Hey! introduceert slim getrouwheidsplatform voor klanten

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
BertG3
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 231 keer
Provider

Uit onze persmailbox... :-D

Hey! is verheugd om nog een ongelooflijk slim nieuw voordeel aan te kondigen voor zijn gewaardeerde klanten. Vanaf vandaag kunnen hey! abonnees genieten van toegang tot een exclusief getrouwheidsplatform, dat vouchers en promotiecodes voor toonaangevende merken rechtstreeks via hun klantenzone aanbiedt. Hiervoor is hey! een partnerschap aangegaan met Monizze, de eerste digitale uitdager op de sociale vouchermarkt en met zijn Dealzz-platform een leider in loyaliteitsplatforms.

Eerder deze week schudde hey! de Belgische telco-markt opnieuw op door zijn mobiele prijzen en datapakketten nog verder te herzien om klanten de beste mobiele deals te bieden.

En nu, in deze feestperiode, komt hey! met nóg een slimme feature. Met de opening van een exclusief getrouwheidsplatform stelt hey! zijn klanten in staat om nog meer te besparen tijdens het shoppen voor geschenken, feestelijkheden en eindejaarsbenodigdheden.

Dit initiatief weerspiegelt de vrijgevigheid van hey!, die zowel blijkt uit zijn toewijding om overvloedige mobiele data te bieden als uit zijn inspanningen om nog meer waarde te leveren via het nieuwe loyaliteitsplatform.

De dynamische catalogus met aanbiedingen, die regelmatig wordt verrijkt, is ontworpen om klanten te helpen om slimme dagelijkse besparingen te realiseren op hun favoriete producten en diensten, wat een aanzienlijke meerwaarde oplevert en hun koopkracht vergroot.

Het is weer een manier waarop hey! bewijst dat het zich inzet om niet alleen de beste mobiele diensten te bieden, maar ook zinvolle toegevoegde waarde.

Christophe Dujardin, Chief Consumer Officer van Orange Belgium, zegt: “Hey! is er trots op de beste en meest uitgebreide deals op de Belgische mobiele markt te bieden en we blijven ons inzetten om te evolueren op een manier die de verwachtingen van de klant overtreft. De lancering van dit getrouwheidsplatform is nog maar eens een bewijs van de vrijgevigheid van hey! en een opwindende nieuwe manier om nog meer waarde toe te voegen aan het leven van onze klanten.”

Jean-Louis Van Houwe, oprichter & CEO van Monizze: “We zijn blij dat we hey! kunnen ondersteunen bij het bieden van extra waarde aan hun klantenbestand met een reeks deals die hey! klanten helpen om op een tastbare manier te besparen op hun dagelijkse uitgaven. We zijn trots op het aanbieden van de beste deals, van grote merken tot lokale spelers, en er komen er elke dag meer bij.”

Blijf verbonden, bespaar meer en haal het meeste uit de feestdagen met het getrouwheidsplatform van hey!

https://www.heytelecom.be/nl/hey-deals
dizzydc
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Niet tegenstaande dat het goed is te zien dat Hey! en de marktwerking zijn werk doet ... maar wel een beetje cringe om te lezen dat ze zich toe-eigenen zelf de oorzaak zijn om 'de markt op te schudden'. Dat ze die pluim proberen op hun hoed te steken is wel de waarheid verdraaien me dunkt.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

toch niet helemaal vind ik.
Ze waren ook voordat Digi er kwam al een behoorlijke prijsbreker.
Als je kijkt hoe ze het deden met hun 20 boost voor mobiel en €29 for life op kabel.
Digi heeft dit wel behoorlijk straf over gedaan voor mobiel, maar voor thuis internet is het (voorlopig?) een lege doos.

Los daarvan, hetgeen ze nu introduceren lijkt me een prortaal te zijn waar je heel eenvoudig op kan intekenen en rebranden. Het is zowat hetzelfde als wat luminus al jaren aanbiedt.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Provider

Zeker door Digi dat de markt nu losgekomen is. Maar Hey is ook de enigste die ernaar geluisterd heeft. Mobile Vikings stond erbij en keek ernaar. Ondertussen 7 familie leden daar weggehaald en zal niet de enigste zijn :lol:
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer

Ben voor alles gemigreerd naar Hey.
Onbeperkt internet voor 29 euro.
2 gsm abo 5 euro/stuk. Ondersteuning Volte vowifi en 5g.

Niemand doet beter momenteel.

Dank je wel Hey
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

cadsite schreef: 21 dec 2024, 14:11 toch niet helemaal vind ik.
Ze waren ook voordat Digi er kwam al een behoorlijke prijsbreker.
Als je kijkt hoe ze het deden met hun 20 boost voor mobiel en €29 for life op kabel.
29€ for life?
Dat zie ik niet staan op hun site, daar staat 39€ doorstreept, met 5€ korting for life, als je vóór februari intekent.
Een beetje daarboven staat: "Monsterlijk : -5€/maand for life !"
Ik denk toch dat het 34€ for life is en niet 29€ for life.
Dat scheelt dan heel weinig met EDPNet waar ik 36€/maand betaal (maar dan via VDSL2).
Dat is nu niet wat ik prijsbreken noem.
Maar feit is dat DIGI kan prijsbreken, maar alleen als ze het op een eigen netwerk kunnen doen, anders moeten ze veel te veel afdragen aan de eigenaar van het netwerk.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

boulder schreef: 21 dec 2024, 14:4929€ for life?
Ik reageerde op dizzydc die zegt dat digi de markt wakker schudt.
Ik reageer daarop dat hey al veel eerder prijsbreker was. 'Veel eerder' betekent efkes geleden.
Nu is die €29 for life inderdaad niet meer beschikbaar, enkele maanden geleden wel.
Ik vond die €29 ook niet interessant genoeg voor mij in vergelijking met edpnet fiber XS, maar niet iedereen heeft de luxe te kunnen kiezen uit het coax, vdsl en fiber aanbod. Als je beperkt bent tot coax was die €29 echt wel heel straf.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Provider

cadsite schreef: 21 dec 2024, 15:04 je beperkt bent tot coax was die €29 echt wel heel straf.
Ja, OK, ik heb ook fiber niet als mogelijkheid, maar als ze zo'n promotie maar heel eventjes aanbieden, dan zijn je geen prijsbreker.
Een prijsbreker ga je ook niet gauw vinden bij iets als Hey, want Hey is eigenlijk het B-merk van het A-merk dat Orange is.
Hun bedoeling is verhinderen dat je naar een echte prijsbreker loopt, niet dat er veel zijn hier in België.
Het zou wel interessant zijn om te zien hoe de A-merken reageren mochten er veel mensen overstappen naar zo'n B-merk als DIGI.
Vergelijk het met de LEO koekjes en het B-product, de "OLE" koekjes.
Als een grote groep zou vinden dat de OLE koekjes eigenlijk gewoon hetzelfde zijn als de LEO koekjes, maar aan een veel goedkopere prijs, en effectief overschakelen, dan stuikt hun business model in elkaar.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Een promo is inderdaad niet hetzelfde als een permanent aanbod.
Vandaar dat ik het ook niet had over mijn abonnementen aan €4 voor 25GB + onb. bellen/SMS. Vele malen beter dan wat digi aanbiedt. Dit aanbod is er enkel door een oude promo te combineren met een mooi nieuw tarief van digi.
Jij hebt dus vdsl.
Stel je eens voor dat je 1 van de vele sukkelaars bent die ook daar geen gebruik van kan maken.
Dan vind ik €34 for life toch een behoorlijk groot verschil met de anderen.

Dus ja, digi heeft een dikke schok gebracht voor mobiel en de prijsvolgers/brekers zijn gevolgd en/of er over gegaan.
Digi heeft veel tamtam gemaakt over hun extreem knappe vaste aanbod, maar dat is het dan ook want er kan geen kat gebruik van maken.
Dus voor mobiel: dank u digi!
voor vast: ....

Zoals we hier al vaak gezien hebben zijn het jammer genoeg enkel de mensen zoals jij en ik die dankbaar gebruik maken van dit soort tarieven en blijft de massa onbewogen zitten bij de dikke tarieven. Af en toe eens klagen, maar actie? Nee, dat is weer een brug te ver. :roll: :lol:
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Provider

cadsite schreef: 21 dec 2024, 15:51 Jij hebt dus vdsl.
Stel je eens voor dat je 1 van de vele sukkelaars bent die ook daar geen gebruik van kan maken.
Dan vind ik €34 for life toch een behoorlijk groot verschil met de anderen.
Het is zeker niet slecht, maar mochten ze nu op permanente basis aan €20/maand aanbieden, dan zou dat pas echt prijsbreken zijn.
cadsite schreef: 21 dec 2024, 15:51Digi heeft veel tamtam gemaakt over hun extreem knappe vaste aanbod, maar dat is het dan ook want er kan geen kat gebruik van maken.
Voorlopig is het inderdaad heel beperkt, maar mochten ze het netwerk van Telenet of Proximus gebruikt hebben, dan konden ze waarschijnlijk niet veel beter doen dan Hey.
En uiteindelijk, hoe meer eigen netwerk ze uitbouwen, hoe meer die spectaculaire prijs kan uitgebreid worden naar meer klanten.
Ze doen ten minste de moeite en maken de eigen kosten om een onafhankelijk netwerk uit te bouwen.
Het spreekt vanzelf dat een Hey, dat eigenlijk Orange is, dat niet gaat doen, want dat netwerk is er gewoon, maar ze willen daar heel veel op verdienen
cadsite schreef: 21 dec 2024, 15:51Zoals we hier al vaak gezien hebben zijn het jammer genoeg enkel de mensen zoals jij en ik die dankbaar gebruik maken van dit soort tarieven en blijft de massa onbewogen zitten bij de dikke tarieven. Af en toe eens klagen, maar actie? Nee, dat is weer een brug te ver. :roll: :lol:
Dat klopt, er zitten er hier die zichzelf graag het imago van 'vernieuwer' aanmeten, maar als puntje bij paaltje komt is boulder overgeschakeld, en zijn anderen nog redenen aan het zoeken om toch maar te blijven waar ze zijn.
dizzydc
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

cadsite schreef: 21 dec 2024, 15:04
boulder schreef: 21 dec 2024, 14:4929€ for life?
Ik reageerde op dizzydc die zegt dat digi de markt wakker schudt.
Ik reageer daarop dat hey al veel eerder prijsbreker was. 'Veel eerder' betekent efkes geleden.
Nu is die €29 for life inderdaad niet meer beschikbaar, enkele maanden geleden wel.
Ik vond die €29 ook niet interessant genoeg voor mij in vergelijking met edpnet fiber XS, maar niet iedereen heeft de luxe te kunnen kiezen uit het coax, vdsl en fiber aanbod. Als je beperkt bent tot coax was die €29 echt wel heel straf.
Prijsbreker volledig akkoord. De "markt opschudden" vind ik een te grote pluim.
Het is niet dat sinds lancering van het Hey! aanbod andere operatoren (MV, Base binnenkort, Scarlet, ...) heeft wakker gemaakt. Dat was eerder van 'laissez-passer'.
In tegendeel, Hey! heeft moeten reageren op het aanbod van Digi. Vandaar mijn post. Maar soit, is een volledig semantische discussie.

Blij dat er toch nog enkele operatoren willen vechten voor klanten in plaats van de prijspolitiek door de gevestigde waarden.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Provider

dizzydc schreef: 21 dec 2024, 16:19 Blij dat er toch nog enkele operatoren willen vechten voor klanten in plaats van de prijspolitiek door de gevestigde waarden.
Bij Hey lijkt mij dat eerder van moeten, in plaats van van willen.
Vergeet niet: Hey is een andere etiketje voor wat in het flesje zit, en daarin zit Orange.
Orange rekent met veel plezier de volle pot aan, maar als jij prijsbewust bent, dan willen ze u wel een flesje verkopen waarin ongeveer hetzelfde zit, maar veel goedkoper.
Maar je moet wel prijsbewust zijn, en de markt wat volgen, want anders weet je niet eens dat het bestaat.

Dat is dan toch wel anders bij DIGI...
Taaner242
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 29 keer
Provider
Te Koop forum

cadsite schreef: 21 dec 2024, 14:11 Los daarvan, hetgeen ze nu introduceren lijkt me een prortaal te zijn waar je heel eenvoudig op kan intekenen en rebranden. Het is zowat hetzelfde als wat luminus al jaren aanbiedt.
Luminus biedt enkel korting bij Gamma, Bol en Zalando.
Dealzz van Monizze heeft veel meer aanbiedingen: https://dealzz.monizze.be/
Yoin heeft trouwens ook zo'n aanbod: https://yointhe.club/nl/
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Taaner242 schreef: 5 maanden geleden Luminus biedt enkel korting bij Gamma, Bol en Zalando.
aha...
Afbeelding
Taaner242
Pro Member
Pro Member
Provider
Te Koop forum

@cadsite ik keek via MyLuminus -> Meer en dan zie je er maar 3.
Maar heb nu even doorgeklikt en zo de "extras" pagina ontdekt, met idd. meer aanbod. Merci!
Fluppeke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 20 keer

Lijkt me dat hey hiermee een alternatief wil bieden voor het Viking punten systeem. Ze zouden het dan als korting moeten geven ipv in geld om hetzelfde (psychologische) effect te hebben.
Of er goede deals bijzitten laat ik in het midden, ik vermoed dat het hey alleszins geen geld kost.
Engie,luminus,pluxee.... er zijn zoveel van die zaken. Mijn nieuwe energieleverancier (energy knights) wil mij ook op die manier munten doen sparen.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
orionis
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 41 keer
Provider

Er zijn idd meerdere manier om hetzelfde te bereiken, maar de kortingen verschillen wel, voor mij is geeft edenred bv meer dan engie en nu hey
Iemand die weet of daar een overzicht van bestaat?

- Gaming: PC, Quest 3 en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
Taaner242
Pro Member
Pro Member
Provider
Te Koop forum

Er is een tijdje een plugin geweest die kortingen van verschillende platformen toonde bij websites. Was zelfs Vlaams en dus met bruikbare kortingplatformen/winkels. Maar die zijn er mee gestopt. Geen idee of er een werkbaar alternatief is (dat dus ook "onze" kortingen kent).

Aanvulling: herinner mij de naam terug, was AskOlli. Niet Vlaams maar Belgisch (opgericht door een Waal en een Vlaming) maar slechts enkele jaren bestaan (denk 2018 - 2021).
Laatst gewijzigd door Taaner242 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
ben144
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 21 keer

Lage partner kortingen bij Hey, engie/edenred/agoria geven meer %.
Grappig is dat ze amazon.fr kadeaubonnen verkopen zonder korting :-D
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”