CRC errors
Ik zit bij EDPNET en de laatste dagen heb ik constant problemen met disconnects en "CRC errors". Wat kan het probleem zijn?
- Bijlagen
-
- errors.jpg
- (61.13 KiB) 472 keer gedownload
Oxidatie in je telefoon doos (stekker jacks) of de stiften van je stekker van vooral de splitter. (splitter defect?)
Losse draad in het telefoon stopcontact, storingen op het elektriciteit net, door machines in je buurt.
Best eens een lijntest laten doen door je provider, of telefonisch contact opnemen met je provider, of het onderliggend netwerk.
Of zelf proberen te testen.
Alhoewel, vermoedelijk hoef je de lijntest zelf niet te doen,...daar het af en toe wel functioneert.
Losse draad in het telefoon stopcontact, storingen op het elektriciteit net, door machines in je buurt.
Best eens een lijntest laten doen door je provider, of telefonisch contact opnemen met je provider, of het onderliggend netwerk.
Of zelf proberen te testen.
Alhoewel, vermoedelijk hoef je de lijntest zelf niet te doen,...daar het af en toe wel functioneert.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Een signaal / ruis (SNR) verhouding van 7 dB is wel erg weinig (theoretisch een minimum van 6 dB)Tijger schreef:Ik zit bij EDPNET en de laatste dagen heb ik constant problemen met disconnects en "CRC errors". Wat kan het probleem zijn?
Lijn (laten) nakijken
Gr, Astralon