Tevreden over Scarlet One

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ik ben de eerste om te roepen en tieren als het niet goed gaat ... maar ik wil het in de omgekeerde richting ook wel eens proberen ...

Na wat problemen met stabiliteit en VoDSL telefonie werkt m'n Scarlet One de laatste weken uitzonderlijk goed! Ik haal snelheden die het practisch maximum aardig benaderen (432 kB/s constant), gewoon surfen gaat ook zoals ik het gewend ben (snel!) en de telefoon doet het ook zonder problemen!

Overlaatst nog 2 facturen in de bus gekregen van m'n oud Scarlet ADSL Premium abbonement, facturen van dezelfde periode dat m'n Scarlet One ook al actief was ... gebeld naar de Helpdesk, wat informatie doorgegeven, en 2 mooie creditnota's in de bus gekregen!

Dus ... moest er ooit iemand van Scarlet dit meelezen, jullie zijn goed bezig, doe ajb zo voort :p

;)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Idem hier. Buiten de gekende kiestoon-problemen de eerste weken (nu al een half jaar geleden) ben ik nog geen enkel probleem tegen gekomen.

Eén maal heb ik echter een herinnering ve factuur gekregen omdat ik deze betaald had op de vervaldag. Blijkbaar was dit bij hen pas later doorgekomen. Eén telefoontje (en maar 3' moeten wachten!) en het was opgelost.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Idem, werkt zoals het hoort :)
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Hier werkt het ook als het hoort! Geen telefoon/ADSL problemen.

(alleen kunnen ze die 20GB is verhogen :p kom er bijna nooit mee toe :( )

(voordeel aan box is wel zolang ge nie herstart dat ge de zelfde ip hebt (vind ik goed :D ) maar kan je mss ook als nadeel beschouwen :) )
Wanderer
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 okt 2005, 00:18
Locatie: Boom

Klein vraagje ivm uw Scarlet One. Ik weet niet of u veel telefoneert met uw vaste lijn, maar haalt dit veel van uw limieten af? Ik zie dat ze 5GB extra geven, kom je hiermee toe, heb je over? 'k Zit nu ongeveer maandelijks aan mijn 15GB, soms moet ik me zelfs enkele dagen inhouden. Maar als je die 5GB er snel doordraait met telefoneren, houd ik straks nog minder over...
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Nee, telefoongesprekken gebruiken geen limiet.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Wanderer
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 okt 2005, 00:18
Locatie: Boom

selder schreef:Nee, telefoongesprekken gebruiken geen limiet.

ah, nice. En betaal je dan nog steeds belgacom abbonement, of valt dat ook weg?
Dan ga ik het toch eens overwegen...
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Dit is allemaal te vinden op de Scarlet website hoor ... en dát is net het schone van Scarlet, géén facturen van Belgacom meer ... (die betaalt Scarlet transparant voor jou)

Het is een goed product, maar administratie en van die bijkomstigheden lopen soms al eens mis ...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Wanderer
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 okt 2005, 00:18
Locatie: Boom

selder schreef:Dit is allemaal te vinden op de Scarlet website hoor ... en dát is net het schone van Scarlet, géén facturen van Belgacom meer ... (die betaalt Scarlet transparant voor jou)

Het is een goed product, maar administratie en van die bijkomstigheden lopen soms al eens mis ...


'k weet dat het erop staat, maar wilde gewoon ff zeker zijn. 'k Heb er al eens voor gemaild naar Scarlet, maar laat dat nu net het enige zijn waar ik niet tevreden over ben bij scarlet. De helpdesk. :lol:
Gebruikersavatar
pointbreak
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
Twitter: debeuckelaer
Locatie: Schoten
Bedankt: 1 keer

Toch oppassen, Scarlet begint dreigbrieven te laten sturen door een incassobedrijf uit Nederland.
Dit zijn facturen over de tijd van de migratie van Tiscali.
Destijds zijn bij Tiscali veel administratieve fouten gebeurt en heeft de migratie bijna een jaar aangesleept !
Gelukkig heb ik nog alle betalingsbewijzen van 2003, maar voor degenen die ze niet meer hebben...
Het incassobedrijf gebruikt de Nederlandse wetgeving en deze is in België verboden !
Deze brief heeft mij zeer verontwaardigd in Scarlet en het vertrouwen tot nihil herleid.
Ook al was ik in het verleden zo enthousiast over Scarlet.
Maar helaas ben ik ook getroffen door de praktijken van Scarlet !

Jammer, Maar ik laat me zeker niet uitkleden !!
Gebruikersavatar
julien
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 nov 2005, 14:35
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Ik ben ook vrij tevreden, alleen de geluidskwaliteit van de telefoon laat soms wat te wensen over.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”