Vandaag is de telenet-dag ????

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
DodiDoing
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:26
Locatie: Antwerpen

Vorige week opgemerkt dat er deze avond (nu zaterdag) vanaf 22.00u aan de telemeter zal gesleuteld worden.

Nu hoop ik, dat DIT de upgrade naar de beloofde NIEUWE telemeter zal worden...

Deze zomer zou het zover zijn !!!! Maar mocht de glijdende meter, of de uploadlimiet ooit veranderen,...dan zal er wel weer iets geformuleerd in ieders nadeel zijn :(

Tevreden over telenet ?? YES !!! Tevreden over de beperkingen ?? NO !! Maarja...tis altijd iets hé ?? ;-)

Groetjes,
DodiDoing
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Nieuwe telemeter wordt pas later dit jaar ingevoerd, eerst was er sprake van nog extra vertraging door hun leverancier.

Ze hebben echter tot akkoord kunnen komen dat dit nog steeds voor eind dit jaar moet gebeuren.


bron: pub nieuwsbrief.

Greetings, Jelly
Everything that has a beginning has an end.
Gast

DodiDoing schreef:Vorige week opgemerkt dat er deze avond (nu zaterdag) vanaf 22.00u aan de telemeter zal gesleuteld worden.

Nu hoop ik, dat DIT de upgrade naar de beloofde NIEUWE telemeter zal worden...

Deze zomer zou het zover zijn !!!! Maar mocht de glijdende meter, of de uploadlimiet ooit veranderen,...dan zal er wel weer iets geformuleerd in ieders nadeel zijn :(

Tevreden over telenet ?? YES !!! Tevreden over de beperkingen ?? NO !! Maarja...tis altijd iets hé ?? ;-)

Groetjes,
DodiDoing


zou goed kunnen, want het gaat morgen regenen :D
gunstn
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 jul 2005, 13:47

uhmm, welke nieuwe telemeter ?
Gast

't is toch nie waar zekers, da komt er nooit van als ik de vliegskes mag geloven :s

Mvg,

Kikker46
Gebruikersavatar
[The Cleaner]
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 23 mei 2005, 21:16
Locatie: Antwerpen

bwah ik zie wel uit naar de nieuwe meter die ergens dit jaar nog er zou moeten komen, maar zie dit nu ook niet als het wondermiddel waar iedereen op wacht.
pro's: reset van meter om de maand, up- en down apart gemeten en blokken van up en down apart bij te kopen, pctv telt niet meer mee voor meter
en hopelijk een lichte (of zware!) volumeverhoging :)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”