Overschakelen naar EDPNet of Versatel?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Rinzwind
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2005, 21:03

Vandaag een telefoontje gehad van Belgacom met het geweldige nieuws dat ze mij 2 maanden gratis ADSL willen aanbieden omdat ik al zo lang ADSL klant ben bij hun! Mijn eerste reactie was meteen "en euhm welke voorwaarden zijn daar aan verbonden?" waarop ik zo een antwoord kreeg waaruit zou moeten blijken dat Belgacom dit geheel uit goedwil doet en er geen voorwaarden aan verbonden zijn. "Ja maar, moet ik dan niet zo beloven om nog een jaar lang klant te blijven ofzo?" Ah ja, die kleine voorwaarde hoort er wel bij! Nu het is een beter aanbod dan vorige keer, toen ze mij in ruil voor dezelfde belofte een memory stick of horloge wilde aansmeren waar natuurlijk in het groot Belgacom op staat en dat je dus toch niet wil aandoen, nu proberen ze mij tenminste te geven wat ik wil, nl. geld ;) Ik ben dan ook niet ontevreden over deze 'geste' van Belgacom, maar de boodschap die ik er uit opmaak is dat Belgacom alweer een jaar niet van plan is veel te veranderen aan hun ADSL aanbod, en vooral niet aan die downloadlimiet, dus ik heb vriendelijk bedankt en ben nu op zoek naar een nieuwe ADSL provider ;)

Uit wat ik opmaak uit het forum hier zijn momenteel de interessantste providers voor iemand die een wat hogere limiet wil Versatel en EDPNet, ik dacht specifiek aan Versatel ADSL Always More en EDPNet (Flexi) Go. Voor amper 35 euro download ik bij Versatel zoveel ik wil en bij EDPNet voor 40 euro iets van een 40 Gb (da's voldoende). Beide rekenen tevens geen aansluitingskosten aan. Enige adviezen over welke van deze twee de aanrader is? Of zie ik misschien zelfs een nog betere optie over 't hoofd?

EDPNet lijkt me misschien de betere keuze, vooral omdat de snelheid hoger ligt dan bij Versatel en omdat je na 1 jaar maandelijks de mogelijkheid hebt om op te zeggen? (Bij Versatel enkel om 't jaar?)

Andere Skynetters die aan een overstap denken? Advies is zeker welkom ;)
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Bekijk mijn ervaring eens:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
Van mijn 3 maand gratis internet bleef dus maar 2maand+1week door de vertragingsactie van Belgacom. Volgens m'n login formulier heb ik ook recht op een gratis router + 1 dag internetopleiding, dus beiden ga ik deze week opeisen, hoewel ik ze niet nodig heb.

Als ik jou was, zou ik even wachten en kijken wat Versatel momenteel aan het prepareren is: geruchten zeggen dat het een allround abo is met telefoonaansluiting(en) + 4Mbit ADSL + onbeperkt volume aan een prijs rond de 40€, dus als je nog even kan wachten zou je een zeer goede deal kunnen krijgen. Ook ADSL2+ staat in de startblokken (8Mbit) en VDSL zou misschien ook nog een push kunnen krijgen. Met andere woorden: de concurrentie is momenteel toch aantrekkelijke dingen aan't doen en d'r zit een nog straffere periode aan te komen.
nohablo
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 dec 2004, 11:45

Rinzwind schreef:Vandaag een telefoontje gehad van Belgacom met het geweldige nieuws dat ze mij 2 maanden gratis ADSL willen aanbieden omdat ik al zo lang ADSL klant ben bij hun! Mijn eerste reactie was meteen "en euhm welke voorwaarden zijn daar aan verbonden?" waarop ik zo een antwoord kreeg waaruit zou moeten blijken dat Belgacom dit geheel uit goedwil doet en er geen voorwaarden aan verbonden zijn. "Ja maar, moet ik dan niet zo beloven om nog een jaar lang klant te blijven ofzo?" Ah ja, die kleine voorwaarde hoort er wel bij! Nu het is een beter aanbod dan vorige keer, toen ze mij in ruil voor dezelfde belofte een memory stick of horloge wilde aansmeren waar natuurlijk in het groot Belgacom op staat en dat je dus toch niet wil aandoen, nu proberen ze mij tenminste te geven wat ik wil, nl. geld ;) Ik ben dan ook niet ontevreden over deze 'geste' van Belgacom, maar de boodschap die ik er uit opmaak is dat Belgacom alweer een jaar niet van plan is veel te veranderen aan hun ADSL aanbod, en vooral niet aan die downloadlimiet, dus ik heb vriendelijk bedankt en ben nu op zoek naar een nieuwe ADSL provider ;)

Uit wat ik opmaak uit het forum hier zijn momenteel de interessantste providers voor iemand die een wat hogere limiet wil Versatel en EDPNet, ik dacht specifiek aan Versatel ADSL Always More en EDPNet (Flexi) Go. Voor amper 35 euro download ik bij Versatel zoveel ik wil en bij EDPNet voor 40 euro iets van een 40 Gb (da's voldoende). Beide rekenen tevens geen aansluitingskosten aan. Enige adviezen over welke van deze twee de aanrader is? Of zie ik misschien zelfs een nog betere optie over 't hoofd?

EDPNet lijkt me misschien de betere keuze, vooral omdat de snelheid hoger ligt dan bij Versatel en omdat je na 1 jaar maandelijks de mogelijkheid hebt om op te zeggen? (Bij Versatel enkel om 't jaar?)

Andere Skynetters die aan een overstap denken? Advies is zeker welkom ;)


pfff , kben al 5 jaar klant zonder onderbreking en het enige wat ik ooit cadeau van hun kreeg zijn facturen en een ellendige dl-limiet + nu een downgrade van 4 naar 3 mbit

toch schandalig , ze maken schone reclame VDSL , ADSL2+ , BelgacomTV enz en ze moeten nu veel gebruikers juist minder snelheid geven
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”