Dommel Inloggen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Sinds vandaag heb ik mijn ADSL-login gegevens van mijn nieuw abo bij Dommel in handen (via mail gekregen).
Is het nu al mogelijk om deze te gebruiken, of moet ik wachten tot men huidige provider (Versatel) afgesloten wordt?
kick
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 2 keer

ik kon direct inloggen. Ze raden het ook aan meen ik te herinneren.
Gewoon proberen
(Tot op heden nog geen moment spijt gehad van de overstap)
d-fens
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Heb mij vandaag ook ingeschreven, benieuwd naar de kwaliteit/service.
GeMa
Starter Plus
Starter Plus

Svekke schreef:Sinds vandaag heb ik mijn ADSL-login gegevens van mijn nieuw abo bij Dommel in handen (via mail gekregen).
Is het nu al mogelijk om deze te gebruiken, of moet ik wachten tot men huidige provider (Versatel) afgesloten wordt?

Ook ik kon onmiddellijk inloggen met de dommel acount. Zo lang je oude provider niet is afgesloten kan je ook nog aanloggen met die gegevens. Je kan aan je line sync zien dat je bij dommel zit.

MG
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik heb gebeld met Dommel, en daar zei men dat je meteen kan surfen met de Dommel gegevens als je vorige provider op het Turboline netwerk zit (dus Skynet, FullADSL en sommige Scarlet klanten).
Ik zit nog op het Versatel netwerk, en mijn lijn staat gesynct op 512/256.

Ik moet waarschijnlijk wachten tot Versatel mij afsluit, en dan kan Dommel pas mij aansluiten op Turboline.
d-fens
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Inmiddels zijn we één week na mijn inschrijving en heb nog geen inloggegevens. Hopelijk vandaag nog voor het weekend!
kick
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 2 keer

d-fens schreef:Inmiddels zijn we één week na mijn inschrijving en heb nog geen inloggegevens. Hopelijk vandaag nog voor het weekend!

Kan je al inloggen op hun site? met je opgegeven mail en paswoord? zoja kan je van daaruit een ticket aanmaken...

1.Heb je het contract al ontvangen? Ja (ga naar 3) / nee (ga naar 2)
2.toevallig gemaild met een skynet adres? ja (ga naar 3) / nee (ga ook naar 3 :evil: )
3.stuur een mail naar [email protected] met je gegevens of bel naar hun helpdesk. Geef een ander email adres op (gmail/hotmail/...).

Toen ik mailde met mijn skynet adres liep er ook iets mis... Ik kon wel inloggen op hun site en na vermelden in een ticket dat ik mijn contract nog niet ontvangen had kreeg ik telefoon van hen.
d-fens
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Heb net even gebeld naar de helpdesk, er werd onmiddellijk opgenomen. Zéér vriendelijke service! Inderdaad, had de status van mijn aanvraag via mijn CRM panel zelf kunnen nakijken. Activatie voorzien voor 1 februari. Tot nu toe héél tevreden van Dommel.com!
d-fens
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Eindelijk! Sinds gisteren actief op Dommel.com (Schedom) via Netconnect. Oorzaak lag bij Belgacom die de lijn diende te activeren. Nog steeds zeer tevreden van de service bij Dommel/Schedom!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”