![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Waarom? Omdat er nog tot eind September een actie loopt waarbij het gratis is tot het einde van 2005 -- dus 3 maand gratis wat neerkomt op een besparing van 40*3=120 € en dat maakt het abonnement dus eigenlijk 30€/maand voor het jaar dat ge eraan vastzit -- met het oog op de leechtruc is dat toch nie slecht
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Waarschijnlijk moet deze actie de leuke aanbiedingen van Tele2 en Euphony een beetje dempen, maar ik wou vooral van die Power optie vanaf die z'n prijs al lang absoluut niet meer waard is -- één [gratis] telefoontje naar de administratieve dienst van Belgacom was voldoende (direct verbonden, en erg vriendelijk en behulpzaam -- waarvoor dank want ik had veel meer tegenspartelen verwacht nadat een eerst mail onbeantwoord bleef
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wel spijtig dat ik blijkbaar een nieuwe login moet krijgen (emailadressen vervallen ook) en waarschijnlijk een vijftal dagen zonder internet ga moeten zitten -- toch wel vreemd, vind ik, aangezien het volledig interne zaak is bij Belgacom, en de Power optie upgrade destijds bijna ongemerkt ging
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)