveel mogelijk was doen kort na elkaar, dat de fout zich binnen de 2 jaar voordoet![]()
Omdat er mss nog mensen zijn die hetzelfde hebben gehad. Of forums (ook elders) vragen mensen ook zulke dingens, zelfs van hun partner of huisdier etc... Je kan niet altijd meteen een antwoord krijgen of er naartoe gaan.Tomby schreef: 5 maanden geledenGa je met je kindje ook op een forum vragen wat het zou kunnen hebben ? Of zou je er zo snel mogelijk mee naar de dokter gaan ?Paddestoel schreef: 5 maanden geleden Mijn hond is mijn kindje, mijn alles, daarmee dat ik heel bezorgd ben.
Hoedanook, veel beterschap en sterkte gewenst.
beter niet gevloekt en een ander machien gekocht...
Geen UPS voor je netwerk kast staan?Sasuke schreef: 5 maanden geleden En gisteren eropuit gekomen dat zowel de verwarming (mazoutbrander) als mijn nieuwe homeserver (1 maand oud) de stroomstoring niet hebben overleeft![]()
De chat werkt niet in de klantenzone.Splitter schreef: 5 maanden geleden en als je dan wil chatten gaat de chat niet open (firefox, edge, edge incognito):
Nee hoor, werk gewoon met de klassieke kennisgeving: een aangetekende brief. Met hun "enkel telefonisch" is er een groot probleem: je hebt geen bewijs dat je het opgezegd hebt. Als men het contract gewoon verlengd en u een nieuwe periode aanrekent, ga je nooit kunnen bewijzen dat je het opgezegd hebt. Bovendien dient dat "enkel telefonisch" ook alleen maar om u te overtuigen om toch te verlengen met een lager tarief oid.Clemens2 schreef: 5 maanden geleden Wil krantenabo stopzetten (Nieuwsblad)...is al betaald voor komende halfjaar, geen probleem maar wilde het al stopzetten voor ik het weer vergeet. Ik bel dus (want blijkbaar moet je bellen, gaat niet via andere weg), krijg je te horen dat het te vroeg is
Grapjas.CCatalyst schreef: 5 maanden geleden Stuur een aangetekende brief. Nu heb je een bewijs. Als ze dan nog durven verlengen (wat ze niet gaan doen, maar soit), naar de rechtbank. Zij kunnen nooit bewijzen dat jij NIET gebeld hebt om het op te zeggen. Jij kan WEL bewijzen dat je een aangetekende kennisgeving verstuurd hebt van de opzegging. Rechter volgt het bewijs dat hij heeft, rechter stelt u in gelijk.
Dat is vanaf het moment dat je het abonnement afsluit al.
Daar opent u een doos van Pandora.cadsite schreef: 5 maanden geledenEventueel met een app waarin je je gesprek opneemt. Als je de correspondent hiervan verwittigt ben je helemaal zeker dat er geen gezever van kan komen.
Zo'n beding mag je negeren gelet op art. 5.75 van het Burgerlijk Wetboek dat bepaalt dat een contract van onbepaalde duur te allen tijde opgezegd kan worden. Een contractuele bepaling die tegen de wet ingaat is automatisch nietig.