Hey Telecom
-
- Member
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 22 mei 2020, 20:22
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 9 keer
De €5 blijft behouden. Hier ook een identieke aanvraag gedaan via messenger vanochtend, wacht nog op bevestiging van de aanpassingen.Loebas81 schreef: 5 maanden geleden Hallo, wat als ik mijn oude tariefplan ( 20+20gb, 10€, -5€ levenslang) vervang door mobileM met 25gb, 9€. Betaal ik dan ook slechts 4€? Ik kom ruimschoots toe met 25gb.
-
- Elite Poster
- Berichten: 815
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik twijfel tussen Hey of Digi.
Klopt onderstaande:
basisprijs van 5 euro/15gb is identiek
Het voordeel van Hey is dat je 5G hebt
Digi is bakken goedkoper als je je limiet overschrijdt (slechts 0,6 euro/1gb, bij Hey ben je vrij vlug 50 euro extra kwijt...
roaming buiten eu is ook stukken goedkoper bij Digi
Wat denken jullie?
Klopt onderstaande:
basisprijs van 5 euro/15gb is identiek
Het voordeel van Hey is dat je 5G hebt
Digi is bakken goedkoper als je je limiet overschrijdt (slechts 0,6 euro/1gb, bij Hey ben je vrij vlug 50 euro extra kwijt...
roaming buiten eu is ook stukken goedkoper bij Digi
Wat denken jullie?
- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 952
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Gewoon doen?
Ben je toch niet tevreden, dan neem je gewoon Hey na 1 facturatiemaand. T'is allemaal zo easy geworden voor de consument tenslotte
Ben je toch niet tevreden, dan neem je gewoon Hey na 1 facturatiemaand. T'is allemaal zo easy geworden voor de consument tenslotte
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ik ook omdat ik spoedig ga verhuizen en graag op plaats van woonst een goede ontvangst wil hebben.
Ik wil dus niet gaan over 4 of 5€
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Kijk gewoon wat het beste is voor jou. Ga je vaak de data cap? Hoger abonnement of Digi. Is ontvangst proximus slechter waar je woont / vaak bent? Hey.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer
en de tarieven op de site.
MONSTERLIJK : maximale data for life !
In klantenmodule... roaming blijft identiek (reclame tegenstrijdig met klantenmodule)....35 GB voor 4 eur en onbeperkt bellen????!!!! Dat houdt je toch niet voor mogelijk???

In klantenmodule... roaming blijft identiek (reclame tegenstrijdig met klantenmodule)....35 GB voor 4 eur en onbeperkt bellen????!!!! Dat houdt je toch niet voor mogelijk???
-
- Starter
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Bedankt: 1 keer
Toch niet vergeten dat Digi op Proximus netwerk zit. Toch wel met de beste dekking overal.
-
- Starter Plus
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 25 maa 2024, 19:38
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 3 keer
Op de plekken waar ik aan de kust kom, is Orange juist beter…limeypluto schreef: 5 maanden geleden Toch niet vergeten dat Digi op Proximus netwerk zit. Toch wel met de beste dekking overal.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1099
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 43 keer
Via app krijg ik volgende als ik wil wijzigen:
"De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking."
De chat reageert al dagen niet, ik blijf ze zenden.
Ik zit op Mobile M
"De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking."
De chat reageert al dagen niet, ik blijf ze zenden.
Ik zit op Mobile M
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 5866
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
duidelijk komende van iemand dat nooit de vergelijking heeft (kunnen) maken, of nooit uit zijn stad komtlimeypluto schreef: 5 maanden geleden Toch niet vergeten dat Digi op Proximus netwerk zit. Toch wel met de beste dekking overal.

ik heb een aantal plaatsen waar ik kom waar orange en base betere dekking hebben, en ze verder alle 3 gelijkaardige dekking hebben.
je moet dus echt kijken qua netwerk waar je het vaakst zal zitten, of waar je het meest zou moeten vertrouwen op je netwerk,
niet gewoon de eeuwenoude (en al evenlang niet meer correcte) slogan van "proximus is beter" roepen, want die tijd is toch al eventjes voorbij.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Heeft hier ook altijd maar voor één nummer gewerkt en nooit het tweede. Nu voor beide nietbollegijs schreef: 5 maanden geleden Via app krijg ik volgende als ik wil wijzigen:
"De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking."
De chat reageert al dagen niet, ik blijf ze zenden.
Ik zit op Mobile M

-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 29 jul 2024, 14:25
- Bedankt: 5 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Bij mij van hetzelfde. Ik dacht, dat het voor het tweede nummer misschien niet werkte, omdat de appli immers op de telefoon met het eerste nummer staat.Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geledenHeeft hier ook altijd maar voor één nummer gewerkt en nooit het tweede. Nu voor beide nietbollegijs schreef: 5 maanden geleden Via app krijg ik volgende als ik wil wijzigen:
"De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking."
De chat reageert al dagen niet, ik blijf ze zenden.
Ik zit op Mobile M![]()
Dat zal het wel niet zijn, want je zou ook via de website kunnen wisselen. En dat werkte ook niet.
"Probleem opgelost": nu is het bij beide nummers om zeep.
We gaan het even afwachten. Uiteindelijk heeft Hey! zijn volledige portfolio naar een ander abonnement overgezet en het zou chaos kunnen zijn als er dan ook nog vele manuele verzoeken bij komen. Vooralsnog hebben mijn zoon en ik sowieso de ideale formule.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1056
- Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
- Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
- Bedankt: 103 keer
Je mag normaal gezien maar 1 keer per maand van abonnement veranderen.
Als Hey! de automatische omzetting naar het nieuwe aanbod als wijziging beschouwt, dan kun je binnen 1 maand eens kijken als het dan zou lukken vanuit je persoonlijk account. Kun je zolang niet wachten, dan zal het via de helpdesk moeten gaan.
Mijn dochter is een tijdje geleden overgeschakeld van Telenet naar Hey! S. 't Was niet echt dringend, maar ze wou uiteindelijk toch naar Hey! M. Pas na 1 maand kwamen de opties om te wijzigen naar één van de andere formules in haar account.
Als Hey! de automatische omzetting naar het nieuwe aanbod als wijziging beschouwt, dan kun je binnen 1 maand eens kijken als het dan zou lukken vanuit je persoonlijk account. Kun je zolang niet wachten, dan zal het via de helpdesk moeten gaan.
Mijn dochter is een tijdje geleden overgeschakeld van Telenet naar Hey! S. 't Was niet echt dringend, maar ze wou uiteindelijk toch naar Hey! M. Pas na 1 maand kwamen de opties om te wijzigen naar één van de andere formules in haar account.
- VossyGamer
- Pro Member
- Berichten: 229
- Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Met de hey!-klantendienst momenteel aan het bellen, en de medewerker zegt dat ze sinds gisteren een volledig nieuw systeem hebben, en dat ze gisteren de hele dag bezig waren met klanten die wilden veranderen maar dat zelf niet konden doen via de Klantenzone.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
-
- Member
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 22 mei 2020, 20:22
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 9 keer
Hier ondertussen mogelijk om zelf aan te passen via website (€5 korting niet zichtbaar) en de app (korting wel zichtbaar), maar 'bevestigen' lukt niet.
Herkenbaar?
Herkenbaar?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3376
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hier kan ik maar 1 van mijn 3 nrs aanpassen, uiteraard net de 2 nrs die ik wil wijzigen van abo die kan ik niet zelf doen :d
PS: geprobeerd via website en app, beiden zelfde resultaat
PS: geprobeerd via website en app, beiden zelfde resultaat
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Nog iemand problemen met MV naar Hey nummeroverdracht? Blijkbaar werd bij (tot nu toe) 2 simkaarten het MV abonneenummer niet aanvaard en moet ik Orange bellen om dit op te lossen. SMS gekregen om een 0800 nummer te bellen van Orange.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Okay (of Hey), even een update. Nadat de man van Orange die opgenomen had (en niet veel kon doen of van veel wist) mij had doorverbonden naar een zeer vriendelijke vrouw bij Hey.
Blijkbaar waren van de 4 nummers (van familieleden) die ik een overdracht gedaan had allemaal problemen.
-> Een was mijn eigen fout, het MV was een prepaid en geen abonnement.
-> De volgende twee hadden fouten (vraagtekens) in de abonnementsnummer gekregen op een of andere manier
-> Bij de laatste nummer kon men zelfs helemaal niets terug vinden van de aanvraag (thans een bevestigingsmail gekregen) en heeft ze opnieuw moeten aanvragen.
Ik hoor altijd iedereen zeggen dat Hey geen telefonische support heeft, maar volgens deze vrouw die voor Hey werkt mag je voor abonnementswijzigingen, facturatieproblemen, etc dus ook gewoon dit 0800 orange nummer bellen en verbinden ze u door met een Hey medewerker. Dikke pluim voor de betreffende medewerker, want was geduldig en zeer vriendelijk (iets wat ik al lang niet meer heb gehad bij een support)
Blijkbaar waren van de 4 nummers (van familieleden) die ik een overdracht gedaan had allemaal problemen.
-> Een was mijn eigen fout, het MV was een prepaid en geen abonnement.
-> De volgende twee hadden fouten (vraagtekens) in de abonnementsnummer gekregen op een of andere manier
-> Bij de laatste nummer kon men zelfs helemaal niets terug vinden van de aanvraag (thans een bevestigingsmail gekregen) en heeft ze opnieuw moeten aanvragen.
Ik hoor altijd iedereen zeggen dat Hey geen telefonische support heeft, maar volgens deze vrouw die voor Hey werkt mag je voor abonnementswijzigingen, facturatieproblemen, etc dus ook gewoon dit 0800 orange nummer bellen en verbinden ze u door met een Hey medewerker. Dikke pluim voor de betreffende medewerker, want was geduldig en zeer vriendelijk (iets wat ik al lang niet meer heb gehad bij een support)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 108 keer
Ik heb een oude 20GB boost + 20GB extra formule met levenslange 5,- euro korting, dus voor 10,- euro per maand. Als ik via de app probeer te switchen naar een nieuwere formule, krijg ik inderdaad de levenslange korting bij M+L+XL (bij S uiteraard niet, dan zou het gratis zijn
, maar bij L staat er 50GB en bij XL 160GB. Dus niet de tijdelijke promotie van 80GB voor L en 200 GB voor XL.

- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6839
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Idem hier.Edward Valckx schreef: 5 maanden geleden maar bij L staat er 50GB en bij XL 160GB. Dus niet de tijdelijke promotie van 80GB voor L en 200 GB voor XL.
Ik blijf vooral bij het oude omdat daar de volle 40GB buiten BE mag gebruikt worden.
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 29 jul 2024, 14:25
- Bedankt: 5 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Waarom is het voor jullie zo essentieel, dat het complete forfait in het buitenland mag worden opgebruikt ? Zijn jullie grenswerkers ?
Zelfs dan: stel dat je 5x8 = 40h in Nederland bent. Je bent 15h per dag wakker. 7 x 15 = 105h. Aldus ben je 40/105 = 38% van je wakkere tijd in Nederland.
Mijn forfait tot gisteren was 10/10 GB, ofwel ik kon 50% in Nederland uitgeven. Reeds meer dan voldoende dus.
Let wel: als je provider kan aantonen, dat je een significant gedeelte van je tijd/belminuten/data in het buitenland verbruikt, dan mag hij je er sowieso uitsmijten. Ondanks je onbeperkte belminuten en 40 GB data.
Zelfs dan: stel dat je 5x8 = 40h in Nederland bent. Je bent 15h per dag wakker. 7 x 15 = 105h. Aldus ben je 40/105 = 38% van je wakkere tijd in Nederland.
Mijn forfait tot gisteren was 10/10 GB, ofwel ik kon 50% in Nederland uitgeven. Reeds meer dan voldoende dus.
Let wel: als je provider kan aantonen, dat je een significant gedeelte van je tijd/belminuten/data in het buitenland verbruikt, dan mag hij je er sowieso uitsmijten. Ondanks je onbeperkte belminuten en 40 GB data.
-
- Elite Poster
- Berichten: 815
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Heb ondertussen onze beide nummers overgezet van Yoin naar Hey. Spaar toch 4 euro/maand uit op 2 abo...lucdec schreef: 5 maanden geleden Ik twijfel tussen Hey of Digi.
Klopt onderstaande:
basisprijs van 5 euro/15gb is identiek
Het voordeel van Hey is dat je 5G hebt
Digi is bakken goedkoper als je je limiet overschrijdt (slechts 0,6 euro/1gb, bij Hey ben je vrij vlug 50 euro extra kwijt...
roaming buiten eu is ook stukken goedkoper bij Digi
Wat denken jullie?
Blijkbaar heeft na een week nog niemand een digi sim ontvangen lees ik in het digi topic....nu ik begrijp het ergens wel, zullen wel overstelpt zijn...
Kan altijd nog veranderen
-
- Elite Poster
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
Mbt dat EU-forfait: we gaan altijd 3tal weken na elkaar naar Frankrijk op reis. Dan is die 40GB wel handig voor de gasten want ze gebruiken dat effectief wel bijna op. Heel stom dat Orange weer speciaal moet doen en dat niet gelijktrekken met data in BE.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7403
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
euhm ik heb orange en mijn 300GB kan ik volledig in de eu gebruiken !lithion schreef: 5 maanden geleden Mbt dat EU-forfait: we gaan altijd 3tal weken na elkaar naar Frankrijk op reis. Dan is die 40GB wel handig voor de gasten want ze gebruiken dat effectief wel bijna op. Heel stom dat Orange weer speciaal moet doen en dat niet gelijktrekken met data in BE.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Het gaat over de bundels bij Hey, niet over Orange...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6839
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ik ben vaak in 't buitenland voor mijn werk, maar tijdens die momenten verbruik ik amper, dus dat is het niet.Dixit schreef: 5 maanden geleden Waarom is het voor jullie zo essentieel, dat het complete forfait in het buitenland mag worden opgebruikt ? Zijn jullie grenswerkers ?
Het is eerder voor de vakanties.
Maar inderdaad, eigenlijk moet ik eens doorrekenen want 25GB in 't buitenland is ook al gigantisch veel. Als me dat 2 x €6/maand scheelt begint dat toch al serieus door te wegen.
Tot voor Digi zijn voorzet was er ook nog geen onbeperkt bellen in de "M" formule en in mijn oude pakket wel. Dat hield me ook tegen.
Maar nu zou ik zakken van 40 naar 25GB maar wel maar €4 betalen wat eigenlijk belachelijk weinig is.
Bedankt om me even wakker te schudden.


-
- Pro Member
- Berichten: 281
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Hoeveel data kan je nu in de EU gebruiken met L? Want er staat 20, maar dit kan toch nooit minder zijn dan M.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Blijkbaar wel, maar inderdaad wel rare marketing.springfield schreef: 5 maanden geleden Hoeveel data kan je nu in de EU gebruiken met L? Want er staat 20, maar dit kan toch nooit minder zijn dan M.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1065
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Zopas hebben ze de 30GB extra toegevoegd voor L.
Daar dit oorspronkelijk niet zo was.
De meters beginnen plots vreemde sprongen te maken...
Nogtans met #5580# staat alles juist.
Daar dit oorspronkelijk niet zo was.
De meters beginnen plots vreemde sprongen te maken...
Nogtans met #5580# staat alles juist.