Gratis internet en modem van Tele2 tot aan de aansluiting!

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
Krusty
Member
Member

Net telefoon gehad van Tele2! Ze sturen mij een modem en nog een brief met code op zodat ik tot aan de aansluiting gratis op internet kan! Snap eigenlijk het nut er niet van want ik heb al internet maar dan nog, dit is toch iets wat ik niet had verwacht van Tele2! Blijkbaar was mijn inschrijving een tijdje verloren gegaan en doen ze het daarom! Vreemd, en ben er mss niet veel mee maar toch bedankt Tele2 8)
Ubremoved_2106
Pro Member
Pro Member

gij hebt ervoor een uitstelbrief gehad? die modem die ze sturen... isdat een gewone of de tele2 box ? gij hebt al inet? van welke ISP dan... met een gewone modem op de al activated line?...
Krusty
Member
Member

Ik heb een uitstelbrief gehad ja... Das een gewone modem dat ze sturen! Ik heb al internet van Telenet dusjah :s Kweet echt ni wat het nut daarvan is! Zal wel zien ak die brief krijg!
filipi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Mijn inschrijving was ook verloren gegaan, maar geen gratis modem hier.
Heb gelukkig wel een modem kunen lenen van een buurman.
Mijn snelheid is hier ook dik ok. (meestal 3.3Mbps down)
Maar als ik die verhalen lees van voip over de Tele2 box....mogen ze 'm houden mij part :x
Als ie op de dag vd installatie nie perfekt macheert ---> alles terug meegeven en gewone modem terug in de plaats. (ik hoop dat dat gaat als het nummer al overgezet is die dag...
HANs
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

Mij hebben ze ook een gratis modem beloofd 14 dagen geleden, Ik heb hem nog steeds niet gehad.

Ze sturen u gewoon met een kluitje in het riet. Je zult die modem niet krijgen.
Krusty
Member
Member

HANs schreef:Mij hebben ze ook een gratis modem beloofd 14 dagen geleden, Ik heb hem nog steeds niet gehad.

Ze sturen u gewoon met een kluitje in het riet. Je zult die modem niet krijgen.
Toen we geboren werden hebben we een mond gekregen! En kga die gebruiken om open te doen als die modem er ni komt! :) Simpel toch?
HANs
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

heb ik al gedaan. Laat maar eens weten wanneer je hem gekregen hebt
Krusty
Member
Member

HANs schreef:heb ik al gedaan. Laat maar eens weten wanneer je hem gekregen hebt
Met natuurlijk één keer u mond open te doen gaa het ni lukken 8)
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”