Base - Geen internetverbinding

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
Mini-me
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Hi,
Sinds deze middag, plotseling, geen internet meer. Ik heb mijn modem al een paar keer gereset, maar dit lijkt niet te helpen.
Wel blijft de power indicator op de modem 'groen pinken', terwijl dit vroeger 'wit' bleef.
Iemand een idee wat het 'groen pinken' betekend? Ik vind dit nergens terug...

Ps.: mijn modem wifi is ook verdwenen, dit was de eerste indicatie. Waarschijnlijk is dat wifi netwerk weggevallen aangezien er geen internetverbinden via de de modem is...
Emile51
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 17 keer

Normaliter blijft de wifi van je modem wel werken, maar dan wel zonder internet.
En reset via de (verzakte) reset-knop / paperclip ?
Mini-me
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Thx!
Correct... Wifi is terug opgekomen na een 5-tal minuten, maar nog steeds geen internetverbinding.
Op de modem heb ik nu een groen verlicht wifi symbool, maar nog steeds een groen pinkend power indicator.
Ik probeer nog eens een reset via de reset knop (ipv de aan/uit knop).

Toegevoegd na 13 minuten 30 seconden:
Owkee... blijkbaar krijgt de modem een update, dat zou de betekenis van het knipperend groen lampje moeten zijn: per base website
Het kan tot 2 minuten duren tot je modem is opgestart. Knippert er een groen lampje? Dan krijgt die een software-update. Trek de stekker zeker niet uit!
't Duurt wel heel lang die update... zal nog maar een beetje afwachten, zeker...
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”