rf power en rf quality
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Moet kunnen mits USB2. Ik heb hier zo'n pinacle box voor analoge TV naar mpeg 2 te krijgen en die werkt ook goed via USB2andy-dsl schreef:Hoe bedoel je niet goed? Ik denk ook niet dat het zo'n goed idee is om voor dergelijke zaken voor een USB oplossing te kiezen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
DVB-T is gewoon mpeg 2, dus dat zal minstends 2 mbps zijn. (en dan is het nog prut zie dit artikel ) en aangezien op dit netwerk enkel de 2 zenders van de VRT zitten + wat radio kunnen ze 19 mbps verdelen, dus zouden ze zelfs tot 8 mbps per TV kanaal kunnen gebruikenBlock schreef:In theorie zou in het Belgie zelfs op usb1 moeten werkenIk denk niet vrt uitzend op meer dan 1 MB/s.
Ik had het dus over de ontvangst zelf van de antenne.
Zou in principe ook moeten kunnen. Helaas in de praktijk is dit niet het geval. Bij mijn nonkel bijvoorbeeld. Die had een DV camera die hij via USB2 op zijn PC wilde aansluiten om zo zijn videos te monteren. Afspelen geen probleem tot hij het naar MPeg wilde opnemen. Resultaat: qualiteitsverlies en framedrops. Heb het toen via Fireware aangesloten en alles werkte. Hoe gebeurd die verwerking via die USB stick? Probeer ook eens na te gaan of je idd niet in een gebied woont waar DVB-T niet goed te ontvangen is want die zijn er nog steeds.Moet kunnen mits USB2. Ik heb hier zo'n pinacle box voor analoge TV naar mpeg 2 te krijgen en die werkt ook goed via USB2