Paypal vragen

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Is Paypal veilig ? En kan je het maar alleen gebruiken als je een Visa kaart hebt ?
hologic
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb al enkele jaren een paypal-account & nog nooit problemen gehad.

Buiten de gekende scam-mails (maar als je daarop ingaat dan heb je het aan jezelf te danken) nog nooit verdachte geldbewegingen gezien (toch niet in mijn richting :P ).

Als je een beetje zoekt op het inet zal je zien dat er evenveel voor- als tegenstanders zijn voor het gebruik van paypal.

Ze hebben een tijdje geleden wat connectie-problemen gehad, maar deze zijn blijkbaar opgelost.

Ik heb een aantal abonnementen lopen via paypal & iedere maand krijg ik een mooi afschrift van paypal & duidelijke notatie op mijn creditcard.

Het is vooral handig voor kleinere bedragen+ er is een nieuwe verzekering voor 500€ bij aankopen van materialen bij erkende paypal-winkels/gebruikers.

Wat betreft het gebruiken van een gewone rekening heb ik geen ervaring.
Ik zal het eens nakijken

(update) ik heb het gecheckt en blijkbaar bestaat de mogelijkheid om ook een bankrekeningnummer op te geven. Ik weet niet of dit werkt, misschien heeft iemand op userbase dit al eens geprobeerd?

Zoniet wil ik het wel eens testen.
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik heb geprobeerd om een account aan te maken maar op een gegeven moment vraagt die welke kaart ik heb, visa of mastercard.

Ik dacht ook dat het ging met een gewone bankrekening ?
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

AnD schreef:Ik heb geprobeerd om een account aan te maken maar op een gegeven moment vraagt die welke kaart ik heb, visa of mastercard.

Ik dacht ook dat het ging met een gewone bankrekening ?
Niet als Belg...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”