Ok. Ik wil dus veranderen van ISP (Telenet =>Surfadsl) en we hebben thuis ook Telenet Freephone, dus onbeperkt bellen tegen maandelijks bedrag van 17.50 EUR.
Nu zag ik op de site van BGC dat er ook zo een gelijkaardig abonnement was als Telenet Freephone, voor 19.95 EUR.. en als dit bedrag klopt zonder bijkomende kosten voor bijvoorbeeld de huur van de lijn (ja wat weet ik ervan

)
Dus als dat bedrag klopt dan kan ik best dit abbo van BGC nemen ipv de Discovery Line (ja ik moet een gewone telefoonlijn nemen om ADSL te activeren..)en dan ik tegelijkertijd helemaal van Telenet af zijn! Maar klopt deze info wel?
Nu belt mijn pa daarvoor naar Telenet (ja vrij dom, ma mijn pa is dus nogal conservatief

) en daar zeggen ze dat bepaalde klanten van hun overgeschakeld zijn naar Surfadsl.
Deze klanten (waarschijnlijk bestaan ze niet) zeggen dat ze 3 maanden abbo-kosten moesten betalen bij Surfadsl na de zogezegde 'activering binnen 5 dagen' en dat ze helemaal geen verbinding met het internet hebben kunnen maken deze 3 maanden..
beter zo?