msn messenger

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Eddy
Member
Member

Halloo,
Ik ben deze avond rond 6 uur van msn messenger afgesloten en geraak er nu niet meer op.
ik heb al geprobeerd via de site van hotmail en als ik na mijn e-mailadres en paswoord ingevuld te hebben op aanmelden klik dan krijg ik een scherm met"deze pagina kan niet worden weergegeven";
Hoe zou dit komen,vrienden hebben daar geen problemen mee.
Alvast bedankt voor de reakties
Eddy
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Provider?

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Eddy
Member
Member

skynet
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Heb je in je gewoon e-mail programma bvb. Outlook Express ofwel Microsoft Outlook bij contact personen geen adres staan van je eigen hotmail adres?
Indien ja? zend eens een e-mail aan je hotmail adres, met bvb. benaming Test.

Als je enige tijd later je bericht ontvangt, kan je misschien wel terug in je Hotmail.
Truckje wat ik al 'n paar maal met succes heb toegepast.
Afbeelding
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Heb je al eens gereboot? Want het kan zijn dat dat simpelweg het probleem oplost :wink:
Sloppy Joe
Member
Member
Contacteer:

Eddy,

ik heb hetzelfde fenomeen ook eens meegemaakt op mijn neefje zijn pc.
Zet in "security options" in Internet explorer voor "Internet" eens terug op "default level", ik denk dat je dan wel weer op de site kan.

Ik heb de laatste week wel veel problemen om op MSN Messenger aan te melden en aangemeld te blijven, ik word nogal regelmatig er vanaf gegooid. Ik heb dit gechecked met een aantal collega's en kameraden en die bevestigen dit probleem.

Joe
A man on a mission: http://www.paulswereld.be/
Eddy
Member
Member

Ik kan nog steds niet op msn en kan nu ook geen e-mails meer versturen via outlook express telkens krijg ik een foutmelding 0X800CC0E is er eimand die weet wat dat betekent?
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Eddy schreef:Ik kan nog steds niet op msn en kan nu ook geen e-mails meer versturen via outlook express telkens krijg ik een foutmelding 0X800CC0E is er eimand die weet wat dat betekent?
Deze melding verschijnt indien de mailserver voor de uitgaande mail in het mailaccount onjuist is ingesteld of indien het poortnummer voor uitgaande mail 25 is geblokkeerd (firewall, virusscanner, ISP).

Sommige ISP's (de internet connectie leveranciers) staan het niet toe dat e-mail wordt verzonden buiten de eigen mailserver om van deze ISP. De poort 25 voor uitgaande e-mail wordt dan geblokkeerd. Op zich is dat geen bezwaar (kwaliteitsverschillen zijn nooit aan de orde), gebruik voor de uitgaande mailserver gewoon de mailserver van de ISP.

kijk ook es op http://support.microsoft.com/default.as ... us;q191687
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”