Ik zou willen overschakelen van Skynet naar Edpnet.
Als ik mij inschrijf bij Edpnet,wordt dat abonnement bij Skynet dan opgezegd door Edpnet?
Of moet ik eerst opzeggen bij Skynet?
Overgang Skynet naar EDPNET.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
1. Aanvragen bij EDPnet op bv. 24/10/2005
2. Op 24/10/2005 bellen naar Skynet voor het opzeggen op 30/11/2005
3. Binnen twee weken zal je EDPnet abonnment dan normaalgezien actief zijn
Als dat niet zo is dan heb je nog je skynet abonnement die actief is tot 30/11
2. Op 24/10/2005 bellen naar Skynet voor het opzeggen op 30/11/2005
3. Binnen twee weken zal je EDPnet abonnment dan normaalgezien actief zijn
Als dat niet zo is dan heb je nog je skynet abonnement die actief is tot 30/11
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 24 okt 2005, 10:13
Beste,
U kan bij EDPnet een abonnement bestellen via onze website www.edpnet.be online of via het faxdocument.
Het beste zegt u het abonnement bij Skynet nadien pas op. Waarom, omdat Skynet anders eerst een opzeggingsproces op de lijn zet waardoor wij vetraging hebben met het doorbestellen van uw abonnement. Op deze manier heeft u ook geen onderbreking.
Indien u dit niet wenst te doen, kan u eerst opzeggen bij Skynet en dan pas bestellen bij EDPnet. Een gevolg hiervan kan zijn dat u met een internetonderbreking gaat zitten omdat wij steeds een levertijd van maximum 10 werkdagen moeten hanteren.
Voor meer info of bij vragen kan u steeds terecht op [email protected].
Met vriendelijke groeten
Het EDPnet sales team.
U kan bij EDPnet een abonnement bestellen via onze website www.edpnet.be online of via het faxdocument.
Het beste zegt u het abonnement bij Skynet nadien pas op. Waarom, omdat Skynet anders eerst een opzeggingsproces op de lijn zet waardoor wij vetraging hebben met het doorbestellen van uw abonnement. Op deze manier heeft u ook geen onderbreking.
Indien u dit niet wenst te doen, kan u eerst opzeggen bij Skynet en dan pas bestellen bij EDPnet. Een gevolg hiervan kan zijn dat u met een internetonderbreking gaat zitten omdat wij steeds een levertijd van maximum 10 werkdagen moeten hanteren.
Voor meer info of bij vragen kan u steeds terecht op [email protected].
Met vriendelijke groeten
Het EDPnet sales team.
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 24 okt 2005, 10:13
Heel graag gedaan!
EDPnet Sales team
EDPnet Sales team
-
- Pro Member
- Berichten: 402
- Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
- Locatie: Belgie
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
EDPnet_sales schreef:Beste,
U kan bij EDPnet een abonnement bestellen via onze website www.edpnet.be online of via het faxdocument.
Het beste zegt u het abonnement bij Skynet nadien pas op. Waarom, omdat Skynet anders eerst een opzeggingsproces op de lijn zet waardoor wij vetraging hebben met het doorbestellen van uw abonnement. Op deze manier heeft u ook geen onderbreking.
Het EDPnet sales team.
Ik heb het vroeger ook zo gedaan, en kreeg een brief wanneer ik zou aangesloten worden, dan diezelfde dag als edpnet al werkte naar skynet gebeld en opgezegd.
En was direct geklaard, kreeg zelfs nog de rest van de maand terugbetaald van skynet, en nieks opzeg moeten doen...
- Phuncz
- Elite Poster
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
toerist schreef:Ik heb het vroeger ook zo gedaan, en kreeg een brief wanneer ik zou aangesloten worden, dan diezelfde dag als edpnet al werkte naar skynet gebeld en opgezegd.
En was direct geklaard, kreeg zelfs nog de rest van de maand terugbetaald van skynet, en nieks opzeg moeten doen...
Dat klinkt zo onmogelijk... Maar ja het zal wel ooit eens gebeuren dat Belgacom meewerkt
-
- Pro Member
- Berichten: 402
- Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
- Locatie: Belgie
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Phuncz schreef:Dat klinkt zo onmogelijk... Maar ja het zal wel ooit eens gebeuren dat Belgacom meewerkt
Echt gebeurd
Ze vroegen zelfs vriendelijk waarom ik hen verliet na al die jaren.
Gezegd dat ze trouwe klanten 'slecht' behandelen, en ook downloadlimiet natuurlijk
Maar zo zie je dat ze ook wel kunnen correct zijn.
(maar ja ze kunnen ook nie veel meer doen nadat men lijn al veranderd was naar Edpnet hé,
alleen maar hopen da"k ooit es terugkom zeker. Nehhhh )
-
- Pro Member
- Berichten: 402
- Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
- Locatie: Belgie
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
stoort mij ook nie
voordeel is, dat je zoveel kan gebruiken als je wilt (tot 50Gb)
Bij skynet moest je checken om te kijken als je niet moest bijkopen aan dure 1€/gig.
Als ik me niet vergis kan je bovenop die 50gig limiet nog gigs bijkopen, maar dat is dan een contract die blijft duren,(en ook duurdere prijs/gig)
Als je gemiddeld 20-30-40gigs download in een maand speelt die glijdende meter totaal geen rol.
voordeel is, dat je zoveel kan gebruiken als je wilt (tot 50Gb)
Bij skynet moest je checken om te kijken als je niet moest bijkopen aan dure 1€/gig.
Als ik me niet vergis kan je bovenop die 50gig limiet nog gigs bijkopen, maar dat is dan een contract die blijft duren,(en ook duurdere prijs/gig)
Als je gemiddeld 20-30-40gigs download in een maand speelt die glijdende meter totaal geen rol.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ja en je downloads een beetje verspreiden, dus 1,6 tot 4 gig per dag is ok, dan kom je zeker niet op smallband terecht.toerist schreef:voordeel is, dat je zoveel kan gebruiken als je wilt (tot 50Gb)
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Die glijdende meter stoort mij mateloos en die volumepaks zijn ook niet eenmalig als je die wilt aankopen als eens wat meer wilt downloaden.
Als deze twee zaken (volume packs, glijdende meter) moesten veranderen dan zou ik misschien nog wel een verlenging van mijn abo doen voor een volgend jaar maar spijtig genoeg is dat niet het geval, tenzij ze misschien dit ook nog veranderen in de nabije toekomst
Voor de rest is deze ISP zker wel aan te raden !
Als deze twee zaken (volume packs, glijdende meter) moesten veranderen dan zou ik misschien nog wel een verlenging van mijn abo doen voor een volgend jaar maar spijtig genoeg is dat niet het geval, tenzij ze misschien dit ook nog veranderen in de nabije toekomst
Voor de rest is deze ISP zker wel aan te raden !
Tae schreef:Die glijdende meter stoort mij mateloos en die volumepaks zijn ook niet eenmalig als je die wilt aankopen als eens wat meer wilt downloaden.
Als deze twee zaken (volume packs, glijdende meter) moesten veranderen dan zou ik misschien nog wel een verlenging van mijn abo doen voor een volgend jaar maar spijtig genoeg is dat niet het geval, tenzij ze misschien dit ook nog veranderen in de nabije toekomst
Voor de rest is deze ISP zker wel aan te raden !
Zeg nooit nooit. Telenet geeft nu te kennen dat zij wensen af te stappen van de glijdende meter. Dit gaat misschien in de toekomst ook het geval zijn bij EDPNET. Een verhoging van hun datavolume zou natuurlijk ook mogen maar over het achtste wereldwonder gaan we het nu niet hebben natuurlijk
- Dave
- Pro Member
- Berichten: 336
- Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
- Twitter: davefrombelgium
- Locatie: Heusden-Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
Bij mij ging de overgang van Skynet naar EDPnet (een jaar geleden) vlekkeloos ...
Eerst EDPnet geactiveerd, nadien Skynet opgezegd, deze laatste heeft zelfs het reeds betaalde voorschot voor de rest van de periode dat EDPnet reeds actief was, gecrediteerd.
Ik heb het geen moment zonder internet moeten stellen, op een dag werkte de skynet login niet meer, gewoon die van EDPnet ingevuld en klaar was kees !!!
Een aanrader !!!
Eerst EDPnet geactiveerd, nadien Skynet opgezegd, deze laatste heeft zelfs het reeds betaalde voorschot voor de rest van de periode dat EDPnet reeds actief was, gecrediteerd.
Ik heb het geen moment zonder internet moeten stellen, op een dag werkte de skynet login niet meer, gewoon die van EDPnet ingevuld en klaar was kees !!!
Een aanrader !!!
-
- Pro Member
- Berichten: 402
- Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
- Locatie: Belgie
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Dave schreef:Bij mij ging de overgang van Skynet naar EDPnet (een jaar geleden) vlekkeloos ...
Eerst EDPnet geactiveerd, nadien Skynet opgezegd, deze laatste heeft zelfs het reeds betaalde voorschot voor de rest van de periode dat EDPnet reeds actief was, gecrediteerd.
Ik heb het geen moment zonder internet moeten stellen, op een dag werkte de skynet login niet meer, gewoon die van EDPnet ingevuld en klaar was kees !!!
Een aanrader !!!
Idem dito , ben ook zo'n gelukzak dat alles lukte en terugbetaald door skynet tot de einde van de maand....eenvoudiger kan het niet... en nog geen seconde beklaagd ook....
Is er een mogelijkheid om skynet op te zeggen via hun site of hebben die een nummer waar je kan opzeggen?
Ga ook naar EDPnet (EDPnet Go) , iemand ervaring met dit ??
Kan ik dan mijn Speed touch usb-modem blijven gebruiken ? die ziet er uit als een rog in belgacom-kleur
groeten
Ga ook naar EDPnet (EDPnet Go) , iemand ervaring met dit ??
Kan ik dan mijn Speed touch usb-modem blijven gebruiken ? die ziet er uit als een rog in belgacom-kleur
groeten
-
- Pro Member
- Berichten: 402
- Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
- Locatie: Belgie
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
ik heb skynet opgezegd via telefoon.
Kan me wel niet meer herinneren als ik dat telefoonnummer kreeg van edpnet zelf of via 1207 (vraag skynet adsl nummer, is 0800 nummer)
Zal nog es zoeken als ik dat nummer / mail heb...
Kan me wel niet meer herinneren als ik dat telefoonnummer kreeg van edpnet zelf of via 1207 (vraag skynet adsl nummer, is 0800 nummer)
Zal nog es zoeken als ik dat nummer / mail heb...
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Lukse schreef:Ik zou juist eerst je aanvraag doen bij EDPNet.
En zo gauw je aanvraag behandeld wordt, je Skynet abo opzeggen.
Anders zit je veel te lang zonder internet.
zo heb ik dat ook gedaan in het verleden vanaf je niet meer kan connecteren naar skynet bel je edpnet voor je login gegevens.. moest je die nog niet hebben he
Zal het dus zo doen, eerst aanmelden bij EDPnet via de site en dan skynet op zeggen.
Kga wel wachten tot na nieuwjaar om met de jaarwisselling niet zonder internet te zitten. Kan toch voor nieuwjaar niet opzeggen aangezien ik een jaarabbo heb bij skynet dat loopt tot eind december!
Zou wel nog willen weten of mijn modem , alcatel speedtouch USB, ook voor EDPnet kan werken?
Groeten
Kga wel wachten tot na nieuwjaar om met de jaarwisselling niet zonder internet te zitten. Kan toch voor nieuwjaar niet opzeggen aangezien ik een jaarabbo heb bij skynet dat loopt tot eind december!
Zou wel nog willen weten of mijn modem , alcatel speedtouch USB, ook voor EDPnet kan werken?
Groeten
-
- Pro Member
- Berichten: 402
- Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
- Locatie: Belgie
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Bambike schreef:Zou wel nog willen weten of mijn modem , alcatel speedtouch USB, ook voor EDPnet kan werken?Groeten
Mijn "groene puit(kikker)" werkt perfect ermee.
Had zowiezo de laatste nieuwe drivers draaien op men pc, weet niet als het echt nodig is, maar werkt er perfect mee