De uitspraken over "the enemy within" waren uitspraken die meermaals waren gedaan op Fox door Trump,CCatalyst schreef: 23 okt 2024, 00:32Ze zegt het op MSNBC, dus ze gaat niemand bereiken die op Trump stemt, maar is toch niet serieus? Trump is 4 jaar President geweest en heeft niets gedaan van media verbieden, socialezekerheid afschaffen etc. Nu ja, doet er dus ook niet toe.
als MSNBC het verhaal verspreid krijgt iedereen het uiteindelijk te zien.
Het is trouwens al langer geweten dat een 2é Trump termijn in niets te vergelijken zal zijn met z'n 1é.
De GOP blijft de standpunten van Trump afzwakken, "hij bedoeld het niet zo.." waarna Trump het 5 minuten later nogmaals gaat herhalen.
Amerikanen die niet weten wat ze met hun Trump stem bereiken moeten dringend hun hoofd uit het zand halen.
Daarom denk ik dat de 'oktober surprize' wel eens kan komen op 5 november wanneer mensen achter het gordijntje staan en hun gedachte voor een laatste keer laten afdwalen richting.. "wil ik echt mijn stem geven aan een veroordeelde crimineel"
De polls kunnen we niet langer op voortgaan dus we kunnen nu reeds met stelligheid ellende verwachten, zo zal Trump
5 minuten na het sluiten van de stembureaus z'n overwinning uitroepen om dan op te roepen om het tellen te stoppen en 'stop the steal' te toeteren etc...
Z'n volgelingen gaan blind mee in het verhaal en we zijn opnieuw vertrokken.
Dat is de voorspelling van 'mijn' poll.