Hallo,
We gebruiken als ruim een jaar Ketnetkick zonder problemen.
Is het toeval of niet, maar na de omschakeling naar FULLADSL beginnen de problemen.
Normaal gezien wordt men automatisch op de hoogte gebracht voor uitbreidingspakketten voor Ketnetkick. Dit was niet het geval na de omschakeling. Ketnetkick dan maar gecontacteerd en men heeft me daar een link doorgestuurd alwaar de patch gedownload kon worden (http://prodpatch.ketnetkick.be/KetnetKi ... to1.40.exe) Bij het ingeven in internet explorer wordt deze webpagina echter niet gevonden (gebruikelijke foutmelding, mogelijk DNS).
Ik heb een alcatel speedtouch 510 modem met daarachter een wireless router van lynksys. In principe zou aan die router niets gewijzigd mogen zijn, buiten de aanloggegevens (user + paswoord)
Is dit nu toeval dat dit probleem zich voordoet na de omschakeling of heeft FULLADSL er iets mee te maken ?
P.S.: Ping naar 195.35.110.166 lukt ook niet meer (dit is blijkbaar de upgrade server van ketnetkick) Ping naar 195.35.110.10 wel.
Ik word stilaan hopeloos. Elke suggestie is welkom.
Fulladsl en KetnetKick ?
Ik denk dat er geen firewall actief is. Toch niet op de router en die van Norton Internet Security is ook uitgeschakeld.
't Is precies alsof het iets met een proxy of DNS te maken heeft, al moet ik eerlijk toegeven dat ik daar niets van ken.
't Is precies alsof het iets met een proxy of DNS te maken heeft, al moet ik eerlijk toegeven dat ik daar niets van ken.
Hier moest ik uiteraard die exe niet downloaden.
(en deze url wordt hier niet gebruikt, geen kleine mannen hier )
Geef de link wel eens mee: http://www.ketnetkick.be/
(en deze url wordt hier niet gebruikt, geen kleine mannen hier )

Geef de link wel eens mee: http://www.ketnetkick.be/

-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
Dit is idd het IP, maar ik kan er ook niet naar pingen, vanwaar haal je eigenlijk het andere ip?DW schreef:P.S.: Ping naar 195.35.110.166 lukt ook niet meer (dit is blijkbaar de upgrade server van ketnetkick) Ping naar 195.35.110.10 wel.
Want dat is hier wel te pingen. Probeer eens het 195.35.110.166 te tracen:
Code: Selecteer alles
C:\Documents and Settings\zeon>tracert 195.35.110.166
Tracing route to 195.35.110.166 over a maximum of 30 hops
1 1 ms 1 ms 1 ms 10.0.0.140
2 19 ms 9 ms 11 ms 213.219.168.1
3 8 ms 8 ms 8 ms 213.219.132.221.adslpower.by.edpnet.be [213.219.132.221]
4 12 ms 10 ms 10 ms 213.219.132.210.adslpower.by.edpnet.be [213.219.132.210]
5 15 ms 13 ms 11 ms gig01-brussel01.edpnet.net [212.71.19.225]
6 12 ms 11 ms 11 ms att2.bnix.net [194.53.172.103]
7 15 ms 14 ms 12 ms bebrsl2101er1-0-2.br.be.ip.att.net [165.87.212.190]
8 12 ms 12 ms 15 ms bebrsl2101er2-0-0-0.br.be.ip.att.net [165.87.218.162]
9 20 ms 12 ms 12 ms 32.113.25.54
10 * * * Request timed out.
11 * * * Request timed out.
Is dit bij jou hetzelfde?
Da's hetgeen ik krijg.
Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.
C:\Documents and Settings\Manager>tracert 195.35.110.166
Bezig met het traceren van de route naar 195.35.110.166 via maximaal 30 hops
1 1 ms 1 ms 2 ms 192.168.1.1
2 13 ms 8 ms 8 ms 86-39-114-1.customer.fulladsl.be [86.39.114.1]
3 17 ms 10 ms 11 ms 83.217.77.50
4 12 ms 12 ms 12 ms ge1-1-0-11.br0.bebru1.realroute.net [193.27.64.1
61]
5 18 ms 12 ms 12 ms so0-1-1.br0.bebru1.realroute.net [193.27.64.150]
6 13 ms 13 ms 14 ms pecbru51.car.belbone.be [193.27.65.218]
7 21 ms 12 ms 14 ms cbu-pcbru21-pecbru51-ge51.car.belbone.be [80.84.
18.66]
8 17 ms 13 ms 12 ms cbu-skynet-pcbru21.car.belbone.be [195.13.13.13]
9 16 ms 15 ms 14 ms v4.icoremar1.isp.belgacom.be [194.78.0.133]
10 18 ms 13 ms 13 ms ge6-1.iedgemri1.isp.belgacom.be [81.240.255.174]
11 19 ms 13 ms 13 ms ge0-1.iswimri1.isp.belgacom.be [81.240.255.178]
12 14 ms 13 ms 13 ms 194.78.249.6
13 * * * Time-out bij opdracht.
14 * * * Time-out bij opdracht.
15 ^C
C:\Documents and Settings\Manager>
Enig idee aan wat het ligt
Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.
C:\Documents and Settings\Manager>tracert 195.35.110.166
Bezig met het traceren van de route naar 195.35.110.166 via maximaal 30 hops
1 1 ms 1 ms 2 ms 192.168.1.1
2 13 ms 8 ms 8 ms 86-39-114-1.customer.fulladsl.be [86.39.114.1]
3 17 ms 10 ms 11 ms 83.217.77.50
4 12 ms 12 ms 12 ms ge1-1-0-11.br0.bebru1.realroute.net [193.27.64.1
61]
5 18 ms 12 ms 12 ms so0-1-1.br0.bebru1.realroute.net [193.27.64.150]
6 13 ms 13 ms 14 ms pecbru51.car.belbone.be [193.27.65.218]
7 21 ms 12 ms 14 ms cbu-pcbru21-pecbru51-ge51.car.belbone.be [80.84.
18.66]
8 17 ms 13 ms 12 ms cbu-skynet-pcbru21.car.belbone.be [195.13.13.13]
9 16 ms 15 ms 14 ms v4.icoremar1.isp.belgacom.be [194.78.0.133]
10 18 ms 13 ms 13 ms ge6-1.iedgemri1.isp.belgacom.be [81.240.255.174]
11 19 ms 13 ms 13 ms ge0-1.iswimri1.isp.belgacom.be [81.240.255.178]
12 14 ms 13 ms 13 ms 194.78.249.6
13 * * * Time-out bij opdracht.
14 * * * Time-out bij opdracht.
15 ^C
C:\Documents and Settings\Manager>
Enig idee aan wat het ligt