Hoef geen Telefoon, maar wel internet. Box verplicht?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Als de technieker de deur uit is, kan ik dan de box er tussen uit gooien en vervangen door m'n eigen epic adsl routerke?

Ik wil noch wireless, noch telefoon. (Ik heb momenteel een discovery lijn waar zelfs geen telefoon aan hangt.)
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

Je kunt dat zeker proberen, je hebt dan ook login/pass gekregen voor in te loggen (ook op de modem)

Maar wel oppassen hoe je besteld hebt (er is maar 1 manier denkik) waar je je telnummer enzo ingegeven hebt, die van tele2 zeggen dan normaal je discoveryline af en zetten die nummer over naar voip van hun !

Je kunt er eens voor bellen om ta te vragen...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Als je geen telefonie, VoIP of modem moet hebben, ben je dan niet beter af met Tele2 ADSL 4 Mega?
http://www.tele2.be/nl/internet/breedband/adsl.html (en dus niet All-In).
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

De technieker is nog niet geweest maar ik heb voor de gein m'n oude Versatel login ([email protected]) vervangen door [email protected]

Dit blijkt te werken, maar de snelheid blijft wat het was. Een stabiele 120KB/s.

Ik hoop dat ik m'n eigen router kan blijven gebruiken. Dat ik die andere moet kopen vind ik geen ramp, het is mij te doen om het snellere (onbeperkte, fingers crossed) internet. Trouwens, ik ben er van overtuigd dat Wireless een ongezonde technologie is. Krijg je kanker van.

*gaat verder werken aan z'n zilverpapieren hoedje*

meon: Ik kom van More. Ik ben een grootverbruiker. Ik heb me ingeschreven voor All-in, omdat deze formule me welgeteld €3 meer kost dan m'n huidge abo. Mega was er nog niet. Gelukkig heb ik me ingeschreven toen het nog €5 daarna unlimited was. (Croos my fingers!!)
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

dan toch nog slecht nieuws voor u... na een jaar tele2allin zal je toch moeten betalen zoals de rest omdat er dan een nieuw contract zal starten en ze de voorwaarden aanpassen. Op tijd opzeggen en tegen dan zal er wel ergens ADSL2+ voor een prijsje te verkrijgen zijn.
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Een jaar is lang hoor :)
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”