getest met 10m afstand,muur tussen en over wifi

Ik veronderstel dat er toch een soort agreement is met telenet , andersom zou telenet dit ook niet willen als ze een klant kunnen hebben op het voo grondgebied en orange moet toestemming geven voor de werken. Dacht dat normaal fluvius/wyre die taak had om herstellingen te doen, maar zie vaak een cammointje van Unit-T . . .deze werken normaal op straat en voetpad om problemen op te lossen.payphoneuser schreef: 30 aug 2024, 22:42 Nee Telenet moet eerst het probleem van te zwak signaal oplossen. Maar mijn vertrouwen in Telenet is al lang zoek, en waarom zouden ze veel moeite en kosten doen voor één huis op het einde van de kabel denk ik dan. Kost hen waarschijnlijk meer dan een paar jaar inkomsten uit de vergoeding die ze van Orange krijgen. Ik heb er weinig vertrouwen in en heb voor de zekerheid maar een nieuw Scarlet-abonnement afgesloten.
Zaterdag ochtend 8u37:Kunnen jullie de promo op jullie Internet, 29 euro for life, ook toepassen om mijn bestaande abonnement? Ik heb eveneens 4 GSM abonnementen bij jullie. Mijn klantennummer is 1.xxxxxxx, en het internetabo is 00xxxxxx.
En idd, nieuw contract met aanpassing ontvangen.Hallo,
Excuses voor mijn late reactie. Ik heb een uitzondering kunnen maken en de promotie toegevoegd. Zou je je mailbox willen controleren?
De voorwaarden.. die je ergens op een andere pagina mag gaan opgraven. Op de front page en zelfs bij 'meer info' staat letterlijk "€29 for life".devilkin schreef: 31 aug 2024, 13:32 De voorwaarden lijken me duidelijk. Of dit bedrieglijke reclame is ... moet een gemachtigde instantie zich over uitspreken.
Momenteel bij Base à €27 per maand. Limiet van 300GB en max 50 Mbps down en 5 up, maar voor ons blijkbaar voldoende.buthead schreef: 31 aug 2024, 16:27 Gewoon van genieten zolang het kan en verder wachten op fiber of betere aanbiedingen
Eerste jaar zal prijs niet aangekomen worden zeker met scherpe aanbod van anderen
Vergeet niet ze maken amper winst en willen de klanten zo lang mogelijk houden.
Vergeet niet
Installatie kost
Onderdelen niu en modem
Hun lease kost aan TN
Denk dat je wel een jaar goed zit
Telenet zelf biedt ook maar 10Mbit en 20Mbit UP bij hun lagere abonnementen. Enkel het duurste geeft 40Mbit momenteel.Umpalumpa schreef: 01 sep 2024, 23:05 Serieus aan het twijfelen hier. Momenteel bij MV - 89 down, 36 up. Is die 14 up bij Hey voldoende om me twee thuis te werken, videocalls etc.? Iemand ervaringen, bij voorkeur in het Leuvense?
Was drie weken terug ook 2 weken wachten. De techniekers van orange zullen zolang volgeboekt zijn zeker? Of mogelijk krijgen orange klanten ook voorrang?streulma schreef: 02 sep 2024, 10:51 Heb ik een vermoeden dat Hey een installatie wacht periode van 2 weken aanhoud? Dit zei men mij toch bij de klantendienst.
Misschien krijgen de klanten van Oranje voorrang en worden in de gaatjes van de planning de Hey! klanten tussen genomen. Je betaalt een stuk minder, dus ergens moet het verschil zitten.streulma schreef: 02 sep 2024, 10:58 De uitleg was, wij zijn verplicht 2 weken te wachten, anders zal u 59 Euro aangerekend worden.
Jouw situatie verschilt dan van de mijne. Hier stabiel de hele klok rond. Kan het ook zien in de graphs van mijn backup dat die permanent de klok rond 15Mbps upload draait.raf1 schreef: 02 sep 2024, 16:27 Ik schreef "tijdens de piekuren". Probeer vanavond om 22u nog eens of je langer dan een half uur een continue 15 Mbps upload haalt.
Zou dat niet zijn omdat je normaal 2 weken bedenktijd hebt als je iets online bestelt?streulma schreef: 02 sep 2024, 10:58 De uitleg was, wij zijn verplicht 2 weken te wachten, anders zal u 59 Euro aangerekend worden.
raf1 schreef: 02 sep 2024, 16:27 Ik schreef "tijdens de piekuren". Probeer vanavond om 22u nog eens of je langer dan een half uur een continue 15 Mbps upload haalt.
Code: Selecteer alles
[ 5] 1797.00-1798.00 sec 1.69 MBytes 14.2 Mbits/sec
[ 5] 1798.00-1799.00 sec 1.59 MBytes 13.4 Mbits/sec
[ 5] 1799.00-1800.00 sec 1.72 MBytes 14.4 Mbits/sec
[ 5] 1800.00-1800.52 sec 800 KBytes 12.6 Mbits/sec
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[ ID] Interval Transfer Bitrate
[ 5] 0.00-1800.52 sec 2.95 GBytes 14.1 Mbits/sec
Een week verder en er is nog niks gebeurd, en het duurt 3-4 dagen eer je een nietszeggend antwoord krijgt van hey! support. Mijn vrees wordt bewaarheid. Gelukkig heeft mijn backup-optie Scarlet wel bevestigd dat ze volgende week activeren.payphoneuser schreef: 27 aug 2024, 12:55 De technieker van hey! (lees Orange) is bij mij langsgeweest, maar helaas is het signaal op de kabel te zwak en moet er eerst een netwerkinterventie van Telenet gebeuren. Als dat maar goed komt...
Als het een troost is, bij mijn buren heeft het bijna een jaar geduurd voordat ze de coax gerepareerd hadden die bij fiberklaar werken beschadigd was.payphoneuser schreef: 03 sep 2024, 05:51Een week verder en er is nog niks gebeurd, en het duurt 3-4 dagen eer je een nietszeggend antwoord krijgt van hey! support. Mijn vrees wordt bewaarheid. Gelukkig heeft mijn backup-optie Scarlet wel bevestigd dat ze volgende week activeren.payphoneuser schreef: 27 aug 2024, 12:55 De technieker van hey! (lees Orange) is bij mij langsgeweest, maar helaas is het signaal op de kabel te zwak en moet er eerst een netwerkinterventie van Telenet gebeuren. Als dat maar goed komt...
Bezint dus eer ge begint met hey!
Ja, dat was idd niet bijster slim, het was misschien omdat ik eigenlijk nog nooit problemen had bij een providerwissel én door het feit dat hier ooit al Telenet aangesloten was. Maar in die 5 jaar is de kabel, of althans het signaal erop, slecht gewordenFlippi schreef: 03 sep 2024, 06:50 Ik zou in elk geval nooit de huidige leverancier van mijn internet opzeggen voordat de nieuwe geactiveerd is.
Niemand die het weet, maar had je bij Telenet of Orange besteld, dan zat je misschien ook in dezelfde situatie met die slecht werkende coax in jouw straat.