Ik ben jaren terug naar antagonist gegaan om een reseller host te nemen. Dat was toen heelk betaalbaar, maar nu gaan ze los over de €200.
Er staat: cadsite.be op en nog een heel kleine statische site met eigen domeinnaam.
cadsite.be heeft wat inhoud en een forum, maar niets speciaals.
Ik ben al wat op onderzoek gegaan en ovh lijkt me wel wat en ook webreus heeft heel nette prijzen.
Iemand met meer verstand hierover die mijn keuze tussen deze 2 aanbieders kan helpen maken?
nieuwe host
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Voor twee vzw's waar ik wat web zaken voor afhandel zit ik bij OVH. Kan er niet over klagen.
Maar als het puur privé is kan je eens kijken naar wat Susake biedt voor user base leden
Maar als het puur privé is kan je eens kijken naar wat Susake biedt voor user base leden

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
ik zou vragen "wat wil je er voor tijd/moeite insteken" ?
je kan bv bij leaseweb een deftige vps nemen met plesk (of ander/geen controlpanel, afhankelijk van je kennis/talenten/goesting) en dat valt qua prijs heel goed mee, zeker als je de langere contractterms neemt.
je kan bv bij leaseweb een deftige vps nemen met plesk (of ander/geen controlpanel, afhankelijk van je kennis/talenten/goesting) en dat valt qua prijs heel goed mee, zeker als je de langere contractterms neemt.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Dat gaat mijn petje te boven.
Ik heb wel een admin ruimte nodig met eenvoudige manier om mailboxen, forward en zo’n toestanden te maken.
Vandaar dat ik niet kijk naar een vos of ruimte bij andere users.
Ook de beveiliging kan ik niet zelf, dus dan laat ik dat graag over aan de host.
Ik heb wel een admin ruimte nodig met eenvoudige manier om mailboxen, forward en zo’n toestanden te maken.
Vandaar dat ik niet kijk naar een vos of ruimte bij andere users.
Ook de beveiliging kan ik niet zelf, dus dan laat ik dat graag over aan de host.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
je kan dan nog steeds eventueel kijken naar het aanbod van leaseweb, voor een vps *met adminpanel*,cadsite schreef: 5 maanden geleden Dat gaat mijn petje te boven.
je krijgt dan namelijk een vps die je idd wel zelf dient te beheren, maar met plesk erop, waarmee je eigenlijk alles kan beheren vanaf het webpanel.
(moet je even de simulatie op hun site doen qua prijs, want dat weet ik niet zometeen)
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Is dat dan met de gewoonlijke toeters en bellen?
Ik bedoel met een admin zone, config van e-mail adressen, forwards,...
Ik heb namelijk een handige interface nodig want ik ken er eigenlijk niks van.
Andere vraag die er los van staat. Nu staat alles bij antagonist met deze vervaldata:

De hosting loopt dus af en ook cadsite.be loopt er zowat af. Die worden dus sowieso verzet. Nu denk ik aan webreus met hun 'power' pakket:

Ofwel OVH met hun personal pakket:

Wat doe ik best met het andere domein? Voorlopig laten staan en de verwijzing invullen of ineens ook mee verhuizen?
Sorry voor de leek-vragen, dit is nogal ongekend terrein voor mij.
Ik bedoel met een admin zone, config van e-mail adressen, forwards,...
Ik heb namelijk een handige interface nodig want ik ken er eigenlijk niks van.
Andere vraag die er los van staat. Nu staat alles bij antagonist met deze vervaldata:

De hosting loopt dus af en ook cadsite.be loopt er zowat af. Die worden dus sowieso verzet. Nu denk ik aan webreus met hun 'power' pakket:

Ofwel OVH met hun personal pakket:

Wat doe ik best met het andere domein? Voorlopig laten staan en de verwijzing invullen of ineens ook mee verhuizen?
Sorry voor de leek-vragen, dit is nogal ongekend terrein voor mij.