CCatalyst schreef: 04 sep 2024, 02:44Wel, toch een en ander verduidelijken.
En dat deed je heel goed, ik zal het weg knippen omdat ik het met je eens ben.
Ik weet dat heel wat van die 'hosts' hun eigen programma hebben en nee ik ga die niet volledig bekijken omdat ze vaak ook gaan
over thema's waar ik geen interesse in heb.
Gelukkig zijn er wel vaak samenvattingen en daar probeer ik er regelmatig 1 van mee te pikken.
Zo vind ik Ari Melber en Rachel Maddow van MSNBC heel goed en hun taalgebruik lust ik graag en er komt geen getoeter of andere schofterigheid aan te pas.
Bij Trump heb ik wel een uitzonderring gemaakt omdat ik enkele korte snippets vh interview zag bij Jesse Dollemore en toen ik hoorde
dat ze uit een lang interview kwamen had ik toch zoiets van..
'ik wil zijn verhaal toch horen' omdat de verkiezingsspeeches die hij doet, tja die kan je na een tijdje zo meedreunen natuurlijk.
Ik hoopte op meer diepte en ben toch op m'n honger blijven zitten.
En Mark Levin had ik ook meer van verwacht, toch een man met een pak ervaring + een 7-tal boeken geschreven.
Als ik dan wat meer ga opzoeken dan zie ik dat die man nog niet zo lang geleden een notoire
'never-Trumper' was.
Kan dan niet anders concluderen dat een Amerikaans brein helemaal anders moet werken dan een Europees.
Neem nu bv. J.D. Vance, nog zo'n heftige 'never-Trumper' in een niet zo ver verleden.
Neem nu enkele van z'n uitspraken over Trump..
Trump is a cynical asshole
America’s Hitler
“Trump is cultural heroin,” and his campaign promises “the needle in America’s collective vein.”
“I think that he’s noxious and is leading the white working class to a very dark place.”
De lijst gaat verder maar ik zal het hierbij laten.
Wat ik wil verduidelijken is hoe kan je nu in godsnaam iemand zo zwaar door de modder sleuren
om een tijdje later zo heftig als maar kan te gaan bootlicken?
Ik zou mezelf niet kunnen aankijken in de spiegel, vandaar mijn vraag is een Amerikaans brein verschillend van het onze?
Een beetje onderzoek is nooit weg..
Enkele regels vh artikel gelezen en dan maar gestopt om te kijken over welke organisatie het hier gaat.
Tja..verder lezen was niet meer nodig.
Simpel vraagje, mocht Trump verkozen worden en hij gaat zoals meermaals beloofd de 'tarrifs' verhogen die uiteindelijk door de consument
dienen betaald te worden.
Gaan we die organisatie dan ook horen denk je?
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,