Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?
- Flying
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
- Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
- Bedankt: 80 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Mijn vrouw zit bij Hey!, ikzelf bij Orange (eSIM). Zou graag toch eSIM behouden. Ik vraag vanavond aan voor mijn vrouw, ongeacht dat Hey! de prijs gaat matchen vanaf volgende week. Ik wil de meer nieuwkomer steunen dan een gevestigde waarde in stand houden.
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik zou persoonlijk afwachten tot eind januari tenzij je een heel duur plan/abbo hebt.
Als je amper verschil hebt wacht af want aanpassingen zullen nog volgen
Als je amper verschil hebt wacht af want aanpassingen zullen nog volgen
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Dat is een vreemde logica.buthead schreef: 5 maanden geleden Ik zou persoonlijk afwachten tot eind januari tenzij je een heel duur plan/abbo hebt.
Als je amper verschil hebt wacht af want aanpassingen zullen nog volgen
Hoe meer mensen weglopen, hoe groter de aanpassingen zullen zijn.
Hoe meer mensen de kat uit de boom kijken, hoe kleiner de prijsaanpassingen zullen zijn.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Plus Member
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 30 mei 2020, 10:56
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 21 keer
- Recent bedankt: 2 keer
I stap pas over mochten ze ooit ook een abo aanbieden met een kleine hoeveelheid data voor 1 of 2 EUR/maand.
Zit nu bij Jim en kost me 5 eur per JAAR en om de 3 a 4 maanden koop ik bij bnesim een nieuwe europe esim met 1 of 2 GB data (vervalt niet). Ik zou niet weten hoe ik 15gb moet opkrijgen
Zit nu bij Jim en kost me 5 eur per JAAR en om de 3 a 4 maanden koop ik bij bnesim een nieuwe europe esim met 1 of 2 GB data (vervalt niet). Ik zou niet weten hoe ik 15gb moet opkrijgen

-
- Pro Member
- Berichten: 447
- Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 37 keer
Gisteren meteen overgestapt. Oude situatie was dual SIM met Jim Mobile voor "gewoon nummer" en hey! 20GB @ 4 Euro voor data, samen in een smartphone.
Redenering was dat ik op die manier de hey!-SIM kon gebruiken als de facto data-only in een losse LTE modem indien nodig.
Dat was wel goed, maar in de praktijk ook niet zo noodzakelijk. Dus nu het gewoon nummer van Jim Mobile naar DIGI @ 5 Euro en de hey!-SIM opzeggen. Verbruik hooguit een paar GB en 5G, VoWifi en VoLTE heb ik niet nodig. Wat met vooral aanstaat aan DIGI is:
Redenering was dat ik op die manier de hey!-SIM kon gebruiken als de facto data-only in een losse LTE modem indien nodig.
Dat was wel goed, maar in de praktijk ook niet zo noodzakelijk. Dus nu het gewoon nummer van Jim Mobile naar DIGI @ 5 Euro en de hey!-SIM opzeggen. Verbruik hooguit een paar GB en 5G, VoWifi en VoLTE heb ik niet nodig. Wat met vooral aanstaat aan DIGI is:
- Redelijke tarieven voor roaming buiten de EER. Normaal is mijn uitgangspunt dat contractsvrijheid moet gelden en dat het "eigen schuld, dikke bult" is als je de kleine tekst niet leest, maar het idee dat iemand financieel geruïneerd kan worden door even iets te doen op hun smartphone dat ze in de EER zonder nadenken kunnen doen, is gewoon immoreel. Temeer daar er geen echte inspanning gemoeid is met roaming buiten de EER. Het is puur poen pakken omdat het juridisch kan, en we dat blijkbaar aanvaard hebben vanuit een soort elitarisme dat het alleen technologisch ongeletterden zijn die dat risico lopen. Denk ook dat ik er zelf gebruik van ga maken, maar het belangrijkste voor mij is dat DIGI hiermee m.i. meteen de eerste integere mobiele provider is sinds Schedom.
- Een helpdesk die je telefonisch kan bereiken. Die gasten van hey! deden neem ik aan wel moeite in verhouding tot de absolute shit voorwaarden waaraan ze waarschijnlijk werken bij de onderaannemer van het B-merk, maar een halve dag een chatvenster moeten laten openstaan om te wachten op een antwoord is er gewoon over als je niet arm bent. Het punt van van vergelijken onder hobbyisten in online tech-communities is natuurlijk beweren dat je het beste krijgt voor het minste geld, en vervolgens gaan discussiëren over het relatief gewicht van de verschillende factoren wanneer anderen beweren dat ze iets beters hebben. Dus ja je kan zeggen "ik laat dat open staan terwijl ik wat anders doe" of "ik moet ze toch nooit contacteren". Maar ik ben ook geen armlastige student meer, dus het is gewoon overdreven om voor een Euro per maand zoveel ongemak te riskeren.
-
- Pro Member
- Berichten: 424
- Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
- Locatie: Blankenberge
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 39 keer
De eSIM zou een oplossing zijn voor mij om naast mijn werk abonnement te hebben. Maar die zijn er voorlopig nog niet, is wel gepland.
Ook voor Proximus tv wacht ik nog op alternatief.
Ook voor Proximus tv wacht ik nog op alternatief.
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
-
- Premium Member
- Berichten: 622
- Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
- Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
- Bedankt: 49 keer
Ik wil overstappen maar het lukt niet via hun website.
Momenteel SIM via Yoin dus kies ik "Other" als provider omdat deze er niet tussenstaat. Vervolgens om de aanvraag te verwerken krijg ik foutmelding: Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information).
Error zowel op smartphone als laptop.
Dan proberen contact met hun op te nemen. Volgens hun website zijn de openingsuren van Ma t.e.m Zo van 8u tot 22u. Wat mij al heel ruim lijkt. Ik belde om 21:05 en kreeg dat de kantoren gesloten waren.
Momenteel SIM via Yoin dus kies ik "Other" als provider omdat deze er niet tussenstaat. Vervolgens om de aanvraag te verwerken krijg ik foutmelding: Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information).
Error zowel op smartphone als laptop.
Dan proberen contact met hun op te nemen. Volgens hun website zijn de openingsuren van Ma t.e.m Zo van 8u tot 22u. Wat mij al heel ruim lijkt. Ik belde om 21:05 en kreeg dat de kantoren gesloten waren.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
-
- Plus Member
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 15 jun 2018, 15:13
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 11 keer
Hier gisteren partner overgeschakeld van Hey naar Digi. Benieuwd wanneer de sim toekomt.
Hopelijk valt het niet tegen, maar met een West-Vlaming aan boord zal het wel in orde zijn ;p .
Hopelijk valt het niet tegen, maar met een West-Vlaming aan boord zal het wel in orde zijn ;p .
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Berichten: 982
- Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Heb voor mij vandaag de aanvraag gedaan. Ben ook benieuwd en ben bereid om een stuk beta tester te zijn.
-
- Pro Member
- Berichten: 447
- Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 37 keer
Niet zeker of je hiermee iets bent, maar je moet de naam van de vennootschapsrechtelijke entiteit selecteren, niet die van het merk. Voor mij bij Jim Mobile bv. was dat Unleashed. Dus kijk eens naar de kleine letters op je facturen of in de contract. Als Yoin natuurlijk ook de naam van de vennootschap zelf is, maakt het geen verschil.joriz schreef: 5 maanden geleden Momenteel SIM via Yoin dus kies ik "Other" als provider omdat deze er niet tussenstaat.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Voor die prijzen voor hun fiber waar ze adverteren met "onbeperkt internet" voor elks van de 3 abonnementen is het wreed aanlokkelijk om dit als 2e lijn er bij te pakken. Maar helaas reikt hun netwerk niet tot mij thuis.
Dus blijven we voorlopig maar bij Proximus. (waar ik trouwens zeer tevreden van ben)
Dus blijven we voorlopig maar bij Proximus. (waar ik trouwens zeer tevreden van ben)
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Pro Member
- Berichten: 404
- Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 59 keer
ik ga vermoedelijk 2 GSM's overzetten naar DIGI, 2 keer van JIM mobile.
Ikzelf heb nu 40 bij hey, maar zou met de helft ook bijna elke maand toekomen.. dus als ik promo kan meenemen ga ik bij hey blijven aan 4€ voor 25GB.. wat dus een nog betere deal is dan DIGI.
Als ze aan die prijzen glasvezel komen leggen, stap ik ook meteen over.
Ikzelf heb nu 40 bij hey, maar zou met de helft ook bijna elke maand toekomen.. dus als ik promo kan meenemen ga ik bij hey blijven aan 4€ voor 25GB.. wat dus een nog betere deal is dan DIGI.
Als ze aan die prijzen glasvezel komen leggen, stap ik ook meteen over.
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 01 maa 2023, 06:20
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik wil graag Digi als uitdager steunen door over te stappen, maar niet met itsme. Dan maar hey telecom voor dezelde 5€/maand. Mocht Digi later zijn authenticatie repareren stap ik dan wel over.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3376
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
Mobiel zie ik momenteel niet in waarom ik zou overstappen van Hey naar Digi. Internet is een no-brainer als het beschikbaar wordt en TV wil ik ook nog afwachten. Gaat dit bv bij hen ook via een native Apple TV app kunnen, zoals ik nu bij Base heb? Daar zal het allemaal van afhangen.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 1341
- Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
- Locatie: Bevergem :-)
- Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
- Bedankt: 178 keer
Niet overstappen maar ik heb wel een nieuw simkaartje besteld voor de tablet van mijn vader omdat de WiFi slecht is in het WZC. Toen hij nog thuis woonde had hij een Mobile Vikings simkaart voor 15€/maand die we opgezegd hebben toen hij verhuisde naar het WZC.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1392
- Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 111 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Privé gezien ben ik het zwaar aan het overwegen: die prijzen zijn echt wel heel laag.
Professioneel gezien zit ik in de sector, en ik kan zeggen: die prijzen zijn onrealistisch laag.
Ik vraag me af wat hun business model is, want dit kan je niet volhouden.
Tenzij ze een hele grote spaarboek hebben om dit allemaal op te vangen de komende tijd.
Bij bijvoorbeeld "Hey!" is het eenvoudig: hun verliezen nu (nu ze hun prijzen gelijk gezet hebben) vangen ze wel op door de meerprijs bij het A-merk Orange. Dit hebben ze wellicht nog liever dan iemand die volledig vertrekt.
Professioneel gezien zit ik in de sector, en ik kan zeggen: die prijzen zijn onrealistisch laag.
Ik vraag me af wat hun business model is, want dit kan je niet volhouden.
Tenzij ze een hele grote spaarboek hebben om dit allemaal op te vangen de komende tijd.
Bij bijvoorbeeld "Hey!" is het eenvoudig: hun verliezen nu (nu ze hun prijzen gelijk gezet hebben) vangen ze wel op door de meerprijs bij het A-merk Orange. Dit hebben ze wellicht nog liever dan iemand die volledig vertrekt.
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 3275
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: 09
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 193 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Mag ik 'm hebben

EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Op whatsapp zeiden ze mij dat die prijzen gaan blijven, maar ja, dat zijn geen harde garanties, natuurlijk.woutervh schreef: 5 maanden geleden Ik vraag me ook af of het blijft.... Er staat immers bij "launchaanbod". Voor hetzelfde geld zeggen ze binnen een maand: en nu de normale prijzen
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Pro Member
- Berichten: 261
- Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:00
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 10 keer
Gisteren overstap aangevraagd voor mijn dochter van JimMobile naar DIGI, met behoud van nummer. Maar wat er nu in mijn overzicht staat is een SIM kaart met een andere nummer. Ik heb gisteren van iemand anders hier gelezen die iets soortgelijks voorhad bij een andere provider en dat nadien kon laten omzetten. Maar er zijn een deel posts verwijderd lijkt me, en ik weet niet meer wie of waar die opmerking werd gemaakt.
Op de whatsapp communicatie van gisteren, reageren ze niet, terwijl dat hun officiële helpdesk is.
Op de whatsapp communicatie van gisteren, reageren ze niet, terwijl dat hun officiële helpdesk is.
-
- Pro Member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 43 keer
Best een interessant aanbod, vooral wat de roaming- en internationale beltarieven betreft, maar vooralsnog maak ik weinig aanstalten om te switchen. Sowieso heb ik nog een jaar gratis bij Mobile Vikings door een historisch opgebouwde voorraad vikingpunten. Daarnaast is er het gebrek aan 5G en onduidelijkheid over de roamingpartner(s) voor Zwitserland. Als 'depannageabo' met een tweede nummer ontbreekt de eSIM functionaliteit, dus dat wordt ook niets. Ik kijk dus rustig even de kat uit de boom.
-
- Premium Member
- Berichten: 457
- Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 30 keer
Hier, ja je krijgt tijdelijk een nieuw nummer.ozfunghi schreef: 5 maanden geleden Maar er zijn een deel posts verwijderd lijkt me, en ik weet niet meer wie of waar die opmerking werd gemaakt.
viewtopic.php?p=1010435#p1010435
- Zorba
- Elite Poster
- Berichten: 901
- Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 68 keer
Gisteren toch een SIM aangevraagd, ging vlot. Daarna een account gemaakt maar bij inloggen kreeg ik een foutmelding dat de gegevens niet kloppen. Wachtwoord reset link werkt niet
Vermoedelijk worden niet alle karakters aanvaardt en wilt hij daarom niet inloggen?
Dat de reset link niet werkt heb ik gemeld en gevraagd om een nieuw wachtwoord te sturen.

Dat de reset link niet werkt heb ik gemeld en gevraagd om een nieuw wachtwoord te sturen.
-
- Pro Member
- Berichten: 266
- Lid geworden op: 13 feb 2018, 08:36
- Uitgedeelde bedankjes: 336 keer
- Bedankt: 29 keer
TV hebben we hier niet meer, GSM en internet zitten bij EDPnet. Als de service bij DIGI vergelijkbaar zou zijn (en ze ook internet via glasvezel aanbieden hier) wil ik het misschien overwegen, maar het tweede is sowieso nog niet het geval, en het eerste, daarvoor zijn ze nog niet lang genoeg op de markt.
Het feit dat je bij EDPnet iemand aan de lijn krijgt die weet waarover je praat is onbetaalbaar.
Het feit dat je bij EDPnet iemand aan de lijn krijgt die weet waarover je praat is onbetaalbaar.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 24.10 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
-
- Plus Member
- Berichten: 173
- Lid geworden op: 06 jun 2023, 19:43
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik had dit ook, en melde het eergister al.Zorba schreef: 5 maanden geleden Gisteren toch een SIM aangevraagd, ging vlot. Daarna een account gemaakt maar bij inloggen kreeg ik een foutmelding dat de gegevens niet kloppen. Wachtwoord reset link werkt nietVermoedelijk worden niet alle karakters aanvaardt en wilt hij daarom niet inloggen?
Dat de reset link niet werkt heb ik gemeld en gevraagd om een nieuw wachtwoord te sturen.
Gisteravond kreeg ik dan een mail dat het account geactiveerd was.
Natuurlijk werkte de code niet meer, dus wachtwoord vergeten gedaan, onving een nieuwe code en die werkte wel.
Vanaf daar kan ik nu gewoon inloggen.
Support zal het erg druk hebben, wacht gewoon even tot ze melden dat je account actief is. Ik kreeg een aparte email, een dag later.
Groeten Joop.
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
-
- Plus Member
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 12 apr 2018, 10:05
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 12 keer
Hier ook een overdracht opgestart voor mijn nummer. Momenteel bij Scarlet gevestigd als mobiele provider.
Internet blijft EDPnet nog vdsl. Geen fiber hier beschikbaar en coax komt hier niet binnen. Er ligt een drop maar nooit geen kabelaansluiting gedaan en zit er ook niet op te wachten.
Fiberklaar/PX is deels bezig in Deinze, maar het vlot niet.
Internet blijft EDPnet nog vdsl. Geen fiber hier beschikbaar en coax komt hier niet binnen. Er ligt een drop maar nooit geen kabelaansluiting gedaan en zit er ook niet op te wachten.
Fiberklaar/PX is deels bezig in Deinze, maar het vlot niet.
-
- Premium Member
- Berichten: 622
- Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
- Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
- Bedankt: 49 keer
Dit lijkt intussen opgelost te zijn.joriz schreef: 5 maanden geleden Ik wil overstappen maar het lukt niet via hun website.
Momenteel SIM via Yoin dus kies ik "Other" als provider omdat deze er niet tussenstaat. Vervolgens om de aanvraag te verwerken krijg ik foutmelding: Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information).
Error zowel op smartphone als laptop.
Dan proberen contact met hun op te nemen. Volgens hun website zijn de openingsuren van Ma t.e.m Zo van 8u tot 22u. Wat mij al heel ruim lijkt. Ik belde om 21:05 en kreeg dat de kantoren gesloten waren.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 jul 2009, 18:10
Mijn ervaring tot nu toe was als volgt:
woensdag
- aanvraag voor overstap mobiel abonnement van Proximus naar Digi, account gemaakt met authenticatie via It'sme.
- direct via een welkomst email bevestiging gekregen van bestelling
- direct 2e mail met de vraam om email adres te bevestigen via MyDigi
- ik kon niet meer aanmelden op MyDigi, wachtwoord werd niet aanvaard.
- verschillende keren Reset Password geprobeerd, maar de mail met de reset link kwam niet aan, ook niet in spam of zo
- via whatsapp contact opgenomen met de helpdesk om 16u46, men zei om 16u57 dat het heel druk was, 'een overdaad aan mensen'. Mijn volgende berichten enkele uren later bleven ongelezen
vrijdag
Om half vier 's namiddags een mailtje om te melden dat mijn account nu actief was.
zaterdag
- nu lukt het dus wel om aan te melden op MyDigi, ik zag nu dat het adres verkeerd was (het adres dat genoteerd was, was dat van voor mijn verhuis in 2021). Hoe komt dit daar? Ik heb het alleszins niet zo ingevuld. Wellicht via It's me?
- Via het 0800 nummer contact opgenomen met Digi, ik kreeg vlot iemand Franstalig aan de lijn, die zei dat er niemand van de Nederlandstaligen aan de lijn kon komen. Goed geen probleem, we zijn tweetalig toch? Dan gevraagd om het adres te veranderen. Dat was op zich geen probleem, maar de dame die op de helpdesk zat had het wel nog moeilijk om haar weg te vinden in het helpdesk platform, zo leek het wel. Ik vroeg of de sim kaart naar het verkeerde adres werd gestuurd, maar dat bleek niet zo te zijn, de simkaart zou naar het correcte adres gestuurd worden en maandag toekomen.
zondag
Ik zie nog steeds mijn oude adres staan in MyDigi.
woensdag
- aanvraag voor overstap mobiel abonnement van Proximus naar Digi, account gemaakt met authenticatie via It'sme.
- direct via een welkomst email bevestiging gekregen van bestelling
- direct 2e mail met de vraam om email adres te bevestigen via MyDigi
- ik kon niet meer aanmelden op MyDigi, wachtwoord werd niet aanvaard.
- verschillende keren Reset Password geprobeerd, maar de mail met de reset link kwam niet aan, ook niet in spam of zo
- via whatsapp contact opgenomen met de helpdesk om 16u46, men zei om 16u57 dat het heel druk was, 'een overdaad aan mensen'. Mijn volgende berichten enkele uren later bleven ongelezen
vrijdag
Om half vier 's namiddags een mailtje om te melden dat mijn account nu actief was.
zaterdag
- nu lukt het dus wel om aan te melden op MyDigi, ik zag nu dat het adres verkeerd was (het adres dat genoteerd was, was dat van voor mijn verhuis in 2021). Hoe komt dit daar? Ik heb het alleszins niet zo ingevuld. Wellicht via It's me?
- Via het 0800 nummer contact opgenomen met Digi, ik kreeg vlot iemand Franstalig aan de lijn, die zei dat er niemand van de Nederlandstaligen aan de lijn kon komen. Goed geen probleem, we zijn tweetalig toch? Dan gevraagd om het adres te veranderen. Dat was op zich geen probleem, maar de dame die op de helpdesk zat had het wel nog moeilijk om haar weg te vinden in het helpdesk platform, zo leek het wel. Ik vroeg of de sim kaart naar het verkeerde adres werd gestuurd, maar dat bleek niet zo te zijn, de simkaart zou naar het correcte adres gestuurd worden en maandag toekomen.
zondag
Ik zie nog steeds mijn oude adres staan in MyDigi.
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 05 jul 2023, 23:02
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik wil het project ook graag steunen, maar van wat ik begrijp is 30 GB (aan €14/m) hun grootste abonnement. Op dat vlak hebben zowel Yoin als Hey een interessanter aanbod.
Ondanks dat ik begrijp dat dit mogelijk promo beperkt tot een lanceringsaanbod is, vind ik het ook een beetje gek dat data volgens de huidige prijszetting steeds duurder wordt naarmate je naar de volgende grootte van abonnement gaat.
Ik betaal nu €14/m voor 'onbeperkte data' bij VOO, wat beperkt wordt in snelheid na 50 GB (wat dan zelf nog een beetje te omzeilen was). Die promo loopt in februari af, dus ik kijk wel rustig aan uit naar het volgende alternatief. Digi zou perfect geweest zijn als ze een interessant product hadden voor mijn noden.
Digi's vast aanbod daarentegen, is wel echt waanzinnig in vergelijking met wat we tot nu toe gewoon zijn. Helaas voor mij niet beschikbaar. Dat zou inderdaad een no-brainer geweest zijn!
Ondanks dat ik begrijp dat dit mogelijk promo beperkt tot een lanceringsaanbod is, vind ik het ook een beetje gek dat data volgens de huidige prijszetting steeds duurder wordt naarmate je naar de volgende grootte van abonnement gaat.
Ik betaal nu €14/m voor 'onbeperkte data' bij VOO, wat beperkt wordt in snelheid na 50 GB (wat dan zelf nog een beetje te omzeilen was). Die promo loopt in februari af, dus ik kijk wel rustig aan uit naar het volgende alternatief. Digi zou perfect geweest zijn als ze een interessant product hadden voor mijn noden.
Digi's vast aanbod daarentegen, is wel echt waanzinnig in vergelijking met wat we tot nu toe gewoon zijn. Helaas voor mij niet beschikbaar. Dat zou inderdaad een no-brainer geweest zijn!
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Volgens mij is er momenteel maar 1 abonnement aan €5 zijn de andere vergelijking aan meerkost data. In toekomst mogelijk meer plannen (iemand had hier al uitgelekte prijzen gepost).
- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 952
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Al meermaals gepasseerd in de verschillende DIGI topics.beont schreef: 5 maanden geleden Ik blijf bij Mobile vikings, omdat ze geen VoWifi aanbieden. (geen ontvangst in huis). spijtig
DIGI ondersteund WEL vowifi (niet alle smartphones, geen lijst bekend)
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Elite Poster
- Berichten: 5571
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Er was een manifestatie op 13 december waardoor verschillende postbodes daaraan mee hebben gedaan. En kan zijn dat de post nog moet komen vandaag. Dus zou wat geduld uitoefenen.telemans schreef: 5 maanden geleden Woensdag 14u15 simkaart aangevraagd met nieuw nummer
nog niet gekregen
iemand zijn sim kaart wel al gekregen ?
-
- Plus Member
- Berichten: 159
- Lid geworden op: 02 nov 2022, 18:21
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 5 keer
Denk dat er veel mensen de overstap gaan maken voor mobiel toch
MV stuurt e mails rond dat de data gb verdubbelen aan de zelfde prijs, veel mensen hebben dat niet nodig
Proximus en Orange doen niets .
MV stuurt e mails rond dat de data gb verdubbelen aan de zelfde prijs, veel mensen hebben dat niet nodig
Proximus en Orange doen niets .
-
- Elite Poster
- Berichten: 2052
- Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 174 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik betwijfel dat toch. Mensen bij een premiummerk(Orange, Proximus,Telenet) zitten daar voor de (vermeende) premiumservice(bv. Overal winkels) of omdat ze pack hebben. Die gaan niet overstappen.
Ook bieden de budgetmerken zaken die Digi (nog) niet heeft.