Waarschijnlijk zijn ze tussen andere papieren terecht gekomen en de prullemand ingegaan ! Ik kan ze niet meer terugvinden, maar zou wel eens willen zien hoever mijn downloadmeter is gevorderd
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Bedankt !
Misschien er even bijvertellen dat dit enkel werkt als je aangelogd bent op een PC. Bovendien lijkt het nut (het kunnen achterhalen van vergeten paswoorden) me zwaarder door te wegen dan het eventuele misbruik. Maar aan jullie de keuze indien je de link wil verwijderen...Blue-Sky schreef:Is dit wel toegelaten? Persoonlijk vind ik zo'n progje als Snadboy's op het randje, de weg wijzen hoe men inlog gegevens en paswoord kan te weten komen.
Van ons mag die blijven. Je bent immers bezig op je eigen PC en je berokkent er niemand anders schade mee.khsw schreef:Misschien er even bijvertellen dat dit enkel werkt als je aangelogd bent op een PC. Bovendien lijkt het nut (het kunnen achterhalen van vergeten paswoorden) me zwaarder door te wegen dan het eventuele misbruik. Maar aan jullie de keuze indien je de link wil verwijderen...