Ik probeerde vandaag een v-test te doen door mijn verbruiksgegevens te uploaden, maar krijg nu steeds de melding dat het geen geldige file is.
File word gedownload van de site van fluvius en onaangeraakt geupload naar de vtest. Kwartierwaarden samentellen of apart maakt ook niets uit.
Iemand een idee of die kan bevestigen dat het wel werkt bij hem?
V-test geen geldige csv file
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
- Bedankt: 317 keer
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
- Bedankt: 250 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Bekijk de csv eens op je computer. Misschien zitten er characters in die de v-test parser niet lust, zoals bijvoorbeeld newline characters die je dan eerst moet escapen (\n vervangen door \\n).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik had een aantal weken geleden hetzelfde probleem, maar heb het sindsdien niet meer getest. Ik ging ervan uit dat dit snel opgelost zou zijn, maar blijkbaar toch niet dan.
Zal morgen eens bekijken of ik iets vreemd zie in de csv.
Zal morgen eens bekijken of ik iets vreemd zie in de csv.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 11 keer
Fluvius vond het nodig om het formaat van de csv file te wijzigen, zonder de VREG op de hoogte te stellen.
Na aanpassing van de 1ste lijn lukt het wel.
Vervang header line door:
"Van Datum;Van Tijdstip;Tot Datum;Tot Tijdstip;EAN;Meter;Metertype;Register;Volume;Eenheid;Validatiestatus"
Laat de dubbele quotes wel achterwege.
Na aanpassing van de 1ste lijn lukt het wel.
Vervang header line door:
"Van Datum;Van Tijdstip;Tot Datum;Tot Tijdstip;EAN;Meter;Metertype;Register;Volume;Eenheid;Validatiestatus"
Laat de dubbele quotes wel achterwege.
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
- Bedankt: 317 keer
Dat deed het hem dus, bedankt!
Is dit al gemeld bij de vreg?
Is dit al gemeld bij de vreg?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron