Bedankt voor deze verduidelijking. Maar als inwoner van Blankenberge vind ik het ook wel erg traag gaan! Mijn straat werd meer dan anderhalf jaar geleden open gebroken, men kwam kort daarna op 14 feb 2023 ook langs om te kijken waar de kabel binnen te trekken. Ik kreeg een mooi rapport per e-mail, maar daarna bleef het stil.raf1 schreef: 02 okt 2024, 20:45Zeven zones betekent altijd zeven PoPs. In Blankenberge zullen BLAGE-04 en BLAGE-06 hoogstwaarschijnlijk achter de witte muurtjes aan weerszijden van de ingang van het Sport Vlaanderen-domein in de Koning Boudewijnlaan komen.
Klopt, dat zijn de eerste drie zones (samen met nog twee zones in Wenduine) die afgewerkt zullen worden.Flying schreef: 02 okt 2024, 13:06Met die kleurtjes, wat ik zelf vrij onduidelijk vind want sommige trekken gewoon op elkaar, doelen ze vermoedelijke op "BLAGE-01", "BLAGE-02" en "BLAGE-03".
De lichtblauwe zone is BLAGE-01 met de wijkPoP aan speelplein De Vitamine.
De felgroene zone is BLAGE-02 met de wijkPoP aan het Bevrijdingsplein.
De roze zone is BLAGE-03 met de hoofdPoP in de Vlaamsestraat.
Het kaartje is niet heel duidelijk, maar ik vermoed dat je BLAGE-03 in de Vlaamsestraat bedoelt.
BLAGE-07 behoort tot de tweede fase en de wijkPoP zou op een parking aan Speelplein 't Veermeer komen, ingang via de Zeebruggelaan. Geen idee of die PoP er al staat.
Ik heb geen idee wat er voor vertraging zorgt in Blankenberge, maar Fiberklaar is 100% afhankelijk van vergunningen van het stadsbestuur om werken op openbaar domein te kunnen uitvoeren. Je kan altijd eens vragen aan het stadsbestuur voor welke straten Fiberklaar een vergunning heeft en welke vergunningen er zijn geweigerd en waarom.
Het enige wat me opviel is dat sinds voor het bouwverlof er een nummer werd geschilderd op het "putdeksel hier om de hoek". Kruising Van Audenaardestraat en Zuidlaan. Daar staat in het blauw 725 op geschilderd. Iemand die weet wat het wil zeggen.
Hopelijk komt er snel schot in de zaak, want Digi gaat binnenkort ook lanceren!