Ik vraag me af wat er gebeurt bij Easynet...
Ik ben al jaren tevreden klant maar vorige week een outage gehad van meerdere uren. Support vertelde me toen dat er inderdaad een algemeen probleem was (bij belgacom). Dat was de eerste keer sinds lang en zeker dat het zolang duurde.
En nu vandaag opniew, nu al 6 uur ! De adsl link is up, ik kan de default gateway pingen en zelfs andere gebruikers in hetzelfde subnet maar verder geraakt de routering niet.
Zijn ze effectief hun residentiele klanten aan het verwaarlozen tot ze vanzelf weggaan??
(en nu net nadat ik "erin getrapt ben" toen belgacom me belde of ik 2 maand gratis wou in ruil voor een contract van een jaar....)
Easynet outages ??
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:09
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 1 keer
Easynet is inderdaad een betrouwbare ISP, op de zakelijke markt georiënteerd, hoe dan ook dienen zij, net als vele andere ISP's gebruik te maken van het Belgacom netwerk . Als daar iets misgaat, gaat het over de hele lijn fout.
Belgacom heeft een team dat zich toelegt op het terugwinnen van klanten. Helaas is het niet toegestaan dat Belgacom klantgegevens van andere ISP's aan mag wenden om een nog aantrekkelijker aanbod te formuleren, waardoor zij de concurrentie kunnen fnuiken.
Belgacom werd hiervoor eerder al eens op de vingers voor getikt door de BIPT, toen betrof het klachten van o.a. Mobistar en Base; een onderzoek bij Proximus (Belgacom Mobile) volgde.
Ik kan u niet helpen maar wou dit wel even kwijt.
Belgacom heeft een team dat zich toelegt op het terugwinnen van klanten. Helaas is het niet toegestaan dat Belgacom klantgegevens van andere ISP's aan mag wenden om een nog aantrekkelijker aanbod te formuleren, waardoor zij de concurrentie kunnen fnuiken.
Belgacom werd hiervoor eerder al eens op de vingers voor getikt door de BIPT, toen betrof het klachten van o.a. Mobistar en Base; een onderzoek bij Proximus (Belgacom Mobile) volgde.
Ik kan u niet helpen maar wou dit wel even kwijt.
-
- Premium Member
- Berichten: 645
- Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37
eco racer schreef:Easynet is inderdaad een betrouwbare ISP, op de zakelijke markt georiënteerd, hoe dan ook dienen zij, net als vele andere ISP's gebruik te maken van het Belgacom netwerk . Als daar iets misgaat, gaat het over de hele lijn fout.
Belgacom heeft een team dat zich toelegt op het terugwinnen van klanten. Helaas is het niet toegestaan dat Belgacom klantgegevens van andere ISP's aan mag wenden om een nog aantrekkelijker aanbod te formuleren, waardoor zij de concurrentie kunnen fnuiken.
Belgacom werd hiervoor eerder al eens op de vingers voor getikt door de BIPT, toen betrof het klachten van o.a. Mobistar en Base; een onderzoek bij Proximus (Belgacom Mobile) volgde.
Ik kan u niet helpen maar wou dit wel even kwijt.
wil ik ook even vermelden dat ik hier al zeker 5-6 keer telefoon gehad heb met voorstel tot nieuw contract met veel betere voorwaarden dan de andere spelers op de markt: erg snel en dies meer en een mooie limiet van 10 gig *g* tot zover het aantrekkelijkste aanbod
sindsdien vanaf ik hoor da belgacow aan del ijn is ist van: NEE dank u *klik*