Tele2 zegt dat ze me niet kunnen activeren daar Belgacom nog een lijn profiel moet instellen en ze dit niet doen.
Ik heb gebeld naar Belgacom (waar ze me trouwens enorm vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan hebben. ben ik niet meer gewoon sinds tele2). Belgacom zegt dat zij niks met TELE2 te zien hebben betreffende activatie of dergelijke. Dat zij geen lijnprofielen moeten instellen voor Tele2. Tele2 zou dit allemaal zelf doen.
Wie spreekt nu de waarheid? Helpen wie helpen kan.
tele2 <> Belgacom.
belgacom kan je daar idd niet bij verder helpen
alles moet geregeld worden via de provider, in jouw geval tele2
als er door belgacom aanpassingen moetn gebeuren, dan regelt tele2 dit intern met belgacom, zonder dat de klant daar intussen komt.... Das de normale procedure...
alles moet geregeld worden via de provider, in jouw geval tele2
als er door belgacom aanpassingen moetn gebeuren, dan regelt tele2 dit intern met belgacom, zonder dat de klant daar intussen komt.... Das de normale procedure...
Als klant weet ik wel dat ik daar niet moet tussen komen, maar mijn vraag is eigenlijk moet belgacom eigenlijk iets doen voor TELE2?
Ik heb geen actieve belgacomlijn aangezien ik vroeger telenet had. Maar mijn telefoonlijn ligt er nog aangezien ik daarvoor belgacom had.
Ik vraag me nu af, moet TELE2 een aanvraag tot activatie of lijnprofiel instelling of andere doen gericht aan belgacom?
Ik heb geen actieve belgacomlijn aangezien ik vroeger telenet had. Maar mijn telefoonlijn ligt er nog aangezien ik daarvoor belgacom had.
Ik vraag me nu af, moet TELE2 een aanvraag tot activatie of lijnprofiel instelling of andere doen gericht aan belgacom?
Ze zeiden dus bij mij enkele dagen geleden ook dat Belgacom de lijn nog moest overzetten naar een Versatel-lijn en dat het dus daarom zo lang duurde! Die vent zei me dat ik vrijdag nog es moet terugbellen! 30-01-2006 wordt belgacom afgesloten, dan is het gedaan met bellen! Dan mogen ze hun Tele2 echt wel in hun gat steken!
Bij mij is het ook zo verlopen.
Ik had een brief voor aansluiting in de week van 2jan. Ze zeiden om telenet op te zeggen tegen 15jan (2 weken overlap dacht ik). Telenet is hier de boel komen afbreken op 13 jan en vandaag heb ik nog steeds geen tele2. Ik heb een briefje gekregen dat het uitgesteld is tot 3 april.
Ik zit dus zonder telefoon en internet.
Was en is volgens tele2 de schuld van belgacom.
Ik had een brief voor aansluiting in de week van 2jan. Ze zeiden om telenet op te zeggen tegen 15jan (2 weken overlap dacht ik). Telenet is hier de boel komen afbreken op 13 jan en vandaag heb ik nog steeds geen tele2. Ik heb een briefje gekregen dat het uitgesteld is tot 3 april.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
HANs schreef:Bij mij is het ook zo verlopen.
is toch makkelijk na te gaan, vraag eens bij belgacom hoe snel ze je kunnen aansluiten...
dat denk jij ...
Ik heb 2 maal naar belgacom gebeld en daar zeggen ze eerst altijd dat ik het moet oplossen met tele2. Na veel aandringen en zeggen dat het eigenlijk is om tele2 in gebreke te stellen gaan ze toch op zoek en kwamen ze steeds tot de conclusie dat er geen aanvragen waren gedaan door tele2 of andere op mijn telefoonnummer of op mijn adres.
Wie heeft er dan gelijk?
Ik heb 2 maal naar belgacom gebeld en daar zeggen ze eerst altijd dat ik het moet oplossen met tele2. Na veel aandringen en zeggen dat het eigenlijk is om tele2 in gebreke te stellen gaan ze toch op zoek en kwamen ze steeds tot de conclusie dat er geen aanvragen waren gedaan door tele2 of andere op mijn telefoonnummer of op mijn adres.
Wie heeft er dan gelijk?