3 maand gratis ADSL

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
chico
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2005, 14:51

Belgacom geeft niet wat ze in hun promotie beloven.

Dus gaan we maar omslachtig te werk als volgt.

Belgacom belde me eind november op. als trouwe klant zou ik 1 maand adsl krijgen als ik een jaarabonnement neem.

Nu in December in hun acite geven ze 3 maanden.



Belgacom doet een actie in December met 3 maand gratis als je een nieuw jaarabonnement neemt volgens hun folder of volgens hun website een jaarabonnement.
Nu bel ik naar 0800 22 800 , ik wil een jaarabonnemnt afsluiten.

Jamaar je heb al een adsl aansluiting en die actie is voor nieuwe aansluitingen.
Dat staat dus niet in hun folder. ze spreken alleen over een nieuw jaarabonnement en op hun wbsite van een jaarabonnemnt en niet over een nieuwe aansluiting.

dus wat kan je doen en heb ik ook gedaan.
als je langer dan 1 jaar bij belgacom bent kan je vandaag op morgen telefonisch je adsl opzeggen en vraag je dezelfde tijd een nieuwe aan.
je krijgt een nieuwe login. en je bebespaart 3 maand abonnement. je krijgt ook nog gratis een modem. Die sturen ze op .

Normaal zouden ze de bestaande klanten die een jaarabonnement nemen zo 3 maand moeten geven volgens hun folderen hun website . in hun folder is geen sprake van nieuwe aansluiting.

zo, vanaf 15 december heb ik een nieuw login. dus een nieuwjaarabonnemnt, 3 maand gratis adsl. ondertussen blijf ik met mijn oude login tot 15 dec aangesloten.

als je ook belt voor een nieuw jaarabonnement ,wel zeggen dat je blijft aangesloten met je oude tot je het nieuwe hebt.
Eerst vertelde een onervaren telefoniste dat dit niet ging. maar die van de teschnische dienst zei dat je wel kan aangesloten blijven tot je het nieuwe hebt.



mooi kerstgeschenk 3 maand gratis adsl. gewoon bellen.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Als ge 16 december nog niets gezien/gehoord hebt van Belgacom, meteen bellen want mij hebben ze in september ook liggen gehad. Het ging "slechts 5 dagen, meneer" duren maar uiteindelijk ben ik 23 dagen gedwongen offline geweest en enkel omdat ik na 11 dagen wachten nog eens gebeld had -- "oops, da's blijkbaar niet opgevolgd, meneer" :roll:

Mijn eerste aanvraag in september viel onder de actie "gratis tot het einde van het jaar", en oktober-november-december ging dus gratis zijn. What really happened: bijna gans oktober offline, en zij rekenen pas vanaf mijn tweede 'aanvraag' (11 dagen later) die in oktober plaatsvond en dus onder een actie "twee maand gratis" zat. Gevolg: vanaf 20 december mag ik terug beginnen afdokken voor mijn laatste jaar bij Belgacom.
chico
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2005, 14:51

ik zit niet zonder adsl nu, dat loopt tot 15 december en dan het nieuwe. ik volg dit allemaal zeer nauwlettend op hoor.
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

chico schreef:
Nu bel ik naar 0800 22 800 , ik wil een jaarabonnemnt afsluiten.

Jamaar je heb al een adsl aansluiting en die actie is voor nieuwe aansluitingen.


Heb jij ook zo'n arrogant en onbeschoft manneke aan de lijn gehad? :evil:
chico
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2005, 14:51

je moet wel je oude abonnement opzeggen, neem dan een nieuw en het is ok . 3 maand gratis :-)
chico
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2005, 14:51

vandaag per post nieuw login ontvangen. onmiddelijk ingevuld in de verbindingen en het werkt direct.
Voor je e-mails het zelfde. je aangemaakte e-mailadressen in je vorig abonnement verwijderen en invullen in je nieuwe e-mailaccount. voila en 3 maa,d gratis adsl.
StB
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 31 dec 2005, 11:29
Locatie: Regio Leuven

Vind het al niet slecht dat ze klanten een maand gratis geven. :wink:

Het is ook normaal dat een bedrijf extra kortingen geeft voor nieuwe klanten. Dat is volgens mij overal zo.

Als ik mijn autoverzekering na een jaar niet opzeg geven ze mij ook geen korting.

Mijn mening: een mooie geste van Belgacom want ze zijn dit helemaal niet verplicht.
Mee
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 dec 2005, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Een week geleden hebben ze hier gebeld met de vraag ofda we nog tevreden waren met ons Belgacom abonnement. En omdat we al zo lang trouwe klant waren kregen we 2 maand gratis adsl àls we ook nog voor een jaar intekenden.
Mijn moeder zei ja :(

Nu ging ik just overstappen naar Dommel :(.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”