Planned works

Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Dus als dat correct is is het evenzeer correct dat ik mijn abbonement mag opzeggen in het geval mijn belgacom lijn (door belgacom zelf uiteraar) goed bevonden word en mijn downloadsnelheid erbarmelijk laag zou zijn.

K, er is geen SLA maar zoals ik reeds aanghaal, is er een reclame politiek in de FaQ die de mogelijk toekomstige klanten het gevoel geeft dat 420Kbps haalbaar is doch niet per defenietie, maar dat het wel ong daarrond zal zijn.

Dit wil dus zeggen dat als ik 'slechts' 20Kbps haal dat ik dit kan klasseren als het niet nakomen van de gevraagde diensten dit volgens art. 5.2 van de algemene voorwaren.

Nogmaals IK ben een tevreden klant. Maar mensen kijk nu eens goed! indien je echt niet tevreden bent, kan en mag je stoppen met RealDSL.
Stop nu dan toch eens met het forum hier te bevuilen met zulke posts, u hebt genoeg rechten om er tegen in te gaan.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

bjansens schreef:
prodata schreef:Opzeggen die handel dus, nog eventjes dan wel goed opletten want er staat iets in de algemene voorwaarden wat ik als klant niet hoef te weten, namelijk de onderliggende dienstverlening.
Indien RealROOT zegt dat daar de fout zit heb je niets te zeggen

Code: Selecteer alles

RealROOT BVBA is niet aansprakelijk voor gebreken in hoofde van Belgacom waardoor de goede werking van de RealROOT-Dienst in het gedrang komt.


Maar RealROOT probeer dit maar eens te staven bij een rechter! Daar heeft een klant NIETS mee te zien met die onderligende dienstverlening + er zijn changes genoeg gemaakt op korte termijn waardoor dit laatste punt ook in het niets valt.

Euh, dit is relatief dubbelzinnig, maar wel correct. Waar dat op slaagt is het feit dat de de klant een lijn huurt bij BGC, en dat als die lijn van slechte kwaliteit is, dat niet de schuld van RealROOT is.


... 'k zou zeggen van, ... zet dat dan zo op realdsl.be of licht het erges bij, want het klinkt nogal alsof ge automatisch de schuld op Belgacom steekt als er iets niet gaat :!:

information or desinformation, that's up to you RealDSL :|

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Hypoliet
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jan 2006, 23:25

Wie heeft er al de brief gehad van Realroot om "@realdsl.be" achter de gebruikersnaam bij te zetten? Daar zeggen ze dat het dus nodig is omdat ze naar hun eigen netwerk overschakelen. Van wanneer worden de abonnees dan op dat nieuwe netwerk gezet en wanneer wordt de 119-cap dan opgeheven?

(En het is wel degelijk een CAP omdat je de snelheid hard limiteert (dmv pipe) en geen weighting of priority toepast (queue), of die Cap nu statisch gezet wordt of dynamisch a.d.h. van een QoS-toestand maakt niets uit.)
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 maa 2004, 17:05

er is ee nmail van rondgegaan en het staat ook op het nieuws van support.realds.be

was nodig vanaf januari/februari..
ro0tz
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:48

Ik ben pas klant bij FullADSL, en ik heb horen zeggen dat hun netwerk in handen is van RealROOT.
Kan iemand mij alsjeblieft zeggen of het normaal is dat ELKE avond, vanaf 18u ongeveer, mijn ping latency naar 200ms schiet ipv 20ms, naar ELKE Belgische server, en buitenlandse servers het dubbele daarvan!
Gaat RealDSL hier nog iets aan fixen, of mogen we gewoon na 18u niet meer gamen?
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

ik heb het gevoel dat ofwel de routing in de prak draait en ofwel een link niet meer werkt maar word bij erg veel server langs amerika geleid, zelfs belgische servers. vandaar de hoge ping
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ro0tz schreef:Ik ben pas klant bij FullADSL, en ik heb horen zeggen dat hun netwerk in handen is van RealROOT.
Kan iemand mij alsjeblieft zeggen of het normaal is dat ELKE avond, vanaf 18u ongeveer, mijn ping latency naar 200ms schiet ipv 20ms, naar ELKE Belgische server, en buitenlandse servers het dubbele daarvan!
Gaat RealDSL hier nog iets aan fixen, of mogen we gewoon na 18u niet meer gamen?


Richt u tot de FullADSL helpdesk ! RealDSL gaat hier nix aan fixen !!!! Realroot is de second line, richt u eerst tot de first line van fulladsl !!!
elkantara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 jan 2006, 22:34

ditCh schreef:Richt u tot de FullADSL helpdesk ! RealDSL gaat hier nix aan fixen !!!! Realroot is de second line, richt u eerst tot de first line van fulladsl !!!


Wordt jij daar eigenlijk voor betaald om op internet fora RealRoot / RealDSL te verdedigen en verwarring te stichten? Werk jij voor RealRoot? Of behoor jij tot het zattevrienden / studenten entourage waarmee de "world class" ISP RealRoot zich mee omringt?
ro0tz
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:48

Ik heb tot nu toe al niks dan problemen gehad met FullADSL, maar bij FullADSL reageren ze gewoon niet op mijn emails, en op het forum hadden ze mij gezegd dat het FullADSL netwerk onder beheer staat van RealROOT, dus lijkt het me logisch om dit eventjes in het RealDSL/RealROOT subforum te komen melden.
Of dient dit forum enkel om positieve dingen te zeggen?
Het feit is dat mijn ADSL verbinding, en die van vele andere RealDSL en FullADSL klanten, in de avond heel erg traag en onstabiel wordt.
Graag zou ik gewoon willen informeren of dat RealROOT daar van op de hoogte is, en of die problemen in de nabije toekomst zullen verbeteren.
Want ik zit nu dus wel voor 1 jaar vast bij FullADSL.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

elkantara schreef:Wordt jij daar eigenlijk voor betaald om op internet fora RealRoot / RealDSL te verdedigen en verwarring te stichten? Werk jij voor RealRoot? Of behoor jij tot het zattevrienden / studenten entourage waarmee de "world class" ISP RealRoot zich mee omringt?


Ik word hier niet voor betaald nee, ik hecht er gewoon belang aan dat mensen met bepaalde vragen bij de juiste dienst / ip terechtkomen. Ik sticht net GEEN verwarring, mensen verwarren RealDSL met Fulladsl.

RealDSL is adsl product van RealROOT, Fulladsl daarentegen is een product van signpost, met een eigen helpdesk .... hun ip transit loopt ecther wel over het RealROOT netwerk. Ik verdedig hier trouwens niets, ik vind het gewoon belangrijk dat er een juist beeld geschept wordt (al dan niet positief).
ro0tz
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:48

Maar dat is het juist, ik heb klachten ivm RealROOT.
Dus kan ik kiezen tussen het RealDSL forum, en het "diverse ISP" forum.
Dan is het toch logisch dat deze problemen beter thuishoren op het RealDSL forum, aangezien dat een dochter-onderneming is van RealROOT?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ro0tz schreef:Maar dat is het juist, ik heb klachten ivm RealROOT.
Dus kan ik kiezen tussen het RealDSL forum, en het "diverse ISP" forum.
Dan is het toch logisch dat deze problemen beter thuishoren op het RealDSL forum, aangezien dat een dochter-onderneming is van RealROOT?


Nee dit klopt niet, jij hebt klachten over hoge pings op je FULLADSL verbinding ... je moet je dus richten tot FullADSL, en zij moeten dan de nodige stappen naar RealROOT toe nemen. Ze gaan nooit oor hebben naar je probleem aangezien zij de toeleverancier zijn voor FullADSL.

Tis net zoals je auto, stel dat je stuur opeens vreemd gaat doen ga je toch contact opnemen met de constructeur en niet met het toeleveringsbedrijf dat het stuur gemaakt heeft. Dit is net hetzelfde ... RealROOT gaat nooit naar je problemen met je fulladsl luisteren aangezien fulladsl een eigen helpdesk heeft.
elkantara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 jan 2006, 22:34

ditCh schreef:Ik word hier niet voor betaald nee, ik hecht er gewoon belang aan dat mensen met bepaalde vragen bij de juiste dienst / ip terechtkomen. Ik sticht net GEEN verwarring, mensen verwarren RealDSL met Fulladsl.


Mensen verwarren helemaal niets. Mensen beginnen eindelijk door te hebben dat het allemaal één en dezelfde pot nat is, en dat weet jij als ex RealDSL jobstudent heel goed. Zoals je ook weet dat er geen "first" of "second" line support is bij RealDSL / RealROOT. Je was immers zelf als student na je uren op je eentje de volledige helpdesk (sic) van RealDSL. Doen alsof dat niet zo is, dat is verwarring stichten. Je weet beter.

ditCh schreef:RealDSL is adsl product van RealROOT, Fulladsl daarentegen is een product van signpost, met een eigen helpdesk .... hun ip transit loopt ecther wel over het RealROOT netwerk. Ik verdedig hier trouwens niets, ik vind het gewoon belangrijk dat er een juist beeld geschept wordt (al dan niet positief).


Inderdaad, de Fulladsl transit loopt via RealROOT, en dat is exact het probleem dat aangekaart wordt. Namelijk dat het "internationale netwerk" van RealROOT eigenlijk lucht is.

Het juiste beeld is dat RealROOT / RealDSL een stelletje amateurs is die hun klanten belazeren. Ze staan gekend in het wereldje als oplichters, bedriegers en cowboys.

Dus stop met dat onvoorwaardelijk verdedigen van je vriendjes bij RealROOT.
ro0tz
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:48

Echt zo klote dat ik daar NU pas achterkom dat FullADSL met RealROOT samenwerkt :-(
Mij hadden ze eerst gezegd dat FullADSL een Belgacom-lijn gebruikte, dus dacht ik dat de kwaliteit wel goed zou zijn.
En nu zit ik voor 12 maanden vast met zo'n prutsers :-( :-(
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

elkantara schreef:Mensen beginnen eindelijk door te hebben dat het allemaal één en dezelfde pot nat is, en dat weet jij als ex RealDSL jobstudent heel goed. Je was immers zelf als student na je uren op je eentje de volledige helpdesk (sic) van RealDSL. Doen alsof dat niet zo is, dat is verwarring stichten. Je weet beter.


Informeer uzelf beter, ik was daar geen jobstudent ... en heb daar al een hele tijd nix meer mee te maken, heb geen reden om RealROOT te verdedigen. Dus voor dat je weer met modder gooit, informeer uzelf beter.
elkantara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 jan 2006, 22:34

ditCh schreef:Informeer uzelf beter, ik was daar geen jobstudent ... en heb daar al een hele tijd nix meer mee te maken, heb geen reden om RealROOT te verdedigen. Dus voor dat je weer met modder gooit, informeer uzelf beter.


OK je was geen jobstudent. Je was gewoon een student die na zijn uren als helpdesk voor RealDSL fungeerde ... Het was wellicht een vriendendienst.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

elkantara schreef:OK je was geen jobstudent. Je was gewoon een student die na zijn uren als helpdesk voor RealDSL fungeerde ... Het was wellicht een vriendendienst.


Nog altijd niet correct kerel ... ik heb daar voltijds betalend gewerkt ... leer u informeren !!!

Ik ben reeds in 2004 afgestudeert !
ro0tz
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:48

Al ben je de baas van RealROOT, dat doet niks aan het feit dat ze hun eigen netwerk niet fatsoenlijk geregeld krijgen.
elkantara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 jan 2006, 22:34

ditCh schreef:Nog altijd niet correct kerel ... ik heb daar voltijds betalend gewerkt ... leer u informeren !!!

Ik ben reeds in 2004 afgestudeert !


Maakt allemaal niet uit. Wat wel belangrijk is voor de forumbezoekers is dat ze weten dat:

1. Jij bij RealROOT gewerkt hebt
2. Jij tot het vriendenclubje van RealROOT behoort
3. De leugens van RealROOT hier verder blijft verdedigen
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Iedereen weet hier dat ik bij RR gewerkt heb, ik verdedig hier geen leugens, ik heb de lieve jongen gewoon uitgelegd dat hij vast meer succes gaat hebben door de fulladsl helpdesk te contacteren als hier commentaar te geven op RealROOT (al dan niet gegrond).

ps: realroot heeft geen vriendenclubje denk ik
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

elkantara schreef:
ditCh schreef:Nog altijd niet correct kerel ... ik heb daar voltijds betalend gewerkt ... leer u informeren !!!

Ik ben reeds in 2004 afgestudeert !


Maakt allemaal niet uit. Wat wel belangrijk is voor de forumbezoekers is dat ze weten dat:

1. Jij bij RealROOT gewerkt hebt
2. Jij tot het vriendenclubje van RealROOT behoort
3. De leugens van RealROOT hier verder blijft verdedigen


Mag ik dan vragen wat ik ben?
Aangezien jij blijkbaar meer weet dan ik...

Ik ben een zeer tevreden klant van RealDSL alsook van Packetnet (packetnet gebruikt het RealROOT Voip systeem)

Ik zie geen enkele reden waarom er zo gehamerd moet worden op RealROOT. Het feit dat ik per maand meer dan 100 GB kan downloaden en een Fixed IP krijg (ok mijn snelheden varieren ook van 100 tot 350kbps) maar vind ik dat erg, nee hoor. Omdat ik nog steeds beter af ben met RealROOT dan met Telenet of Belgacom.
En als je uit het niets alles verwacht geef ik toch dat je je best niet richt tot RealDSL. Maar dan zou ik als ik jou zo sick hoor klagen gewoon verhuizen naar Nederland...
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Laten we een beetje beleefd blijven tegenover elkaar!
Laat ook de discussies niet te persoonlijk worden, daar heeft niemand baat bij!
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
doolbyd
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 sep 2005, 10:58

Komt er ooit nog een stop aan die cap op poort 119 ?
Ik heb respect voor deze tijdelijk oplossing en leef deze cap na alhoewel usenet ook op andere poorten te bereiken is. Middels test op de andere poorten blijkt nu dat deze ook deels gecapped zijn daar de snelheid ook rond de 120kb bedraagt (voorheen 300+).

Enig antwoord van realroot ?


Edit : blijkbaar is dit geen cap op de andere poorten daar het surfen,... eveneens verschrikkelijk traag gaat.
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

elkantara schreef:
ditCh schreef:Nog altijd niet correct kerel ... ik heb daar voltijds betalend gewerkt ... leer u informeren !!!

Ik ben reeds in 2004 afgestudeert !


Maakt allemaal niet uit. Wat wel belangrijk is voor de forumbezoekers is dat ze weten dat:

1. Jij bij RealROOT gewerkt hebt
2. Jij tot het vriendenclubje van RealROOT behoort
3. De leugens van RealROOT hier verder blijft verdedigen

Iets wat ik mij al een tijdje afvraag elkantara = kloon van r*whatever* ?

Viel mij op dat het moment dat r*whatever* hier zijn afscheid aankondige opeens een nieuwe opstond (geregistreerd enkel actief in RealDSL forum) en direct r*whatever* ging bewierroken en de rol van r*whatever* over zich nam.

Of het is toeval maar ik heb zo aan mijn linkerteen het gevoel dat jullie zich wel dit alles heel fanatiek en persoonlijk oppakken. Om mensen trouwens "persoonlijk" aan te gaan vallen omwille van het slecht functioneren van een ISP gaat er bij mij eigenlijk niet in. K'zie het verband niet. Ik heb al eerder het gevoel dat achter de acties van mensen zoals elkantara en r*whatever* dat daar veel meer achterzit... .

Laat mij zeggen dat ik durf betwijfelen dat het te maken heeft dat men de mensen wil "vrijwaren" of waarschuwen voor de hel van RealDSL. Vooral als je die mensen in elke thread eigenlijk gaat ridiculiseren en idiotiseren.

Soit ik werk niet voor RealDSL (nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren) ben geen klant (en zal het gezien de problemen ook nooit worden) maar het valt mij wel op.
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Ik heb al eerder het gevoel dat achter de acties van mensen zoals elkantara en r*whatever* dat daar veel meer achterzit...


idd, realroot is op de eerste plaats een aanbieder van goedkope hostingsolutions. Ze richten zich vooral op het segment media/jongeren/adult en zijn daarin vrij goed aan het boeren. Onder hun klandizie kunnen ze grote klanten rekenen zoals GUNK, woestijnvis, TMF, zattevrienden.be enz...

Vaak bieden ze zeer scherpe prijzen en voorwaarden en dit is rarara een doorn in het oog van de concurrentie! Ik zeg niet dat figuren als r*weetikveel* daat iets mee te maken hebben maar ik zou er niet van verschieten!

Realdsl is eigenlijk maar een extraatje dat ze hebben uitgevonden wegens onbenutte bandbreedte. Deze wordt nu benut door de realdsl klanten en raad eens... ook daarin zijn ze weer vooruitstrevend en bieden ze voorwaarden waar de concurrentie niet aan kan tippen.
ro0tz
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:48

Dus ze zijn ZO fantastisch, dat ik (en vele andere klanten) elke avond 500ms ping heb naar alle servers, en mijn snelheid van de gewoonlijke 2megabit naar 200kilobit gaat?
Fantastisch!
Ik heb waanzinnig veel spijt dat ik niet eerder wist dat RealROOT achter het abonnement van FullADSL zat, anders had ik het nooit gepakt.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ro0tz schreef:Dus ze zijn ZO fantastisch, dat ik (en vele andere klanten) elke avond 500ms ping heb naar alle servers, en mijn snelheid van de gewoonlijke 2megabit naar 200kilobit gaat?
Fantastisch!
Ik heb waanzinnig veel spijt dat ik niet eerder wist dat RealROOT achter het abonnement van FullADSL zat, anders had ik het nooit gepakt.


Nu haal je het weer door elkaar: fulladsl is van SIGNPOSt !! Richt je klachten tot hen, zij moeten je een goede verbinding aanbieden, wat hun toeleveranciers zijn doet er niet toe !
ro0tz
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:48

ditCh schreef:
ro0tz schreef:Dus ze zijn ZO fantastisch, dat ik (en vele andere klanten) elke avond 500ms ping heb naar alle servers, en mijn snelheid van de gewoonlijke 2megabit naar 200kilobit gaat?
Fantastisch!
Ik heb waanzinnig veel spijt dat ik niet eerder wist dat RealROOT achter het abonnement van FullADSL zat, anders had ik het nooit gepakt.


Nu haal je het weer door elkaar: fulladsl is van SIGNPOSt !! Richt je klachten tot hen, zij moeten je een goede verbinding aanbieden, wat hun toeleveranciers zijn doet er niet toe !


Het enige wat FullADSL kan doen, is de info doorgeven aan RealROOT.
Het is de taak van RealROOT om het probleem om te lossen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Wel ... zie jij een firstline helpdesk nummer dat naar RealROOT gaat ? Gewoon hier wat liggen roepen gaat niet helpen, richt je tot de fulladsl helpdesk !

Als telenet problemen heeft met hoge pings naar bv us, over hun cogent link, ga je dan ook ff cogent contacteren ? Ik dacht het niet hé !
ro0tz
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:48

Lol echt grappig manneke zijt gij.
Denk je dat ik FullADSL nog niet gecontacteerd heb?
Ik heb contact opgenomen met:
* FullADSL
* Belgacom
* Academic Broadband/Signpost
* RealROOT
Dus ik denk wel dat ik moeite genoeg gedaan heb.
Het probleem blijft bestaan omdat:
* ze bij RealROOT te dom zijn om het op te lossen
* ofwel te lui zijn om het op te lossen

Maar zover ik weet, dient een forum om over zo'n dingen te praten, en informatie met elkaar te delen.
Als het u niet aanstaat, lees er dan gewoon langs.
Het komt er op neer dat RealROOT zijn netwerk dikke shit is.
Dan moogt gij zitten zagen over 1e support line en 2e support line, daar heeft niemand niks aan.
Laatst gewijzigd door ro0tz 03 feb 2006, 12:12, in totaal 1 gewijzigd.
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

ro0tz schreef:
ditCh schreef:
ro0tz schreef:Ik heb waanzinnig veel spijt dat ik niet eerder wist dat RealROOT achter het abonnement van FullADSL zat, anders had ik het nooit gepakt.


Nu haal je het weer door elkaar: fulladsl is van SIGNPOSt !! Richt je klachten tot hen, zij moeten je een goede verbinding aanbieden, wat hun toeleveranciers zijn doet er niet toe !


Het enige wat FullADSL kan doen, is de info doorgeven aan RealROOT.
Het is de taak van RealROOT om het probleem om te lossen.


Zou je je niet beter tot Electrabel richten? Zij leveren namelijk de elektriciteit waar RealROOT op draait.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ro0tz schreef:Maar zover ik weet, dient een forum om over zo'n dingen te praten, en informatie met elkaar te delen.
Als het u niet aanstaat, lees er dan gewoon langs.


Plaats uw ongenoegen dan in het FULLADSL subforum (of overige isp's), en niet onder RealDSL !
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

elke avond 500ms ping heb naar alle server


Ja dat weten we onderhand al wel. Wat hoop je daar nu mee te bereiken met hier 500 keer hetzelfde te posten in de verkeerde subfora. Je hebt geluk dat de mods hier zo lui zijn of je had al lang een ban!

Als je er trouwens zo veel spijt van hebt zeg dan het contract op, als je het wat goed kan uitleggen kan dit misschien zelfs zonder verbrekingsvergoeding en anders betaal je die en zet je je daarover.
We doen allemaal wel eens een miskoop maar daar zo over komen jammeren, jong toch verman jezelf.
ro0tz
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:48

Lol dus hier mogen enkel positieve dingen besproken worden?
Bende zielige kneuzen :)
RealROOT zuigt, RealDSL zuigt, en daardoor zuigt FullADSL ook.
Je mag de schuld proberen door te schuiven zoveel je wil, het is RealROOT die verantwoordelijk zijn voor de kwaliteit van het netwerk.
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

flakey schreef:Je hebt geluk dat de mods hier zo lui zijn of je had al lang een ban!

En jij bij deze dus ook :lol:
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

En jij bij deze dus ook


Oh ja, waarom dan?
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

ro0tz schreef:Lol dus hier mogen enkel positieve dingen besproken worden?
Bende zielige kneuzen :)
RealROOT zuigt, RealDSL zuigt, en daardoor zuigt FullADSL ook.
Je mag de schuld proberen door te schuiven zoveel je wil, het is RealROOT die verantwoordelijk zijn voor de kwaliteit van het netwerk.


Ik ben realdsl klant he,
Is toch wel raar dat ik geen hoge pings heb, toch wel raar als ik belgische gameservers ping ik zeer goede respose time heb, toch wel raar dat ik maar 2 Realroot hop's paseer en vervolgs op het Bnix netwerk zit.

Ik bedoel, als ik dat kan aan deftige sneheden is het zeker geen 'algemene' pech.

Indien je van realdsl de service en uptime verwacht dan van telenet, ga dan naar telenet aub, ik denk dat iedere RealDSL-er het daarmee eens is.
RealDSL = Budget.
Dat weet iedereen, dus wil je die goede service en uptime ga dan naar
telenet =NOT budget = goede uptime = goede speeds

Negatieve comentaar mag zeker, maar moet tot iets leiden, en dat mis ik in jou argumentatie.

Je mag ongenoegen uiten maar hoeft niet persoonlijk te gaan doen door:

- LOL gij zijt een grappig mannke
- S*cks
- enz...

Das niet wat userbase is...
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

flakey schreef:
En jij bij deze dus ook


Oh ja, waarom dan?


Was gewoon een grapje, omdat je de mods lui noemde :wink:
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Was gewoon een grapje, omdat je de mods lui noemde

Ah, ok. Maar geef toe hoe hier mag gethreadcrapt en gescholden worden, niet echt gezellig vind ik. Maar ja met zo'n mensen moet je gewoon medelijden hebben, 't is uit onmacht dat ze zo doen.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ro0tz schreef:Dus ze zijn ZO fantastisch, dat ik (en vele andere klanten) elke avond 500ms ping heb naar alle servers, en mijn snelheid van de gewoonlijke 2megabit naar 200kilobit gaat?
Fantastisch!
Ik heb waanzinnig veel spijt dat ik niet eerder wist dat RealROOT achter het abonnement van FullADSL zat, anders had ik het nooit gepakt.


Is fulldsl niet overgenomen door scarelet???? Laten we eerlijk zijn voor de overname was het altijd perfect ! Waar denk je dan dat het schoentje wringt..

Weet je wat je doet richt je tot belgacom want dat is de bron van alles en telenet solutions.. http://www.prodata.be/realdsl/ hier kijk hier eens naar je moet dus nog naar telenet solutions bellen. Die ben je vergeten ! En wat denk je van scarelet..
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”