EDPnet Max6 Dyn & Fix - Deel 2

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

jonas_dg schreef:Denkt iemand dat belgacom nu met een antwoord zou komen? maw ook een snelheids/limiets verhoging?


Nee. Niet op EDPnet. EDPnet is te klein om als concurrent beschouwt te worden. Telenet, en af en toe op Scarlet, daar gaan ze op reageren.

Daarbij, erg veel kan BC niet doen op gebied van speed. Ze focusen op VDSL, maar om VDSL overal gangbaar te maken, moeten ze zowat iedere locale telefoon centrale / box gaan upgraden ( max range is 1.2km voor VDSL, 5km ADSL, 6km ADSL2+ ).
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

EDPnet doet het nochtans goed denk ik :)
Afbeelding

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

Zijn er mensen die al een geactiveerde verbinding hebben sinds de aanvraag?

ik bedoel wel niet-edpnet klanten daarmee want ik denk dat ik in februarie mijn internet verlies hier door prachtige overname van surfadsl :P
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Arqentus schreef:
Ofloo schreef:in het begin wel ja :p

@Tae
Eigenlijk vind ik dat zever, in andere landen gaat dit toch.. waarom niet in België of is koper in hier anders dan in andere landen ..?


Das altijd al zo een hekel punt geweest. Kijk naar servers te huren in Belgie & Nederland. Je betaald tot 2* meer voor dezelfde bandbreete in de local datacenters ( diegem etc ), dan dat je betaald in Nederland.

Een grotere concurrentie blijkbaar. En een ombudsdienst die acties durf nemen ( wat niet zo is in Belgie ).


Nee, de meeste Belgen hebben geen credit card of gebruiken niet graag een credit card en hebben wij dus in België praktisch een gesloten economie als het aankomt op internet aankopen !

Wat providers de kans geeft te vragen wat ze maar willen.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Ofloo schreef:Nee, de meeste Belgen hebben geen credit card of gebruiken niet graag een credit card en hebben wij dus in België praktisch een gesloten economie als het aankomt op internet aankopen !

Wat providers de kans geeft te vragen wat ze maar willen.


De meeste Belgen hebben een credit card. Ik moet het wel weten, men eerste job was bij 1 van de 2 bedrijven die de credit cards produceerde *lol*.

Wat wel correct is, dat weinig Belgen het CC gebruiken op het internet. Het komt op maar is nog altijd veel te weinig. We Belgen denken nog altijd te vaak "binnenhuis" voor onze aankopen. Ik ben een paar jaar geleden omgeschakeld om ALL mijn PC hardware in Duitsland te kopen, ik heb zeker 30 a 35% uitgespaart vs in Belgie te kopen. Note: je hebt daar niet eens een CC voor nodig. Cash on Delivery, doen een hoop van hun nu ook.

Back on topic:

Is het een illusie, of is nachtsurfen al actief bij EDPnet? Deze nacht een grote hoop gedownload, en men meter is vanochtent pas geupdate, en is veel minder dan normaal zou moeten zijn.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Volgens mij werkt die meter weer niet of blijft hij staan op 83% (oftewel werkt het nogaltijd op het principe van glijdende meter?), al hoewel ik al veel heb binnengehaald deze nacht :)

Dit nachttarief telt toch alleen voor de nieuwe abonnementen dacht ik, of ook voor de oude abbo's ?

Ik heb namelijk nu nogaltijd een abonnement met de voorwaarden van Adsl2fit.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Tae schreef:Volgens mij werkt die meter weer niet of blijft hij staan op 83% (oftewel werkt het nogaltijd op het principe van glijdende meter?), al hoewel ik al veel heb binnengehaald deze nacht :)

Dit nachttarief telt toch alleen voor de nieuwe abonnementen dacht ik, of ook voor de oude abbo's ?

Ik heb namelijk nu nogaltijd een abonnement met de voorwaarden van Adsl2fit.


Nachttarief is normaal voor iedereen. Gans de meter word normaal veranderd. Zou 30 dagen limiet worden ( met reset op de registratsie datum ) en nachttarrief.
znoppels
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 nov 2003, 21:00
Locatie: Strombeek
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

bij mij is de meter niet gereset geweest op de facturatiedatum...
sunshine2005
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2006, 18:48
Locatie: Riemst

Mijn meter klopt ook niet helemaal,staat op 100%(weer 70 Gb ),normaal krijg je van EDPnet een mail dat ik allang op smallband geplaatst zou zijn,maar nog steeds surf ik er vol op los,en download :-D
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

znoppels schreef:bij mij is de meter niet gereset geweest op de facturatiedatum...


Deze regel is ook pas vanaf februari waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

sunshine2005 schreef:Mijn meter klopt ook niet helemaal,staat op 100%(weer 70 Gb ),normaal krijg je van EDPnet een mail dat ik allang op smallband geplaatst zou zijn,maar nog steeds surf ik er vol op los,en download :-D


Heb je blokjes bijgekocht intussen? Of zit je op 70GB/50GB. Aka 20GB over je limiet?
matx5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 22 mei 2005, 23:02
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

ik heb juist mijn pdf document gekregen met login en paswoord, maar er staat geen informatie in om de router te configureren. Weet iemand waar ik deze kan vinden? (router is: us robotics 9106)
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Het ligt eraan wat je precies wilt configureren maar ik verwacht dat je deze gegevens bedoeld. Welke precies van toepassing zijn op MAX weet ik niet dus je kunt het even proberen.

Algemene informatie

Neutrino, Lepton en Meson

* VPI/VCI
o VPI = 8
o VCI = 35

* DNS servers (naamservers)
o Primaire DNS server = 212.71.8.11
o Secondaire DNS server = 212.71.0.2
o Alternatieve DNS server = 212.71.0.3

* Modulatie/Encapsulatie
o Modulatie = ANSI T1.413
o Encapsulatie = PPPoE LLC


Foton en Baryon met gebruikersnaam en wachtwoord

* VPI/VCI
o VPI = 8
o VCI = 35

* DNS servers (naamservers)
o Primaire DNS server = 212.71.8.11
o Secondaire DNS server = 212.71.0.2
o Alternatieve DNS server = 212.71.0.3

* Modulatie/Encapsulatie
o Modulatie = ANSI T1.413
o Encapsulatie = PPPoA LLC



Foton en Baryon zonder gebruikersnaam en wachtwoord

* VPI/VCI
o VPI
+ PSTN lijn = 8
+ ISDN lijn = 0
o VCI = 35

* DNS servers (naamservers)
o Primaire DNS server = 212.71.8.11
o Secondaire DNS server = 212.71.0.2
o Alternatieve DNS server = 212.71.0.3

* Modulatie/Encapsulatie
o Modulatie = ANSI T1.413
o Encapsulatie = PPPoA LLC
Boss: Why aren't you working.
Me: I didn't see you coming!
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

Ken Losfeld schreef:EDPnet doet het nochtans goed denk ik :)
Afbeelding


Das nog maar klein bier met de groten natuurlijk, maar de cijfers van 2000( zullen wellicht ne nog grotere sprong voorwaarts naar boven laten zien op zn minst de 1000 plus mensen die van A2F zijn overgeklomen denk ik. (*36*9)

maar ook toen konden ze een enorme extra toeloop heel erg vlug verwerken, er was slechts een minimale hick-up merkbaar.

Niet vergeten dat de ex A2F'ers bijna allemaal grootverbruikers waren en dus een bovengemiddelde meerbalasting voor het netwerk van edpnet betekenden.

Chapeau!
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

Type ip-adres
DynamischVast Afstand tot de lokale wijkcentrale:
4899 meter



Het aangeduide product kan een downloadsnelheid tot 1024 kbps en een uploadsnelheid tot 256 kbps halen rekening houdend met uw afstand tot de lokale wijkcentrale. De down- en uploadsnelheid kan niet gegarandeerd worden, gezien deze ook afhangen van de kwaliteit van uw telefoonlijn en van de netwerkbelasting.




euhm ik zit nu toch echt wel al heel lang met een stabiele 4mbit verbinding? :)
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Na wikken en wegen heb ik toch maar gekozen om bij Edpnet te blijven :)

Nu is mijn vraag hoeveel die max configurator afwijkt wat betreft de afstand tussen de centrale. In een vorige berekening wist de max config. mij te zeggen dat ik 2900m v/d centrale zit, en nu is het al 1900m ???

Dus dat wil zeggen dat ik toch over de volle capiciteit van 6mbit kan halen beschikken ???

Ik wil hier toch wel graag een verklaring voor ?
Laatst gewijzigd door Tae op 30 jan 2006, 19:55, 2 keer totaal gewijzigd.
sunshine2005
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2006, 18:48
Locatie: Riemst

@Argentus

Dit is mijn traffic van vandaag over de 100% en ik sta nog steeds op normaal adsl, en heb ook geen mail van EDPnet ontvangen dat ik op smallband zou geplaatst worden,ben oud A2fér daarom de hoge traffic.En daarom extra gb's bijgekocht.

Your network traffic


Download 62099 MB
Upload 12186 MB
Total 74285 MB
Allowed 71680 MB
Used traffic 100%

Detail last 30 days History
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Is er nu eigenlijk iemand die zijn nieuwe activasie gehad heeft, of zijn upgrade van zijn bestaande EDPnet account?
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Als het goed is zou het vandaag geactiveerd worden. Echter zoals je kunt lezen in mijn post onder Belgacom komt er morgen iemand kijken where in God's name onze telefoon aansluiting zit. Zodra de infrastructuur geregeld is zal ik de bevindingen hier posten!
Boss: Why aren't you working.
Me: I didn't see you coming!
Bambike
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 okt 2005, 17:11

Heb mijn pdf-bestand gekregen met alle gegevens en met de melding dat mijn Max6 Dyn-lijn op 2-2 zal geactiveerd worden !
Zit met spanning te wachten !
Radix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 jan 2006, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

mr_willes schreef:Als het goed is zou het vandaag geactiveerd worden. Echter zoals je kunt lezen in mijn post onder Belgacom komt er morgen iemand kijken where in God's name onze telefoon aansluiting zit. Zodra de infrastructuur geregeld is zal ik de bevindingen hier posten!


Hoeveel zal belgacom aanrekenen voor de installatie & maandelijkse bijdrage? Had je daarvoor Telenet ?
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

We hebben gewoon gekozen voor classic dus iets van 17 nog wa in de maand. En ik was er vanuitgegaan bij het aanvragen dat alles goed was (wist toen nog niet dat ik de aansluiting niet kon vinden). Gisteren contact gehad met Belgacom, iemand van de storingsafdeling omdat ik niemand anders te pakken kon krijgen, en die zag dat er een storing op de lijn zat dus die stuurde iemand langs. Nu is het even afwachten op morgen.

Nee daarvoor geen telenet gehad, vorige bewoner heeft alleen gebruik gemaakt van zijn mobiele en de bewoners daarvoor hadden wel telefoon. (ongeveer 3,5 jaar geleden).
Boss: Why aren't you working.
Me: I didn't see you coming!
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

En zie hier mijn nieuwe speeds bij edpnet (zojuist getest):

Your current download speed:
4755kbit/s
or
594kbyte/s Your current upload speed:
501kbit/s
or
63kbyte/s

(nieuwe dyn abbo)

greetz,

Nob
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Had ze liever iets hoger gezien, maar niet slecht.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

flt schreef:Had ze liever iets hoger gezien, maar niet slecht.

Daarvoor moet je heel dicht bij een centrale wonen dan :lol: :wink:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Hier ook een testje gedaan, maar niet zo'n goed resultaten "Nob". :(

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3937 kbit/s or 492 kbyte/s
- Upload speed : 513 kbit/s or 64 kbyte/s
Tue Jan 31 2006 at 21:08:36 UTC+0100


UPDATE: Met ISPMonitor haal ik iets hogere snelheiden, deze meet ook soms 4700Kbps, upload is ltijd even goed.
Laatst gewijzigd door MRC101 op 31 jan 2006, 21:49, 2 keer totaal gewijzigd.
ruben
Pro Member
Pro Member
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 sep 2005, 22:38

normaal gezien wordt m'n abonnement donderdag geactiveerd , en kzit op 550meter van de centrale :-) haal nu 430kb/s met m'n skynet adsl go dus kheb er goede hoop op dat ik vrij goede snelheden ga halen met edpnet , ik post asap resultaten
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

Nog altijd niets ontvangen van nieuwe pdf :(
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
laris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 07 jul 2005, 17:10
Locatie: Hove

|T-J| schreef:Nog altijd niets ontvangen van nieuwe pdf :(


Zelfde hier, bestelling geplaatst op 24-01
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

laris schreef:
|T-J| schreef:Nog altijd niets ontvangen van nieuwe pdf :(


Zelfde hier, bestelling geplaatst op 24-01


Idem hier. Bestelling geplaatst op 23/01 's avonds laat (dus bij de allereersten), en heb er nog helemaal niets van gehoord - zelfs geen email met een bevestiging of geplande leveringsdatum. Er moet zelfs niets aan mijn lijn veranderd worden qua profiel aangezien ik niet sneller kan dan nu het geval is. Op mijn EDPnet zie ik wel dat de bestelling aangekomen is, maar ze hebben mij nog helemaal niets laten weten.

Drie dagen geleden heb ik een email naar support gestuurd omdat ik nog steeds een maandelijkse faktuur kreeg voor extra verbruik, om dit te annuleren. Ook nog steeds geen reaktie. Tot vorige maand kreeg ik telkens binnen de 24u een reaktie - soms zelfs een uur later!
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Iets zegt me dat de helpdesk en administratie enorm druk is ;)

Geef ze wat geduld zou ik zeggen.
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

Een kort berichtje voor de mensen die hun nieuwe snelheden posten. Willen jullie er ook eventjes de afstand tot de centrale bij vermelden ? Dat maakt dat wij ons ook een beeld kunnen vormen wat de snelheidswinst is (of toch zou kunnen zijn).
Zonder die gegevens zijn de cijfers zo relatief.
ruben
Pro Member
Pro Member
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 sep 2005, 22:38

Kartouch schreef:Een kort berichtje voor de mensen die hun nieuwe snelheden posten. Willen jullie er ook eventjes de afstand tot de centrale bij vermelden ? Dat maakt dat wij ons ook een beeld kunnen vormen wat de snelheidswinst is (of toch zou kunnen zijn).
Zonder die gegevens zijn de cijfers zo relatief.


Hier was ik ook al aan het denken , maar dan eventueel nog een stap verder. Om dit topic niet te 'vervuilen' met speedtest kunnen we misschien een nieuw topic starten met daar ALLEEN speedtests in en aan de hand van een poststructuur alle details hierin verwerken ?

Bevoorbeeld :

1) afstand
2) welke website / ftp /
3) op welke uren
4) welke woonplaats
5) hardware
6) ... enz

Slecht voorbeeldje , maar ik denk dat m'n bedoeling duidelijk is :wink: laat maar wat weten als jullie dit een goed idee vinden.

Hopelijk wil iemand anders dan wel de topicstart maken , want jullie kunnen al wel lezen dat ik daar niet zo bepaald in uitblink :lol:
sunshine2005
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2006, 18:48
Locatie: Riemst

Ik vraag mij af,bij mijn bestellingen van My EDPNET staat opleveringsfout!!
en tevens 25/01/2006 Max6 Dyn (012391897) Afwachten oplevering .
Stel ik een vraag aan edpnet info,geeft ze mij een dom antwoord "Migratie kan op laatste dag van reeds gefactureerde periode."
Ja hallo KAN,dus wanneer gaat het nu eindelijk gebeuren??25 januari al aangevraagd.
Iemand nog zoiets meegemaakt?
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

sunshine2005 schreef:Ik vraag mij af,bij mijn bestellingen van My EDPNET staat opleveringsfout!!
en tevens 25/01/2006 Max6 Dyn (012391897) Afwachten oplevering .
Stel ik een vraag aan edpnet info,geeft ze mij een dom antwoord "Migratie kan op laatste dag van reeds gefactureerde periode."
Ja hallo KAN,dus wanneer gaat het nu eindelijk gebeuren??25 januari al aangevraagd.
Iemand nog zoiets meegemaakt?


Uw lijn wordt dus overgezet op de dag van u volgende factuur.
sunshine2005
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2006, 18:48
Locatie: Riemst

Maar waarom dan die opleveringsfout wat ie aan geeft?
Bambike
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 okt 2005, 17:11

Bambike schreef:Heb mijn pdf-bestand gekregen met alle gegevens en met de melding dat mijn Max6 Dyn-lijn op 2-2 zal geactiveerd worden !
Zit met spanning te wachten !


En ja hoor op de beloofde werkt de verbinding !!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Een antwoord van onze Astrid ivm de huidige klanten die upgraden:

Voor bestaande klanten kon een migratie aan een aantal voorwaarden:
Bestaande EDPnet klanten kunnen aan volgende voorwaarden overstappen:
- Klant dient minimaal 1 maand klant te zijn, migratie kan op laatste dag
van reeds gefactureerde periode
- Klant dient de bestelling te plaatsen via My EDPnet met vermelding dat dit om een omzetting gaat (opgelet enkel mogelijk met identieke gegevens als eerste bestelling) Editor Note: EDPnet Upgrade/Downgrade op de eerste pagina onderaan.
- Een nieuw contract wordt aangegaan voor de periode van 1 jaar
- Setup is verschuldigd

Er wordt zoveel mogelijk geprobeerd de huidige logins en paswoorden te
behouden bij migratie van een order.
Dus u zal uw login en paswoord in uw geval behouden.


Daarom dat de omschakeling zo lang duurt bij de sommige huidige klanten, pas als deze maand vervallen is, word je omgeschakeld.

Wat wel grappig is, als je even prutst met je login, dat je het 2de account ( waar je naar overgezet word ) nu al kan gebruiken.

Alsook, 100GB upgrade word idd uitgevoert ( men 2de & toekomstig main account staat op 100GB na aanvraag ).
johnny2020
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 okt 2002, 10:44

Arqentus schreef:Een antwoord van onze Astrid ivm de huidige klanten die upgraden:

Voor bestaande klanten kon een migratie aan een aantal voorwaarden:
Bestaande EDPnet klanten kunnen aan volgende voorwaarden overstappen:
- Klant dient minimaal 1 maand klant te zijn, migratie kan op laatste dag
van reeds gefactureerde periode
- Klant dient de bestelling te plaatsen via My EDPnet met vermelding dat dit om een omzetting gaat (opgelet enkel mogelijk met identieke gegevens als eerste bestelling) Editor Note: EDPnet Upgrade/Downgrade op de eerste pagina onderaan.
- Een nieuw contract wordt aangegaan voor de periode van 1 jaar
- Setup is verschuldigd

Er wordt zoveel mogelijk geprobeerd de huidige logins en paswoorden te
behouden bij migratie van een order.
Dus u zal uw login en paswoord in uw geval behouden.


Daarom dat de omschakeling zo lang duurt bij de sommige huidige klanten, pas als deze maand vervallen is, word je omgeschakeld.

Wat wel grappig is, als je even prutst met je login, dat je het 2de account ( waar je naar overgezet word ) nu al kan gebruiken.

Alsook, 100GB upgrade word idd uitgevoert ( men 2de & toekomstig main account staat op 100GB na aanvraag ).


mijn vorige edpnet plus abonnement is nog niet vervallen,
en sinds gisteren is mijn lijn op 6144/640

Download snelheid is nog niet echt goed.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

johnny2020 schreef:
mijn vorige edpnet plus abonnement is nog niet vervallen,
en sinds gisteren is mijn lijn op 6144/640

Download snelheid is nog niet echt goed.


De line upgrade is buiten EDPnet hun handen he. Dat wordt doorgegeven aan BC of Scarlet, en die doen de upgrade op hun eigen tempo. De migrasie van het ene ( huidige abonement ) naar het nieuwe ( 60GB of 100GB ) word gedaan op de einde maand periode van de huidige abonement. Dat is wat men bedoelt.
Gesloten

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”