Voor de geïnteresseerden die net zoals ik wel eens disney+ nemen en een overschot aan google play tegoed hebben.
Als je je abonnement afsluit via je android gsm kan je dat betalen met je google play tegoed en als je ten laatste 27/09 een abonnement afsluit dan kost het 3 maand slechts €3.99/maand.
Gewoon in je agenda rond 20/12 zetten dat je moet opzeggen of het wordt verlengd aan €13,99.
Disney+
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
Elke vrijdag kan je in de play store een beetje tegoed krijgen en verder heb ik vooral via 'google rewards' nogal wat opgebouwd:lirec schreef: 26 sep 2024, 16:16 Andere vraag: vanwaar verkrijg je elke maand gratis google play-tegoed?
https://surveys.google.com/google-opinion-rewards/
(mijn ref code: BRMDBD5N )
Ik heb er nu zo'n €50 staan en vroeg me af aan wat ik het kon uitgeven. Google one heb ik al en verder ken ik geen apps die ik wil kopen.
Door te zoeken aan wat ik het kon uitgeven ipv verloren te laten gaan vond ik dat ik er ook disney+ mee kon betalen.
Laatst gewijzigd door cadsite 29 sep 2024, 08:56, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
- Bedankt: 508 keer
Heb hier ook ingegaan op het aanbod, en had ook nog Play credit door die mini-enquetes. Heb ook al paar keer een film op YouTube gehuurd op die manier.
Blijft wel jammer dat je geen belwaarde hiervoor kunt gebruiken.
Blijft wel jammer dat je geen belwaarde hiervoor kunt gebruiken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 683 keer
- Bedankt: 156 keer
Leuke anekdote over Google Rewards: in ons dorp is het containerpark naast een BMW-garage. Google Rewards vraagt iedere keer of ik in de BMW-garage geweest ben en iedere keer bevestig ik dat ik een auto gekocht heb 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 153 keer
De link geeft "error 404". Maar ok, thanks, een kijken of die rewards-add irritant is of okcadsite schreef: 26 sep 2024, 20:16 Elke vrijdag kan je in de play store een beetje tegoed krijgen en verder heb ik vooral via 'google rewards' nogal wat opgebouwd:
https://googleopinionrewardsrefer.page. ... R4pNYZDTK9 (=ref link)

update: ook manueel invullen referral "QApU2BcR4pNYZDTK9" werkt niet (momenteel <=> fout in code dus)