TV box uitzetten
Het werkt, maar ben ik er zeker van dat het ook blijft werken en heeft het geen beperkingen die ik nog niet gezien heb?cadsite schreef: 04 sep 2024, 15:25 Maar mag ik eens een compleet geschift idee voorstellen?
Probeer het eens...
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
Als ik me goed herinner moest de box wel minstens 1x per paar weken (?) online zijn of je toelating voor het kijken zou vervallen. Dit met de laatste box die wel nog met coax moest aangesloten worden voor live tv (dus niet allerlaatste model)
Ik kijk al een paar jaar geen tv uitzendingen meer (geen abo en ook niet via de apps) dus geen flauw idee hoe dat nu zit.
Ik kijk al een paar jaar geen tv uitzendingen meer (geen abo en ook niet via de apps) dus geen flauw idee hoe dat nu zit.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
Dat zal blijven werken ....eversp schreef: 29 sep 2024, 23:25 TV box staat nu al 4 weken uit en de app blijkt nog steeds goed te werken.
De vraag is echter of de TV Box terug zal werken nadat deze zolang heeft uit gestaan

VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Ook de TVbox werkt normaal na vier weken uitgeschakeld te zijn.philippe_d schreef: 30 sep 2024, 01:08 Dat zal blijven werken ....
De vraag is echter of de TV Box terug zal werken nadat deze zolang heeft uit gestaan![]()