hey! internet voor 29 €/maand levenslang

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

De technieker van hey! (lees Orange) is bij mij langsgeweest, maar helaas is het signaal op de kabel te zwak en moet er eerst een netwerkinterventie van Telenet gebeuren. Als dat maar goed komt...
A teaspoon of baking
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 9 keer
Provider

Hier is het zonet, via de chat op hun website, ook gelukt om als bestaande klant de korting van €10 te krijgen. Al kostte hier hier wat meer moeite als bij @pfuhu .
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 68 keer

Vandaag was d-day voor overstap van Base naar Hey, en als het goed is, mag het ook gezegd worden. Sms'je gekregen dat technieker onderweg was, half uurtje later aan de deur. Interventie heeft een goed half uur geduurd. Technieker was de straat nog niet uit, of ik kreeg een bericht van Base om de opzeg te bevestigen (had Easy Switch gevraagd) en label om de Base modem terug te sturen. En op hetzelfde moment kwam een mailtje met info om mijn 'Hey' klantenzone aan te maken. Dat is gelukt en het product staat er correct met de 10 euro korting. Snelheid (regio Vlaanderen) is in de praktijk 141/14, ik merk in gebruik geen verschil met Base. Modem is een 'livebox cable' van Technicolor, waar je zowat alles zelf kan instellen/bekijken. Daarvoor alleen al de moeite om over te stappen :-)

Had eigenlijk op 5 minuten klaar kunnen zijn, maar al het werk van de Telenet technieker van 3 maand geleden werd nagekeken/opnieuw gedaan (nochtans was alles nieuw: koppelstukken, versterker, coax kabel tussen versterker en modem). Kabel losmaken van versterker om signaal te meten, 'champignon' op straat open gooien en ook daar de boel weer losmaken om er zo'n knoert van een filter op te zetten, hoewel het nut daarvan me totaal ontgaat, die van Telenet had er ook geen filter op gezet en zou niet weten wat ik zonder die filter extra zou kunnen doen (welgeteld 2 zenders bekijken via dvb-c??) Lijkt me zonde van de tijd, het werk en de materialen. Maar buiten die filter, begrijp ik het wel: die mens is er toch, kan evengoed alles nakijken want voor hetzelfde geld bel ik 's avonds al dat er iets niet werkt en mogen ze weer iemand sturen...
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
Bedankt: 140 keer

Zeer bekwame Orange technieker was zojuist hier voor de installatie.
Ging zeer grondig te werk: tap (paddestoel) gecontroleerd, NIU mooi vastgehangen, alles getest, foto’s genomen en even later kreeg ik van Hey het rapport binnen van alles wat hij had gedaan.

Volle snelheid, signalen oké. En de -€10 korting staat netjes in de klantenzone bij Hey.

Edit: EasySwitch is ook gelukt. Sms en mail van gehad.
Ik kon Base niet kiezen als naam operator maar wel Telenet.

Super content met Hey! 👍🏻
Laatst gewijzigd door Ptoeneigh 27 aug 2024, 15:03, in totaal 1 gewijzigd.
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 141 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider

Steven_09 schreef: 27 aug 2024, 14:10 Vandaag was d-day voor overstap van Base naar Hey, en als het goed is, mag het ook gezegd worden. Sms'je gekregen dat technieker onderweg was, half uurtje later aan de deur. Interventie heeft een goed half uur geduurd. Technieker was de straat nog niet uit, of ik kreeg een bericht van Base om de opzeg te bevestigen (had Easy Switch gevraagd) en label om de Base modem terug te sturen. En op hetzelfde moment kwam een mailtje met info om mijn 'Hey' klantenzone aan te maken. Dat is gelukt en het product staat er correct met de 10 euro korting. Snelheid (regio Vlaanderen) is in de praktijk 141/14, ik merk in gebruik geen verschil met Base. Modem is een 'livebox cable' van Technicoloro, waar je zowat alles zelf kan instellen/bekijken. Daarvoor alleen al de moeite om over te stappen :-)

Had eigenlijk op 5 minuten klaar kunnen zijn, maar al het werk van de Telenet technieker van 3 maand geleden werd nagekeken/opnieuw gedaan (nochtans was alles nieuw: koppelstukken, versterker, coax kabel tussen versterker en modem). Kabel losmaken van versterker om signaal te meten, 'champignon' op straat open gooien en ook daar de boel weer losmaken om er zo'n knoert van een filter op te zetten, hoewel het nut daarvan me totaal ontgaat, die van Telenet had er ook geen filter op gezet en zou niet weten wat ik zonder die filter extra zou kunnen doen (welgeteld 2 zenders bekijken via dvb-c??) Lijkt me zonde van de tijd, het werk en de materialen. Maar buiten die filter, begrijp ik het wel: die mens is er toch, kan evengoed alles nakijken want voor hetzelfde geld bel ik 's avonds al dat er iets niet werkt en mogen ze weer iemand sturen...
Ah ik wist niet dat ze nu ook voor Hey klanten die last gen modem installeerden.
Die kan je ook in bridge zetten neem ik aan?

Ikzelf heb nog die Siligence TCG300.
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 22 keer

Ik ben ook aan het denken om over te stappen naar Orange, maar zoals velen moet ik moeder de vrouw nog overtuigen.

Probleem is dat ze nogal gesteld is op de Telenet TV box. We hebben een tijdje geleden de app eens getest en het werkte toch niet zo vlot als de TV box. Om de zoveel tijd moet de QR code gescaned worden en het duurt een tijdje voor de digitale programalijst ingeladen was en dus het "zappen" of opgenomen programma's bekijken ging ook niet vlot of had problemen.

Is het mogelijk om de tv box nog te gebruiken van telenet of Orange maakt niet uit. Of kan je niet anders dan ze apps te gebruiken.
novie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 14 keer
Provider
Te Koop forum

Grappig hoe ze adverteren met gratis installatie maar dan staat er plots in je contract 59euro “opstartkosten”..
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Ik zie met installatie op 12 september toch dit staan hoor?

Opstartkosten korting
Korting van 59€ op de opstartkosten.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Ik had nog een screens-print van m'n vorige modem en vergelijk het nu met de nieuwe:
CGNAT
CGNAT
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

TheCeet schreef:
buthead schreef: 27 aug 2024, 06:43
TheCeet schreef:@buthead ik geloof dat @raf1 weet hoeveel ong de NIU verbruikt. Misschien kan hij hier jou een antwoord op geven.
Ik geloof enkele watt, in mijn hoofd ~10watt (maar ben niet zeker)
Had de vraag hier eerder gesteld maar dan puur op verbruik.

Hopelijk is hier een wat meer rekenkundig iemand die schatting kan maken van extra kosten voor de elek die maandelijks erbij komen stel dat dat 10 euro is beetje waardeloos om vdsl2 naar coax te gaan dan ;)
Ik had nog een energiemeter liggen in mijn schuif. Snel effe aangesloten.
2watt huidig verbruik
Dan lijkt het opzich qwa elek kosten mee te vallen lijkt me dan nog.

Geen idee exact hoeveel maar zal mss paar euro zijn max.

Hier aan het afwachten tot do middag zal wss wel pech zijn met de coax kabel dus Afbeelding update volgt
Lijkt wel of iedereen hier zelfde periode klant wordt Afbeelding
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
kloon
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Net even de chat open gedaan en na 2 minuten kreeg ik mijn korting van 10€ op mijn abo van vast Internet.

Promo 10 euro for life Je ontvangt een korting van 10 € per maand op je internetaanbieding die in aanmerking komt, voor de volledige duurtijd van het contract. Deze korting blijft geldig op voorwaarde dat de internetaanbieding actief blijft.

\(^_^)/\(^_^)/\(^_^)/\(^_^)/
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

payphoneuser schreef: 27 aug 2024, 12:55 De technieker van hey! (lees Orange) is bij mij langsgeweest, maar helaas is het signaal op de kabel te zwak en moet er eerst een netwerkinterventie van Telenet gebeuren. Als dat maar goed komt...
Gisteren avond ook bestelling gedaan voor Hey! internet , qua signaal zal het hier wss ook zwak zijn want 4,5 jaar geleden toen ik telenet nam was het ook al van dat en hebben ze er niet achtergekeken met alle gevolgen van dien . . . veel disconnects , dus ben niet lang gebleven bij Telenet.
Laat zeker eens weten hoelang je moet wachten op de interventie van Telenet !
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Te Koop forum

Ik vraag info aan Hey mbt omzetting Orange.
Men zegt mij dat de omzetting zal gebeuren op zaterdag 14 september. Maar men kon dat niet vervroegen.

Maar normaal gebeurd dit toch eerder zoals ik hier las?
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Provider

Patje schreef: 27 aug 2024, 17:13
payphoneuser schreef: 27 aug 2024, 12:55 De technieker van hey! (lees Orange) is bij mij langsgeweest, maar helaas is het signaal op de kabel te zwak en moet er eerst een netwerkinterventie van Telenet gebeuren. Als dat maar goed komt...
Gisteren avond ook bestelling gedaan voor Hey! internet , qua signaal zal het hier wss ook zwak zijn want 4,5 jaar geleden toen ik telenet nam was het ook al van dat en hebben ze er niet achtergekeken met alle gevolgen van dien . . . veel disconnects , dus ben niet lang gebleven bij Telenet.
Laat zeker eens weten hoelang je moet wachten op de interventie van Telenet !
Dat ging normaal binnen de 3 dagen zijn, maar daarbij is er normaal geen contact tussen mij en Telenet (het is op straatniveau). Als Telenet groen licht geeft naar Orange dan zal Orange mij terug contacteren voor een nieuwe installatiedatum.

Het probleem met zwak signaal komt volgens de technieker zeer vaak voor in een doodlopende straat, ik zit als allerlaatste huis aangesloten op de kabel. Ben benieuwd...
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 104 keer

streulma schreef: 27 aug 2024, 17:30 Ik vraag info aan Hey mbt omzetting Orange.
Men zegt mij dat de omzetting zal gebeuren op zaterdag 14 september. Maar men kon dat niet vervroegen.

Maar normaal gebeurd dit toch eerder zoals ik hier las?
Duurde bij mij een paar werkdagen.
novie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Provider
Te Koop forum

boonpwnz schreef: 27 aug 2024, 15:47 Ik zie met installatie op 12 september toch dit staan hoor?

Opstartkosten korting
Korting van 59€ op de opstartkosten.
Ik heb vanmiddag met hun klantendienst contact opgenomen, ze bevestigden mij per chat dat de installatie volledig gratis was.
Uiteraard screenshot genomen en netjes bijgehouden voor het geval dat ze het zouden durven aanrekenen.
Komt amateuristisch over eigenlijk allemaal.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum

novie schreef: 27 aug 2024, 22:42 Komt amateuristisch over eigenlijk allemaal.
Ja, idd, echter doen ze dit bij "grote broer" Orange evengoed...
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 58 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Dernet werd hey! internet (-10 €/maand levenslang) in ongeveer 30 min geïnstalleerd door de gewone Orange technieker bij mij. Erg vriendelijk en tevreden. De technieker heeft ook de coax kabels bij de NIU vervangen door de nieuwste (heeft deze zelf gemaakt), omdat de eerdere al "enkele jaren oud" waren. :-)

Ik ging van BASE naar hey! zonder Easy switch, dit was absoluut geen probleem (ik dacht eerder van wel). Nu ga ik gewoon bij BASE (Telenet) opzeggen.

Speedtest: 145 down & 14 up, 9 ms

Foto van de modem/router:

Afbeelding

PS: Ik kan deze nu véél meer configureren dan bij BASE (Telenet).

Screenshots uit de klantenzone:

Afbeelding

Afbeelding

De 10 €/maand levenslange korting werd direct na de installatie zichtbaar in de klantenzone.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Te Koop forum

Hier is het nog even wachten tot de activatiedienst mij overzet van Orange naar Hey. Afhankelijk van de drukte.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
Bedankt: 114 keer

Ik verhuis eind oktober en heb in mijn huidige woonst al een Hey! internetabonnement. Gezien de promo loopt tot eind september hoop ik dat ik er nog gebruik van kan maken, maar dan moet ik wel een nieuw abonnement starten in plaats van een verhuis aanvragen? (Ander neem ik mijn abonnement aan 39 euro per maand mee.)
Als ik eind september een nieuwe aanvraag doe kan ik wellicht de installatie wel laat genoeg inplannen om ergens in de tweede helft van oktober opgeleverd te worden? En dan achteraf zelf mijn huidige abonnement opzeggen.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

@butskristof je kunt het inderdaad zo doen op een nieuw klantennummer.
Er zijn ook mensen hier die de promo hebben gekregen met lief vragen. Stel je bovenstaande vraag eens aan Hey ivm verhuis, zeg desnoods dat je twijfelt ivm fiber. Ze gaan je promo rap geactiveerd hebben hoop ik. Dan heb je’m vandaag al ;-)

Toegevoegd na 4 minuten 53 seconden:
Nog een algemene vraag van mijn kant aan de mensen die niet onder een steen leven:

Maakt Hey eigenlijk reclame voor deze €29 promo?

Ik gebruik geen Facebook enzo, ik stream muziek en video zonder reclame, gebruik een adblocker op nieuwssites, dus blijf eigenlijk verstoken hiervan.

Tijd terug zag ik wel een grote campagne in station Antwerpen maar verder lijkt Hey nog niet heel bekend.

Iemand een idee hoe bekend ze zijn buiten userbase? :-)
Waarvoor dank trouwens want als ik hier niet zou volgen had ik het niet geweten.
daydreamke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 32 keer

Hey! is de hoofdsponsor van voetbalclub union
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 108 keer

Ptoeneigh schreef: 27 aug 2024, 16:03 Ik had nog een screens-print van m'n vorige modem en vergelijk het nu met de nieuwe
CGNAT?
Hopelijk kan je dat uitzetten met de bridge mode?
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Edward Valckx schreef: 28 aug 2024, 11:22
Ptoeneigh schreef: 27 aug 2024, 16:03 Ik had nog een screens-print van m'n vorige modem en vergelijk het nu met de nieuwe
CGNAT?
Yes! Zodra je Bridge modus kiest of iets aan poorten doet al dan niet via UPnP schakelt CGNAT uit.

Ook nog waard om te vermelden: ik heb het aan laten staan om te testen en ondervinden hoe het werkt en bijzonder genoeg werken mijn camera’s en HomeKit van buitenaf probleemloos. In tegenstelling tot bij Base/Telenet waar ik allerlei issues had (onbereikbaar, uitval).
Ik kan het niet doorgronden maar de modem van Orange / Hey doet alleszins perfect dienst!
Laatst gewijzigd door Ptoeneigh 28 aug 2024, 11:57, in totaal 1 gewijzigd.
zaf
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Ik heb de promo gezien via facebook reclame.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Installatie gedaan 8) Dat is inderdaad een goed compromis ivm CGNAT. Zonder aanpassing had ik een IP in 100.x.x.x range, nu in bridge modem 94.x.x.x range. Dacht toch dat 100.x.x.x range ook publiek was ipv private of zie ik iets over het hoofd? Edit: uitleg op google gevonden ivm CGNAT range.

Modem is trouwens een refurbished exemplaar, dus op die manier zal de prijs ook gedrukt kunnen blijven.
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 68 keer

Edward Valckx schreef: 28 aug 2024, 11:22 CGNAT?
Op de modem die ze hier installeerden (Livebox cable) kan je dat gewoon afzetten onder "advanced configuration" van het "your local network" menu. Hoeft niet per se in bridge mode daarvoor.

Afbeelding
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
Bedankt: 114 keer

Ptoeneigh schreef: 28 aug 2024, 10:48 @butskristof je kunt het inderdaad zo doen op een nieuw klantennummer.
Er zijn ook mensen hier die de promo hebben gekregen met lief vragen. Stel je bovenstaande vraag eens aan Hey ivm verhuis, zeg desnoods dat je twijfelt ivm fiber. Ze gaan je promo rap geactiveerd hebben hoop ik. Dan heb je’m vandaag al ;-)
Gouden tip, thanks! Inderdaad even een berichtje gestuurd en uitgelegd, de mail met bevestiging van de korting zat al in m'n mailbox voor ik antwoord op Messenger kreeg :D

Mijn modem staat nu in bridge, maar ik meen me te herinneren dat ik CGNAT gewoon kon uitschakelen en dat het zelfs werd voorgesteld als je probeert om port forwarding te bruiken.
zaf
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Staan alle poorten open? Of zijn de gekende poorten geblokkeerd? 21, 80, 443, 25...
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Ondanks dat alles gisteren al werd afgehandeld kreeg ik vandaag een sms van Hey/Orange ivm EasySwitch om deze gegevens nogmaals aan te leveren.

Allemaal nostalgische oude logo’s van de “goede oude tijd”.
Dommel! Dat was wat ;-)
Dommel :-)
Dommel :-)
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

zaf schreef: 28 aug 2024, 16:35 Staan alle poorten open? Of zijn de gekende poorten geblokkeerd? 21, 80, 443, 25...
Had daarstraks even getest en 80 en 443 staan alvast open, dus volgens mij zijn er geen blockades.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Hier vandaag afspraak tussen 13-18h
Technieker niet komen opdagen tot hiertoe cliché en 0 communicatie hierover

Zelf hey gebeld en afspraak staat nog gepland volgens hen maar zou zeker uur duren rekenen hun dus zal vandaag niks worden.

Hoe contacteer je best hey telecom hierover want wie weet wanneer komen ze opdagen mensen moeten nu eenmaal nog werken
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

buthead schreef: 29 aug 2024, 17:33 Hier vandaag afspraak tussen 13-18h

Zelf hey gebeld en afspraak staat nog gepland volgens hen maar zou zeker uur duren rekenen hun dus zal vandaag niks worden.

Hoe contacteer je best hey telecom hierover want wie weet wanneer komen ze opdagen mensen moeten nu eenmaal nog werken Afbeelding
Spijtig om te horen. Was hier een orange technieker, dus misschien kan je hen rechtstreeks contacteren. Las dat sommige een sms kregen, maar hier geen sms of bevestiging gehad de dag zelf, stond gewoon voor de deur.
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Provider

Ik had verschillende SMS'en gekregen over mijn afspraak, zelfs eentje 15 minuten voor aankomst. Raar dat dit zo verschilt met anderen
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum

payphoneuser schreef: 29 aug 2024, 17:54 Raar dat dit zo verschilt met anderen
Dat hangt vanaf welke onderaannemer je krijgt, en daarin ook welke technieker zelfs...
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Provider

Lijkt me idd de meest waarschijnlijke reden, maar dan zou men zijn processen toch mogen aanpassen om dit te uniformiseren
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 108 keer

buthead schreef: 29 aug 2024, 17:33 Hier vandaag afspraak tussen 13-18h
Maar omgekeerd rekenen zij dan wel 99,- euro aan...
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 253 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Ik zou alvast klagen bij de helpdesk en wie weet krijg je een maand gratis ofzo. Bij Orange indertijd heb ik ook compensaties gekregen voor zaken die fout liepen.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Nog een update de technieker kwam later nog toe installatie is gebeurd en kabel was oké

Snelheid 144/14.

Zeer bekwame technieker en mooi gedaan.
Dit weekend eens verder bekijken
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 43 keer

Edward Valckx schreef: 29 aug 2024, 18:12
Maar omgekeerd rekenen zij dan wel 99,- euro aan...
Ik heb in de tijd van Belgacom bij dit eens 80 euro schade aangerekend met aangetekende zending en afgetrokken van factuur. Ik had wel bewijs dat ze op dag zelf een bericht zonden dat hij zeker nog zal komen na de beloofde ochtend niet te komen en ik dit na te vragen. Ze waren nooit akkoord maar het heeft nooit de deurwaarder bereikt. Ze gingen wel mijn connectie verbreken (na vele maanden later), ben daarvoor dan naar andere provider geweest.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”